Rikky Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hvordan fjerne en film-fil sm står at dn r i bruk? D r qlt m sms-sprk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 I det nyeste FHM: Stjerne spekket sexy thriller! Det var en reklame for en eller annen film, men likevel. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Jeg ser nå at en Power Color X700 pro koster like mye som 9800 pro. En annen bruker i samme tråd: Er den nå ikkje... 256 verisjonen er bedre enn 128 verisjonen. Uansett så er den med 256 best. vil eg seie Endret 22. november 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 "He beated him to death with his own skull!" "HEY!, That's not fysically possible!" "Yeah! That's what he said too...." Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Dette er en bilde lek, ikke en animasjonslek Jeg lurer på hva logikken bak dette er. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Fatter ikke hvordan sånt er mulig. Verre er det når folk deler et ord i en setning, mens de i den neste skriver det perfekt! Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 I det nyeste FHM: Stjerne spekket sexy thriller! Det var en reklame for en eller annen film, men likevel. merk at de på forsiden av bladet reklamerer med at de nå har færre skrivefeil eller noe i den retningen Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 I det nyeste FHM: Stjerne spekket sexy thriller! Det var en reklame for en eller annen film, men likevel. merk at de på forsiden av bladet reklamerer med at de nå har færre skrivefeil eller noe i den retningen Nyeste FHM er faktisk desemberutgaven. Jeg kjøpte det i dag. Det er i den forrige FHM-utgaven at brøleren står. Jeg la merke til den selv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Håhåhåh! *Rulle seg rundt på gulvet og skrattle* Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hehe, du har vært inne på AMO igjen forstår jeg. Det hang en lapp nede ved heisen her i går: "Strøm stans tirsdag!" Hvem er denne Strøm, og hvorfor må han stanse? Og hvorfor akkurat i dag? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hehe, du har vært inne på AMO igjen forstår jeg. Det hang en lapp nede ved heisen her i går: "Strøm stans tirsdag!" Hvem er denne Strøm, og hvorfor må han stanse? Og hvorfor akkurat i dag? Kansje herr Strøm skulle stanse en som heter Tirsdag Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Sønn av Fredag (fra Robinson Crusoe)? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Det er godt mulig psilocybe Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 http://folk.uio.no/tfredvik/amo/jpg/kyllingogtunfisk.jpg Håhåhåh! *Rulle seg rundt på gulvet og skrattle* HAHAHAHA Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) SMS, MMS, Websurfing og kamera er begge funksjoner som blir ubrukelige. Trojan truer Series60 Endret 23. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
gspr Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hva er galt med den siste? Greit nok, "trojan" blir engelsk så lenge man ikke sier "trojaner" eller "trojansk hest", men slikt skjer da hele tiden i dataverdenen. Det er ikke så ille. Videre antar jeg Series60 er et merkenavn/egennavn. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Norsklæreren, av alle mennesker, skrev følgende på tavlen: Gjør rede for spørsmålene teksten prøver og svare. Lenke til kommentar
farke Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Guttene ble umiddelbart utvist fra skolen, og dem blir i dag politianmeldt. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Skal ha ny hardisk basert mp3 spiller Bra for deg.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hvorfor kjøpe DELL, når du kan gå på nærmeste søppeldynge, og bygge en pc av brukt do papir og tyggis??? Ja, la oss bygge en PC av do, papir og tyggis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå