JKJK Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Harr Harr! NRK.no: En arbeider åpner en kakaobønne som er plokket i Elfenbenskysten. (Foto: AP/Scanpix) http://www.nrk.no/nyheter/okonomi/4248825.html Endret 10. november 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 fordi den er 500 kr mer i pris Javel. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Typisk debattteknikk fra fenstresiden? Er det så vanskelig å lese innlegget sitt før en poster? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 guezz: Han som laget innlegget går med skylapper hele tiden uansett, så at han ikke alltid klarer å lese sine egne innlegg er helt forståelig. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) S700i: Første inntrykk og bilder! Jeg vil gjerne gjøre et kraftig inntrykk i skallen hans. Hans, og resten av de som har kjøpt S700i, for det må være den mest oppskrytte telefonen som eksisterer. Dyr er den også. EDIT: IM er som du sier Instant Messaging/Øyeblikkelig meldingsutveksling (:s)Oppsettet kommer litt an på hvordan telefon du har. Der skulle det ha vært "hvilken, og ikke "hvordan", ikke sant? Endret 10. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Der skulle det ha vært "hvilken, og ikke "hvordan", ikke sant? "Hvordan" er vel til verb, så ja, "hvilken" er riktig. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) j fik i dag artic cooler som j bestilte på netshop...nårj så litt ekstra etter så at det var en annen plugg på strømledningen til vifta enn den som satt der fra før... på coolern var det en 2 pins connector men det er en 3 pinn på selve kortet. på sida til netshop og til de som har lag vifta står det at den skal!! passe til mitt skjermkort , men nei da... noen tips eller trix for å fikse shiiiten?? Endret 10. november 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
gspr Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg har!!!! et tips... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 hvordan ha definere forskjellige tabell stiler Ja, så var det det, da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Mens den palestinske lederens tilstand forverres, planlegger hans nærme medarbeidere nå å fly hans kropp kropp til Kairo for bisettelse... Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hmmm... kanskje jeg skal kjøpe meg noe norsktalende personale. Hva er prisleiet på dem for tiden? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Mens den palestinske lederens tilstand forverres, planlegger hans nærme medarbeidere nå å fly hans kropp kropp til Kairo for bisettelse... Passer det inn i en rytme når man gjentar kropp tro? Lenke til kommentar
alexf Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 kropp kropp til Kairo Ordspill? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Mens den palestinske lederens tilstand forverres, planlegger hans nærme medarbeidere nå å fly hans kropp kropp til Kairo for bisettelse... Minner meg om visa til Øystein Sunde, "Datterdattera" For det var datterdattera til Setersetersom fikk beriberi nedi Baden-Baden av ei kakadue som var koko, nå har'a bar'en gammal jojo og en billigbil som går på tvillinghjul, hu' mista Skien-skjeen(*) midt i Herenveen, spelte gong-gong i CC Cowboys og hadde to nummer for store sko. Så reiste datterdattera til Bali, og der traff'a Boutros Boutros-Ghali. De dansa Can Can og tyggde Hubba Bubba, det ble haba-haba, det ble juba-juba, helt til Boutros Boutros-Ghali så ut som et bilde av Salvador Dali. De sykla to og to på hver sin tandem, men da datt datterdattera 'ta(**). De stanga butt i butt med Putti Plutti Pott for Boutros Boutros var en ekte hottentott, og så sa datterdattera til Seterseter; "slike puppelupper løper gutter etter!" "Vi har purken etter oss," ropte Boutros Boutros. "Ja, da går vi og setter oss, Boutros, eller så tar de og setter oss, rett inn på første fly hjem," ropte dattera da. Men ikke pokker om de kom seg hjem, de kom til Bogotá. Og hvis ikke Boutros Boutros hadde fridd til datterdattera da, så hadde ikke datterdattera hatt det verr'eller bedr'enn hun hadd'det i dag.(***) (*) Uttales "skjeenskjeen" eller noe rundt der. (**) Dialekt for "av". (***) Synges vanhellig fort. Mannen er gal. EDIT: et par småfeil. Endret 10. november 2004 av EJH Lenke til kommentar
gspr Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Det er jo ekstra morsomt at den ene L-en ser ut til å være påført som en rettelse. :!: Edit: Hmm... Er det bare meg, eller ser det bildet litt manipulert ut? Hva er det egentlig som er i bakgrunnen, forbi hjørnet? Det ser nesten ut som en simpel, datalaget 3D-scene, og himmelen ser også snål ut. Endret 10. november 2004 av gspr Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Jo, Øystein Sunde er en snål en. Ganske morsom, også. gspr: Jo, når du nevner det... ser jo ut som om den kom på som en rettelse. Stakkars folk... Endret 10. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
alexf Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Edit: Hmm... Er det bare meg, eller ser det bildet litt manipulert ut? Hva er det egentlig som er i bakgrunnen, forbi hjørnet? Det ser nesten ut som en simpel, datalaget 3D-scene, og himmelen ser også snål ut. Jeg fant det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå