likferd Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 "Sørver" er vel et slik fornorsket engelsk ord som Norsk Språkråd har kokt sammen. Slik som "pøbb" og "kårner"... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=322923 ...også med vilje da gitt! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=322923 ...også med vilje da gitt! Var akkurat i ferd med å legge inne samme link.. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Fy f*** jeg skjemmes her jeg sitter. Noen som vet hva skuddpremien på en stykk 19-årig godfjott er for tiden? Men må vel innrømmes at det var en halvgod parodi på enkelte brukere her inne. Uff. Endret 4. november 2004 av JimL Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 90 fanger fester til golf 2 Ved første øyekast trodde jeg det var noe nye greier fra Irak-krigen. Irakiske fanger som var festet til en bil og slept avgårde, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Fy f*** jeg skjemmes her jeg sitter. Noen som vet hva skuddpremien på en stykk 19-årig godfjott er for tiden? Men må vel innrømmes at det var en halvgod parodi på enkelte brukere her inne. Uff. Hvorfor det? Tror premien er ganske lav for tiden. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 90 fanger fester til golf 2 Ved første øyekast trodde jeg det var noe nye greier fra Irak-krigen. Irakiske fanger som var festet til en bil og slept avgårde, eller noe sånt. :!: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Greide lett lappen i dag Oppkjøringen gikk som en lek for mitt vedkommende også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/04/413500.html Statens vegvesen rettet en forespørsel til Forsvaret, som ASAP satte i gang aksjonen. ASAP, faktisk. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/04/413500.html Statens vegvesen rettet en forespørsel til Forsvaret, som ASAP satte i gang aksjonen. ASAP, faktisk. Sivilister.. Pføy! Lenke til kommentar
guezz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Litt kjipt at dette kabinettet ikke har avtagbar hovedkort-skuff, men, det viste jeg når jeg kjøpte det. Bilde av eXactmaten på skrivebordet sammen med "Razer Viper" musen fra same selskap Nei, sier du det? Jeg visste ikke at det er samer som lager den musa. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 DET HETER PC OG IKKE DATA!!!! ER DETTA SÅ VANSKLIG!!!! DATA ER SOFTWAREN SOM ER INNE PÅ HARDISKEN! DET ER DATA!!!! HARDWAREN ER PC'EN!!!! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 DET HETER PC OG IKKE DATA!!!! ER DETTA SÅ VANSKLIG!!!! DATA ER SOFTWAREN SOM ER INNE PÅ HARDISKEN! DET ER DATA!!!! HARDWAREN ER PC'EN!!!! Sikkert nok utropstegn i meldingen, til å sette et etter hvert eneste ord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Et vagt minne fra NorsktimeneDu må ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke kan ramme deg selv Vage minner, ja. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har ikke sett at noe har hunget igjen nei. "Hunget"? Lenke til kommentar
guezz Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Et vagt minne fra NorsktimeneDu må ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke kan ramme deg selv Vage minner, ja. Det er nok undervisningen også. :!: Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 DET HETER PC OG IKKE DATA!!!! ER DETTA SÅ VANSKLIG!!!! DATA ER SOFTWAREN SOM ER INNE PÅ HARDISKEN! DET ER DATA!!!! HARDWAREN ER PC'EN!!!! Sikkert nok utropstegn i meldingen, til å sette et etter hvert eneste ord. Attpåtil er det vel feil, data er vel informasjon, og ikke bare digital sådan? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Det er jo sant! folk kan si hva de vil men pc er riktig! skal du absolutt si data, må du slenge på (data)masking. da blir det riktig! Det løser mysteriet - det er altså g-en på slutten av maskin som er nøkkelen. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Det er jo sant! folk kan si hva de vil men pc er riktig! skal du absolutt si data, må du slenge på (data)masking. da blir det riktig! Det løser mysteriet - det er altså g-en på slutten av maskin som er nøkkelen. Forstår ikke. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Masking, har det noe med kryptering å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå