Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi det ikke er utenkelig at vedkommede også leser dette forumet, eller noen han kjenner gjør det og kan oppdage sammenhengen. Greit nok, nå er du temmelig anonym her (finner ut null og niks via profilen din), men jeg vet ikke om nicket ditt er noe som kunne felle deg...

Kan også hende at du gir en god dag i om denne personen finner ut at du driter ham ut, men jeg tror ihvertfall det var dette problemet Saftis antydet.

Lenke til kommentar
Kan også hende at du gir en god dag i om denne personen finner ut at du driter ham ut, men jeg tror ihvertfall det var dette problemet Saftis antydet.

Jeg har sendt han denne linken på e-post.

Hvis du hadde gjort en tabbe, eller hvis det var noe iveien med deg, vil du da vite eller leve i ignorant bliss?

Lenke til kommentar
Når jeg forhåndbestiller den europeiske verisjonen av WoW. Og jeg får begynne og spille i Eu Open Betaen, Får jeg behålde den characteren i den orgianle verisjonen når den kommer ut i europa?

Håper noen hvet det eller finner det ut

:cry: ANGST!

edit: Vedkommende kan skrive "character", men ikke "vet"..?

:(

Endret av orcblood
Lenke til kommentar

Hente fra et annet forum:

Må ha meg nytt batteri nu, begynner å ta ladingen dårlig.....

Men hvem batteri? Og til hvor mye?

Har ikke no sånn ufyselig med annlegg, så trenger ikke all verden til batteri sånn sett.....

Så kommer det et geni:

For det første - det heter da ikke hvem batteri ? hva batteri !
Lenke til kommentar
Må ha meg nytt batteri nu, begynner å ta ladingen dårlig.....

Men hvem batteri? Og til hvor mye?

Har ikke no sånn ufyselig med annlegg, så trenger ikke all verden til batteri sånn sett.....

Så kommer det et geni:

For det første - det heter da ikke hvem batteri ? hva batteri !

HAHAHA :lol:

Jaja, tanken som teller :p

Lenke til kommentar
han romsfælts monn e lokka me sju sæil, menne e no ikkje det ganske logiska da? han gikk jo av i dag, gjorde han ikkje? e det no ikkje ber at ho conditorizza reis uttala se ho som ha overtatt stillinga hanses?

æ føle nå at sjårnalistna hæller kan spørr dæm så jobbe og har ansvar for sakan.

ARGH!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...