Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føles det ikke litt rart å pirke på andres "feil" i kallenavnet, av alle ting, når du selv har det? Forkortelsen for navnet ditt mangler en '.' på slutten...

Edit: To sjeler, samme tanke. Kanskje Cheezcake er sjelefrenden min, som dessuten har gjemt seg inni kroppen til drømmekvinnen? *purrrrr, gni seg mot kneet til Cheezcake* ;)

Endret av atrax
Lenke til kommentar
Navn som i kallenavn/nick.

NerdVANNA trenger ikke kalle seg "Nerdvanna" for at det skal være korrekt.

Riktig, men HolgerLudvigsen er ikke et kallenavn, det er hans virkelige navn, skrevet feil.

Holger Ludvigsen er mitt virkelige navn. HolgerLudvigsen er nicket mitt. Nick og navn er altså to forskjellige ting. Skjønner du? Det er ingen skriveregler for nick. Hadde det vært det, så hadde nicket ditt også vært skrevet feil.

Lenke til kommentar
jeg har en annen spormal

hvordan kan jeg spilel hl2 uten a ha stream pa er ikek da online i nette hele tiden

har spilt den 3 ganger alle ganger med stream pa men uten stream klarer jeg ikke noen som vet

Jg ikek vite ka fe an de prter omm!?

edit: ironisk nok; skrivefeil :ermm:

Endret av orcblood
Lenke til kommentar
jeg har en annen spormal

hvordan kan jeg spilel hl2 uten a ha stream pa er ikek da online i nette hele tiden

har spilt den 3 ganger alle ganger med stream pa men uten stream klarer jeg ikke noen som vet

Jg ikek vite ka fe an de prter omm!?

edit: ironisk nok; skrivefeil :ermm:

Grusomt, innvandrer eller ei. Jeg skriver bedre fransk enn han skriver norsk.

Lenke til kommentar
Løysninga her vil då være å opprette mange flere brukermoderatorer som blir rekrutterte frå alle sidegreinene i forumet, slik at det til ei kvar tid er moderatorer som er godt kjente i alle delene på forumet online.

Bokmål eller nynorsk? "ja takk, begge deler", men ikkje på same tid ;)

Lenke til kommentar

For en skummel utvikling! Nå har t.o.m. orddelingsfeilene sneket seg inn mot lærerstanden, som dere blant annet kan se eksempel på her:

http://www.hoyland.gs.rl.no/Webdesk/netbla...ages/index.html

Legg spesielt merke til nyheten "kamp klare jenter". I tillegg setter jeg virkelig stor pris på de flotte, informative og seriøse nyhetene som "Test" og "Kjempetest". Vittig.

Nei, lærere burde ha litt bedre kompetanse enn dette her. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...