Saftis Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Og det holt hele veien ut for Vegard Skogheims gutter Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 er det trykt å stille på? jeg har nemmelig samme prob! Nei, tror ikke det er trykt enda. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) det er riktig att det heter gjenger ja. di viftene man skjøper er det ikke gjenger i men det følger som regel med selvgjengende skruer det blir altså gjenger i viften da du skrur i skruene. sånne skruer fås også skjøpt løst der di selger pc deler Endret 6. november 2004 av Rikky Lenke til kommentar
guezz Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Var det ikke fyren som skulle slutte forumet? Er en terrorist medlem i Hardware-forumet? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Bakgrunns bilder (Natur/dyre bilder) Kongen av ord deling slår til igjen. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Som sagt noen cs tilhengere Har tatt steget for å bli fanatiske cs horer(beklager språk bruken) Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hater at linkene ikke fungerer! Lenke til kommentar
alexf Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 H v o r f o r i k k e i n n f ø r e b o k s t a v d e l i n g ? Ell er er det et dår lig for slag? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Ja ,v il no kt ro de te re td år li gf or sl ag .E rj ov an sk el ig ål es et ek st er so me ro pp de lt fe il . (Ja, vil nok tro det er et dårlig forslag. Er jo vanskelig å lese tekster som er oppdelt feil.) Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Når me er inne på orddeling.... Emne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=324083&hl= hmm... Med tanke på nokre av mine eigne innlegg, burde eg vel kanskje ikkje poste i denne tråden Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Bakgrunns bilder (Natur/dyre bilder) Kongen av ord deling slår til igjen. Frå samme tråd: http://wallpapers.animalsearch.net/ Noen dyre bilder der. Sjølv synes eg dei såg heilt ordinære ut. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Så da blir spørsmålet om vi skal ha en dyr F16 fra et firma som har sine svinn på skogen, eller om vi skal ha en billigere F16 fra et europeisk firma.Skog kan lett bli en tapspost når den daglige aktiviten er å lage fly. Noen som vet hvilket firma som produserer F-16? EDIT: EF2000 vs f22 Raptor - Hvem bør vi velge?"Hvem" er fortsatt svært populær. Endret 8. november 2004 av Feynman Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Ellingsen og Johansson ble kjent da de startet Fuck for forrest Fantasien løper... Endret 8. november 2004 av Saftis Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ellingsen og Johansson ble kjent da de startet Fuck for forrest Fantasien løper... Ingen vil vite hva jeg ser inne i hodet mitt nå. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Kom over et knall eksempel på ord delings feil "Insekt dreper for 199kr" Betyr det at jeg betaler 199kr og insektene dreper f.eks svigermor? Edit: et, ikke en Endret 8. november 2004 av Ernie. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Kom over en knall eksempel på ord delings feil"Insekt dreper for 199kr" Betyr det at jeg betaler 199kr og insektene dreper f.eks svigermor? Hehe, knallert! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 skaff et slag ord og SÅ finn et navn til slag ordet Hardtslående ord? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 whiiiiiiiiiiinyyyyyyyyyyyyyy Et til to forslag - les en bok - gjør noe annet Du er på humor tråden, topicet heter Tørre vitser. Lev med at andre har annen humor en deg selv Edit: En viktig ting å få med seg er at hele poenget med de nevnte + mange til er at de er totalt brukt opp-tørre, dårlige og i de fleste tillfeller så lite morsomt at du muligens ler Er det i det hele tatt lovlig å skrive sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå