HolgerL Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 "Data" er en forkortelse for "datamaskin". Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Men "data" betyr egentlig noe annet enn "datamaskin". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Homo betyr noe annet enn homoseksuell òg. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Homo betyr noe annet enn homoseksuell òg. Ikke i dagligdags tale, da betyr "homo" "homoseksuell". Det er det samme med "bil"; det er en forkortelse for "automobil". Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Det stemmer, dessverre. Jeg må vel enten begynne å si automobil, eller akseptere ordet "homo" som det samme som "homoseksuell". Kjipt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 "Bil" og "automobil" er likestilt. "Homo" og "homoseksuell" er forsåvidt også likestilt i det norske språket..? (Begge er synonymer for "homofil"). Kanskje dere tenker på "homogen"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg er nok ikke så lavmælt at jeg har behov for å surfe porr websider. Hva har stemmebruk med "porrsurfing" å gjøre? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 kan noen senne meg linken. der jeg kan laste ned 3dmark den dere anbefaler jeg skal Teste skjemr kortet med.jeg har lettet, men finner bare demo version:S Disse forumbrukerne altså... det som om noen ber de om å gjøre alt feil når de skriver. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Sånn kan det gå når man blander ord... (Skulle vel egentlig skrive "lavmål" kanskje?). Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) "Bil" og "automobil" er likestilt."Homo" og "homoseksuell" er forsåvidt også likestilt i det norske språket..? (Begge er synonymer for "homofil"). Kanskje dere tenker på "homogen"? Altså, jeg snakket om opprinnelsen til ordet, på samme måte bør altså "data" likestilles med "datamaskin". Jeg forstår hvordan du misforsto. Endret 5. november 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Tja, jeg vetnå ikke helt jeg. En "datamaskin" er jo en maskin som behandler "data". Synes ikke det burde likestilles. Ordet "data" brukes mye i sin rette forstand også... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Tja, jeg vetnå ikke helt jeg.En "datamaskin" er jo en maskin som behandler "data". Synes ikke det burde likestilles. Ordet "data" brukes mye i sin rette forstand også... "Homo" betyr "lik", som i "like tvillinger", det betyr også "menneske". Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) "Homo" betyr ikke "lik" på norsk. Men på latin. Edit: Ikke 100% sikker, men dette må sjekkes opp. Endret 5. november 2004 av Goophy Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ja, det er selvsagt egentlig henholdsvis latin og gresk. Men vi er da vel litt internasjonale... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 skal kjøpe mobil med video opptakker Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Trur du kan brenne det med Nero, men ikke den nyeste verson, men med de versonene der du kan trykke på brun image Lenke til kommentar
DevN Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Trur du kan brenne det med Nero, men ikke den nyeste verson, men med de versonene der du kan trykke på brun image Rart at versjon og person egentlig ikke skrives likt, uttales helt likt her tror jeg. Jaså? Er det mulig å lage brune images? Det har ikke jeg i min versjon. Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Bilen skal gå ann å kjøre...gidder ikkje senkan så mye... men et bodykit må til... og klistremerker..... ska lakere svarte viperstriper.... fjerner hjulkapslene og lakkerer felgene rød (gidder ikkje legge så mye penger i bilen)... interiøret skal gå i rødt og svart... wonderbaum og terninger er kjøpt... skal kjøpe spylemunstykke m/lys og neonlys.. ventilhette e og et billig must... har limt golfballer på låsespaken... inv_biggrin.gif ... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Phønix, det er den beste signaturern eg har lest, tar meg den frihet å qute den i en anne tråd, vel kopiere den mener jeg, ahr ikke lært å quate ennå Ja, du har visst mye å lære... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå