eckmann Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 200gb hold vis du ikke er en last ned mye osv box kjøler helle ok men kanskj litt bråke vis du tenk på det ps kjøpe 200gb du de kost like mye som 160 så Punktum og refleksive pronomen er en kjekk ting :!: Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Topic Mail Sørver! Va programm bør eg ha? Post Hei eg skal sette opp en mail sørver og så lurer eg på va slags programm eg skal bruke og vordan eg sette dette opp.Eg vil bruke min egen ip vis dette er mulig. Noen som kan hjelpe? Dette ble faktisk sterk kost. Jeg sitter her tussmørket og småbanner for meg selv, og gleder meg til den dagen retningslinjene banner sånt språk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Dette ble faktisk sterk kost. Jeg sitter her tussmørket og småbanner for meg selv, og gleder meg til den dagen retningslinjene banner sånt språk... føler med deg, den som skrev det der bør blø. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) 200gb hold vis du ikke er en last ned mye osv box kjøler helle ok men kanskj litt bråke vis du tenk på det ps kjøpe 200gb du de kost like mye som 160 så HAHAHHAAH Endret 3. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Dette ble faktisk sterk kost. Jeg sitter her tussmørket og småbanner for meg selv, og gleder meg til den dagen retningslinjene banner sånt språk... føler med deg, den som skrev det der bør blø. øy, norsk tentamen sugde...jeg ble skrevet opp som "støy og problem kilde" Endret 3. november 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Dette ble faktisk sterk kost. Jeg sitter her tussmørket og småbanner for meg selv, og gleder meg til den dagen retningslinjene banner sånt språk... føler med deg, den som skrev det der bør blø. "Hey, cut him some slack" (eller hvordan det skrives ). Han klarte i det minste å skrive siste linjen helt riktig: Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Like over klokken 21 i kveld norsk tid inntok en smilende og svært fornøyd president podiet i Washington hånd i hånd med sin kone Laura. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=253007 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Like over klokken 21 i kveld norsk tid inntok en smilende og svært fornøyd president podiet i Washington hånd i hånd med sin kone Laura. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=253007 Nå tror jeg du driter deg ut igjen, Holgeir.... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Holger, les det der igjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Presidenten inntok podiet, det har ingenting med presidentpodiet å gjøre. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Oops... Skumlesing er en ond ting... Fælt mye slikt tull i det siste... Endret 3. november 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Den kan brukes både i Mac og PC-miljø. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Huff, akkurat den er grenseløst irriterende. PC behøver liksom ikke bety PC med windows som OS, PC er jo en personlig datamaskin. Huff Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Enig i det, Ernie. Men det var ikke akkurat det som var feilen. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Den kan brukes både i Mac og PC-miljø. Skulle vært "Mac- og PC-miljø", ikke sant? Eller "Den kan brukes både på Mac og PC"? Endret 3. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jepp, det var i teorien en orddeling. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Dette ble faktisk sterk kost. Jeg sitter her tussmørket og småbanner for meg selv, og gleder meg til den dagen retningslinjene banner sånt språk... "Sørver" står det i nettverksboka vår på skolen.. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 SØRVER?! Det heter da strengt tatt "tjener" på norsk... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Dette ble faktisk sterk kost. Jeg sitter her tussmørket og småbanner for meg selv, og gleder meg til den dagen retningslinjene banner sånt språk... "Sørver" står det i nettverksboka vår på skolen.. Vår nettverksbok også. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Jeg slo opp på ordbok.no og der fant jeg det ikke. Endret 4. november 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå