Rikky Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Dånald Rømsfælt, Djårge Busj og Kåndoliiisa Rais? "conditorizza reis", faktisk. Utrolig. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg må nemlig ha det norske ordet for engelske all-seeing. Sjekket ordet på www.onelook.com og det stod bare oppført i Webster (Vanligvis står søkeordet i de fleste ordbøkene). Sikker på at du i det hele tatt vil bruke dette ordet? Er det ikke bedre å skrive om på setningen? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Setningen er: Gud er allmektig, allvitende og altseende. Jeg tar gjerne imot forslag. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Setningen er: Gud er allmektig, allvitende og altseende. Jeg tar gjerne imot forslag. Gud er allmektig, han vet alt og ser alt. Gir vel samme mening. Du kan vel bare sjekke i en norsk bibel? Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 generelle Spørsmål og ellers (...) Jeg så link av denne på en Topic (...) Har Kjølepasta mye å si, når Broren min og jeg satt CPU Vifta mi fast til HK mitt så hadde vi problem PGA av noen komponenter på HKet (...) Nei, norsk og tysk er ikkje det same... Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) vannkjølt jule presang hvordan blir det med plassering av pumpe\vanntank å radiator i cheaftec Kanskje dei to vanlegaste feilane i norsk skriftspråk? Edit: Leste tilfeldigvis eit svar av same person som over: hoper pumpa på raddis klarer å kjøle ned di to greit vertfall. (...) på luft blokker? Endret 18. november 2004 av BA1 Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hjeme byging av Wlan antener Skyt meg! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hjeme byging av Wlan antener Skyt meg! Herregud.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Lær deg og/å regeln FFS. OG bruker du nå du skal binde setninger f.eks. "i går spillte jeg data OG etterpå spiste jeg mat." Å: bruker du når du sier hva du gjør f.eks. "Nå sitter jeg å spiller CS." Ta å spørr Norsk læreren din om han kan lære deg og/å regelen. Hater akkurat disse skrivefeilene. Hadde problemer med å forstå den setningen der. Sånn no leser du disse eksemplene et par ganger. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 jei ønsker og kjøpe ein bærbar pc som jei skal ha i bilen. har ekster skjerm som jei skal bruke, derfor håper jei og finne en berbar med defekt skjerm, fordi jei trenger ikke trenger skjermen på maskina. Jeg har ikke ord. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Kos dere med dette. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Kos dere med dette. HYYYYL! Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Lær deg og/å regeln FFS. OG bruker du nå du skal binde setninger f.eks. "i går spillte jeg data OG etterpå spiste jeg mat." Å: bruker du når du sier hva du gjør f.eks. "Nå sitter jeg å spiller CS." Ta å spørr Norsk læreren din om han kan lære deg og/å regelen. Hater akkurat disse skrivefeilene. Hadde problemer med å forstå den setningen der. Sånn no leser du disse eksemplene et par ganger. Hjelp... Forklaringa er feil, feil bruk av og/å i eksempla, ordelingsfeil, stavefeil, osv... Eg liker ikkje folk som rakker ned på andre som har feil, og så er dei endå verre sjølv.... Så då må eg vel skunde meg å leggje til at eg har mange skrivefeil sjølv... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Et par stavefeil er ikke så farlig, det er jo fort gjort. Det som er ille er når grammatikken er på trynet. F.eks. "hvem kabinett er best?" Lenke til kommentar
atrax Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Må dere kværulere for en vær pris? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 er det bare mer eller er EMA 04 FAN så preget av US HIP HOP / RAP DAMN hater det .,.,.detter er europa ikke USA.,.,.,., IRR DÅRLIGSTE EMA PÅ LENGE' min mening da Av og til lurer jeg på om det burde være obligatorisk norskprøve for å få tegne Internettabbonement. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Av og til lurer jeg på om det burde være obligatorisk norskprøve for å få tegne Internettabbonement. Støttes. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 er det bare mer eller er EMA 04 FAN så preget av US HIP HOP / RAP DAMN hater det .,.,.detter er europa ikke USA.,.,.,., IRR DÅRLIGSTE EMA PÅ LENGE' min mening da Av og til lurer jeg på om det burde være obligatorisk norskprøve for å få tegne Internettabbonement. Hvorfor stor forbokstav i internettabbonement? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Fordi Internett er et egennavn? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=3062541 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=2960640 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=2842181 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=2705301 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=2699744 Jeg måtte bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå