T.F.T Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Navn som i kallenavn/nick.NerdVANNA trenger ikke kalle seg "Nerdvanna" for at det skal være korrekt. Riktig, men HolgerLudvigsen er ikke et kallenavn, det er hans virkelige navn, skrevet feil. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Da er ditt nick rimelig feil også T.F.T Det skal nemlig være mellomrom etter punktum. Anyways: Er veldig usikker på hva jeg skall spille nå spillet kommer ut, så jeg vil gjerne hvite litt mer om de forsjellige "skall" og "hvite" Lenke til kommentar
atrax Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Føles det ikke litt rart å pirke på andres "feil" i kallenavnet, av alle ting, når du selv har det? Forkortelsen for navnet ditt mangler en '.' på slutten... Edit: To sjeler, samme tanke. Kanskje Cheezcake er sjelefrenden min, som dessuten har gjemt seg inni kroppen til drømmekvinnen? *purrrrr, gni seg mot kneet til Cheezcake* Endret 21. november 2004 av atrax Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Føles det ikke litt rart å pirke på andres "feil" i kallenavnet, av alle ting, når du selv har det? Forkortelsen for navnet ditt mangler en '.' på slutten... PWNED! Endret 21. november 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 To sjeler, samme tanke. Kanskje Cheezcake er sjelefrenden min, som dessuten har gjemt seg inni kroppen til drømmekvinnen? *purrrrr, gni seg mot kneet til Cheezcake* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Navn som i kallenavn/nick.NerdVANNA trenger ikke kalle seg "Nerdvanna" for at det skal være korrekt. Riktig, men HolgerLudvigsen er ikke et kallenavn, det er hans virkelige navn, skrevet feil. Holger Ludvigsen er mitt virkelige navn. HolgerLudvigsen er nicket mitt. Nick og navn er altså to forskjellige ting. Skjønner du? Det er ingen skriveregler for nick. Hadde det vært det, så hadde nicket ditt også vært skrevet feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ka i svarte! fikk mail at æ har kjøpt server :S:S Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg skjønner, Holger, dere har nok helt rett. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Uansett bra at du sier i fra. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 vil tippe at en kraftigere pus vill gjøre jobben den du har nå ikke klarer Hvor kraftig skal pus være da? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Noe av det mest irriterende på forumet er når dere sier: Full grafikk. "Du trenger ikke ha full grafikk for og... bla bla".. :!: OG Stor maskin. "Du bør ha en veldig stor maskin for og kjøre doom 3" :!: Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Stor maskin. "Du bør ha en veldig stor maskin for og kjøre doom 3" :!: Noe på ENIAC's størrelse kanskje? :!: Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Stor maskin. "Du bør ha en veldig stor maskin for og kjøre doom 3" :!: Noe på ENIAC's størrelse kanskje? :!: :!: Ja, minst.. pluss at du bør ha et par meter til alle texturene. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Søstera mi på MSN for en uke siden: "Hvor stor maskin må jeg ha for å spille Sims 2?" (Jeg fjernet skrivefeilene, for ordens skyld). Endret 21. november 2004 av EJH Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 dere.........gode nytt pappa skal kjøpe ati radeon 9800 pro:D kjempe godt nytt azz jippi :!: qlt azz hehehe Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) jeg har en annen spormal hvordan kan jeg spilel hl2 uten a ha stream pa er ikek da online i nette hele tiden har spilt den 3 ganger alle ganger med stream pa men uten stream klarer jeg ikke noen som vet Jg ikek vite ka fe an de prter omm!? edit: ironisk nok; skrivefeil Endret 22. november 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 jeg har en annen spormal hvordan kan jeg spilel hl2 uten a ha stream pa er ikek da online i nette hele tiden har spilt den 3 ganger alle ganger med stream pa men uten stream klarer jeg ikke noen som vet Jg ikek vite ka fe an de prter omm!? edit: ironisk nok; skrivefeil Grusomt, innvandrer eller ei. Jeg skriver bedre fransk enn han skriver norsk. Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Løysninga her vil då være å opprette mange flere brukermoderatorer som blir rekrutterte frå alle sidegreinene i forumet, slik at det til ei kvar tid er moderatorer som er godt kjente i alle delene på forumet online. Bokmål eller nynorsk? "ja takk, begge deler", men ikkje på same tid Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 For en skummel utvikling! Nå har t.o.m. orddelingsfeilene sneket seg inn mot lærerstanden, som dere blant annet kan se eksempel på her: http://www.hoyland.gs.rl.no/Webdesk/netbla...ages/index.html Legg spesielt merke til nyheten "kamp klare jenter". I tillegg setter jeg virkelig stor pris på de flotte, informative og seriøse nyhetene som "Test" og "Kjempetest". Vittig. Nei, lærere burde ha litt bedre kompetanse enn dette her. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Åh, der har den nå vært lenge. Foreleseren min skriver gang på gang "aktivt operasjons område for MOSFET transistor" på tavlen. Endret 22. november 2004 av gspr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå