Rikky Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Klarer ikke å sitte i ett AGP kort! Nei, du skal være ganske liten for å sitte i et AGP-kort. Endret 16. november 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Hm... jeg ville vært forsiktig med å drite ut kollegaer på et offentlig forum. Hvorfor det? Endret 16. november 2004 av Killer_DT Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Fordi det ikke er utenkelig at vedkommede også leser dette forumet, eller noen han kjenner gjør det og kan oppdage sammenhengen. Greit nok, nå er du temmelig anonym her (finner ut null og niks via profilen din), men jeg vet ikke om nicket ditt er noe som kunne felle deg... Kan også hende at du gir en god dag i om denne personen finner ut at du driter ham ut, men jeg tror ihvertfall det var dette problemet Saftis antydet. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Kan også hende at du gir en god dag i om denne personen finner ut at du driter ham ut, men jeg tror ihvertfall det var dette problemet Saftis antydet. Jeg har sendt han denne linken på e-post. Hvis du hadde gjort en tabbe, eller hvis det var noe iveien med deg, vil du da vite eller leve i ignorant bliss? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Dårlig html eller skrivefeil? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Den er kjempe stilig! Tar drit bra bilder! Det er video kamera på den. Og skjermen har god bilde kvalitet! Skyt meg.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Den er kjempe stilig! Tar drit bra bilder! Det er video kamera på den. Og skjermen har god bilde kvalitet! Skyt meg.. Pang... nå må du skyte meg... Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Når jeg forhåndbestiller den europeiske verisjonen av WoW. Og jeg får begynne og spille i Eu Open Betaen, Får jeg behålde den characteren i den orgianle verisjonen når den kommer ut i europa? Håper noen hvet det eller finner det ut ANGST! edit: Vedkommende kan skrive "character", men ikke "vet"..? Endret 16. november 2004 av orcblood Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er det noen sammen heng her? Skal vi henge sammen? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Helt utrolig mange som ikke kan skrive "integrert", er det så vanskelig? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hente fra et annet forum: Må ha meg nytt batteri nu, begynner å ta ladingen dårlig..... Men hvem batteri? Og til hvor mye? Har ikke no sånn ufyselig med annlegg, så trenger ikke all verden til batteri sånn sett..... Så kommer det et geni: For det første - det heter da ikke hvem batteri ? hva batteri ! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jaja.. Tanken var hvertfall god, hvis vi skal se det positive i det. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Sånne ting gir meg lyst til å spy. Og det er vel ikke rett med doble punktum, er det? Endret 16. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg må seriøst slutte å lese denne tråden. Får hodepine hver gang Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Må ha meg nytt batteri nu, begynner å ta ladingen dårlig..... Men hvem batteri? Og til hvor mye? Har ikke no sånn ufyselig med annlegg, så trenger ikke all verden til batteri sånn sett..... Så kommer det et geni: For det første - det heter da ikke hvem batteri ? hva batteri ! HAHAHA Jaja, tanken som teller Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Queens of the stonage - Go With The Flow En rimelig stor forskjell i betydning uten den lille e-en. Som minner meg på, hvordan er det rett og skrive ting som "e-en"? E-en? E'en? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 "E-en" er korrekt. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 han romsfælts monn e lokka me sju sæil, menne e no ikkje det ganske logiska da? han gikk jo av i dag, gjorde han ikkje? e det no ikkje ber at ho conditorizza reis uttala se ho som ha overtatt stillinga hanses? æ føle nå at sjårnalistna hæller kan spørr dæm så jobbe og har ansvar for sakan. ARGH! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Dånald Rømsfælt, Djårge Busj og Kåndoliiisa Rais? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Er ikke altseende et ord? Jeg må nemlig ha det norske ordet for engelske all-seeing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå