Goophy Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Jeg synes er totalt latterlig. Håhå, du glemte et ord! Bandidos Pelle, det der var urovekkende... Edit, laptoptastatur er farlige greier... Endret 20. november 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 åne lol d r kjip nå¨r!!1 Lenke til kommentar
eel Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Av og til lurer jeg på om det burde være obligatorisk norskprøve for å få tegne Internettabbonement. Internettabbonement er ikke et egennavn. abbonement vs. abonnement Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg blir fremdeles like irritert hver gang en eller annen jypling griner over en stakkar som har stavet et ord litt feil, eller en som har èn eneste forbokstav feil. Da er ikke dette stedet for deg. I denne tråden er det i motsetning til i andre tråder lov til å hakke og rakke ned på andres skrivefeil, også på feil innad i tråden. Her får vi utløp for all frustrasjonen som bygger seg opp etter en dags ordutveksling med analfabeter. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Er det noen kjerne kraftverk i nærheten der du fant det? Er det noen kjære kraftverk mon tro? Det heter så klart kjernekraftverk. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Bare satt og leste noen evalueringer av et fag på HiG nå. Vel, noen hadde greid å skrive følgende på et av punktene: Gjennom gang av samtlige uke oppgaver. Fyyy som jeg hater orddeling. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hvorfor orddelingsfeil er farlig: Har du pult lampe? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 På tirsdag hadde jeg en "engelsk prøve" på skolen. Var det læreren hadde skrevet, uansett. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 han var zååååå søt, så æ bare måtte ha han. Det endte ikke så godt, så æ bezzvimte og ble kjempeflau. MOMA! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Nå har jeg endret signaturen min til noe som har med rettskriving å gjøre. Jeg føler meg stolt, men nerdete. Endret 20. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
T.L Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Noen andre som har lagt merke til at mange tydeligvis ikke vet at det er forskjell på "enda" og "ennå"? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Som tidsadverd har det vel samme betydning? Eller er jeg helt på jordet nå? Edit; Du tenker vel på ting som "enda bedre" osv. Da stemmer det. Endret 20. november 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 bezzvimte Jeg ler så jeg griner. Det er det mest geniale ordet jeg har lest i mitt liv. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Folk tar deg mere seriøst om du ikke har 30 skrivefeil i innleggene dine. Hvis du ikke har skrive vansker.Men det kan skje den beste att man skriver litt feil i innleggene. Det stemmer det ja Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Av og til lurer jeg på om det burde være obligatorisk norskprøve for å få tegne Internettabbonement. Internettabbonement er ikke et egennavn. abbonement vs. abonnement Jepp, det var også en del av poenget mitt. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Nicket ditt er en eneste stor grammatisk feilaktighet, Holger. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Nicket ditt er en eneste stor grammatisk feilaktighet, Holger. Næsj, det er et navn. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Nicket ditt er en eneste stor grammatisk feilaktighet, Holger. Næsj, det er et navn. Når man skriver et navn bruker man mellomrom mellom fornavn og etternavn. Holgerludvigsen kunne vært et fornavn, mens HolgerLudvigsen er en gigantisk ukorrekthet. Hei, mitt navn er TorFredrikThobru. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Navn som i kallenavn/nick. NerdVANNA trenger ikke kalle seg "Nerdvanna" for at det skal være korrekt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Stemme vrenger program Lurer på om Opera vrenger seg hvis jeg åpner kjeften nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå