likferd Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Hvorfor kjøpe DELL, når du kan gå på nærmeste søppeldynge, og bygge en pc av brukt do papir og tyggis??? Ja, la oss bygge en PC av do, papir og tyggis... Spennende case-mod idè! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Skal ha ny hardisk basert mp3 spiller Bra for deg.. Skjønner du ikke? Han skal ha en ny harddisk, som er basert på en MP3-spiller. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Den største feilen ligger jo ikke i kordan, det er jo "bare dialekt". Det er mer foruroligende at ingen ser på "mindre FPS" som en feil. Det er snakk om antallet bilder per sekund, og vi sier da altså FERRE, ikke mindre. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Det er snakk om antallet bilder per sekund, og vi sier da altså FERRE, ikke mindre. Sier ikke noen "færre", også? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Spennende case-mod idè! Et vrient ord, siden "casemod" ikke er et ekte ord, men jeg ville uansett ikke plassert ordet "idè" uten en form for bindestrek foran. "Casemod-idè", tror jeg at jeg ville skrevet. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Utrolig mange skrivefeil i denne tråden som er skrevet av personer som påpeker andres feil. Mangel på stor bokstav i begynnelsen av setninger, komma- og andre tegnsettingsfeil m.m. psilocybe: Morsomt med de skrivefeilene som oppstår da det er eldre damer som er ansvarlig for reklameplakater for kjøpesentre. Selv jobbet jeg på Rimi da vi reklamerte med "Ananas biter" og "Ananas ringer", ja, hvem er det egentlig han Ananas ringer, da? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Spennende case-mod idè! Et vrient ord, siden "casemod" ikke er et ekte ord, men jeg ville uansett ikke plassert ordet "idè" uten en form for bindestrek foran. "Casemod-idè", tror jeg at jeg ville skrevet. Er du sikker på at du ville skrevet det? Er det lyden av knust glass jeg hører? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har faktisk en meget god forklaring på hvorfor jeg akkurat skriver det, ja. Jeg sitter på mine foreldres PC med Windows, og da får jeg ikke helt til de strekene over noen bokstaver, så skal jeg i det hele tatt skrive noe, blir det slik: "id´´e", eller "id``e", "id^^e" osv. Så jeg måtte rett og slett kopiere (copy/paste) fra den tråden jeg skulle kritisere, og jeg fant ingen ´´e-er som var med riktig strek. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 (endret) AltGR+\ burde fikse biffen, samme som i Linux. Endret 24. november 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 (endret) AltGR+\ brude fikse biffen, samme som i Linux. brude ? :!: Tja du kan jo fikse feilen du da EDIT: Ja forresten, "fikse" ? Endret 24. november 2004 av luni Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 vil jeg se sammen ligning av jhon kerry og frankenstein Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Det er snakk om antallet bilder per sekund, og vi sier da altså FERRE, ikke mindre. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Det er snakk om antallet bilder per sekund, og vi sier da altså FERRE, ikke mindre. Det heter faktisk færre på bokmål. Skrev du det på dialekt? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Jeg trodde, og tror fortsatt at det heter færre. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Det heter færre, hva ellers skulle det hete? http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Endret 24. november 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Jeg bør egentlig ikke si noe, jeg er veldig langt fra feilfri, kommaregler og bindestrek er noe jeg sliter med. Må bare få satt med ned og terpet det skikkelig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Æsj, jeg prøver så hardt å skrive noenlunde feilfritt, men jeg ser at mine innlegg har funnet veien til Klagemuren minst 3 ganger nå Hvordan er annen/annet-regelen? Gjerne en kjapp forklaring på da/når òg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Den gang da, hver gang når. En annen gang, et annet problem. Håper det gjorde ting klarere. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Hehe, bra signatur, SteffyBoy. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå