Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OMG!!! blir så irritert på folk som driver og retter på norsken til folk

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=191657

Det er en som ikke har punktum

HVA SÅ

alle forstår da hva han sier uansett! ARG

IDIOTER

Klarte meg bra uten .,?! synes jeg da alle forstår dette

Ok...?

Er rett og slett "amazing" at noen virkelig klarer å skrive slik...

Har prøvd selv, men tar flere timer, da jeg må bruke backspace etter hver eneste setning.

Et eksempel på hvordan det blir når jeg skriver useriøst:

...han, men *oops* ...han *jeh* ...han, *crap* ...han men *woohoo*

Man virker ikke veldig seriøs i så fall (var det ikke slik i følge retningslinjene også?).

Kan innrømme at jeg SLITER med sånne innlegg, skipper de fleste.

Lenke til kommentar
Wow Det Var Jo Passe Sykt. Må jo slite ut shift-knappen hinsides alt!

Til slutt sitter man igjen der:

Caps Lock på - Caps Lock av - Caps Lock på - Caps Lock av - Caps Lock på - Caps Lock av - Caps Lock på - Caps Lock av - Caps Lock på - Caps Lock av - Caps Lock på - Caps Lock av - Caps Lock på - Caps Lock av - Caps Lock på - Caps Lock av... osv...

Lenke til kommentar
Denne får meg til å vri meg i smerte.

Skrik! Hyl!

Men, en ting jeg kom på når jeg leste det innlegget.. det er skrekkelig lenge siden jeg har sett noen skrive "sÅnn SoM DeTte hEr". Hurra. :D

Sånt ser jeg daglig, det er alltid en som har skrevet noe piss på den måten i MSN nicket. :/

Lenke til kommentar

IDIOTER

Hva tror du punktum er til for? pynt?

Du får starte din egen tråd; ergring over folk som påpeker grammatiske feil.

men det du sier om at punktum ikke er viktig stemmer ikke et punktum er en naturlig pause i teksten og hvis det ikke er der sammen med et komma f.eks. så er det vanskelig å lese teksten samt det er rom for å missforstå mangler du i tillegg store bokstaver så begynner man jo å lure hvor begynner og hvor slutter setningen skriver du en lang tekst blir dette helt uleselig greit nok hvis du sender en sms med en eller to setninger eller et kort innlegg men skriver du en lengre sammenhengende tekt slik som denne så blir det fort trøttende å lese så jeg tror egentlig du er enig i at man må bruke punktum og komma men at du bare vil provosere

;)

Lenke til kommentar

IDIOTER

Hva tror du punktum er til for? pynt?

Du får starte din egen tråd; ergring over folk som påpeker grammatiske feil.

men det du sier om at punktum ikke er viktig stemmer ikke et punktum er en naturlig pause i teksten og hvis det ikke er der sammen med et komma f.eks. så er det vanskelig å lese teksten samt det er rom for å missforstå mangler du i tillegg store bokstaver så begynner man jo å lure hvor begynner og hvor slutter setningen skriver du en lang tekst blir dette helt uleselig greit nok hvis du sender en sms med en eller to setninger eller et kort innlegg men skriver du en lengre sammenhengende tekt slik som denne så blir det fort trøttende å lese så jeg tror egentlig du er enig i at man må bruke punktum og komma men at du bare vil provosere

;)

Åååååhhh din...

Kan du oversette det der? Gidder ikke bruke hjernen min unødvendig. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
firstmile er ikke så bra som man tror jeg har vært kunde hos dem i over 10 månder dem er kule når du ikke klager på dem jeg skule bytte fra ADSL til SHDSL og det har tatt over 2 månder nå. når jeg ringte for 1 uke siden og klagde om at jeg har ikke fått linjen og at jeg fikk feilinformasjon og da sa dem at en tenkinikker skal se på det så jeg ringte for et par dager siden da fikk jeg sånn frekk tone i telefonen og dem sa at dem hviste hvem som ringte at jeg trengte ikke si navn og fra den dagen jeg klagde så har dem vert vansklige så jeg lurer på om jeg skal bytte isp levrandør ?
:ermm:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...