Jørgen Sørheim Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg kan ikke snakke om nettverkspillet jeg er men i men jeg er med i ett som er lovlig, og som tv2 har klaga på. En bruker "som" faktisk er "et" nettverksspill. Da snakker vi "snabla" god AI. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 kårt Tp-kabel spørsmål Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hehe, ja. Lurte nettopp på om jeg ikke burde hive den inn her. Jaja.. "kårte" spørsmål er jo greie, de også. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 kor kan jeg må takk i bot lagger til c,s? Eh? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 kor kan jeg må takk i bot lagger til c,s? Eh? Jeg tror muligens han prøver å spørre om: "hvor kan jeg få tak i bot-lag til CS" men det er jo ikke lett å si. AtW Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det finnes mange flotte knep for å gjøre fjortiss nerdene sinna på uten å drepe dem .. CS-forumet er en gullgruve.... eh, rettelse: gull gruve. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg har komt 6% men Han har hva? Han har kommet 6%, følg litt med, da. Jeg skjønte jo såklart det, men "komt" er ikke et ord. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg skjønte jo såklart det, men "komt" er ikke et ord. Jeg bare svarte på spørsmålet ditt. Men dette er sånn typisk situasjon hvor man sier at man visste det, man skulle "liksom" bare se om den andre visste det. Nei, den går jeg dessverre ikke på. EDIT: Fjernet et ord som sto to ganger, pluss noen "quotes". Endret 3. november 2004 av DevN Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Den 47 år gamle filmskaperen ble stukket i hjel mens han syklet av en marokkansk mann. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Nei, den går jeg dessverre ikke på. Fint, for du ville snublet edit: Den 47 år gamle filmskaperen ble stukket i hjel mens han syklet av en marokkansk mann. HAHAHA! Endret 3. november 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Den 47 år gamle filmskaperen ble stukket i hjel mens han syklet av en marokkansk mann. Haha, så dårlig! Skjønner jo godt at marokkaneren stakk ham.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ja, jeg hadde også blitt litt grinete hvis jeg lå under en syklende mann. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ja, jeg hadde også blitt litt grinete hvis jeg lå under en syklende mann. Tja, men å stikke han ned, da. Det kunne jo vært et uhell at han syklet på marokkaneren i første omgang. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hehe u know it men kan ikke kalle oss "fjortiss kverulanter" eller va?? edit: skreiv feil Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 De to siste sidene i SO3 flommer over av tull og tøys som foregående post. Snakke dritt når man ikke kan formulere seg skikkelig eller skrive riktig passer seg ikke helt på fora... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 brukte litt lang tid på og byne vel vel han hakke internett hjemme uansett så han pleier ikke å være inpå så ofte vel jeg pleier å henge med LITT andre folk en dere også da. Jeg tror hvert eneste innlegg denne personen skriver inneholde minst 3 feil. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 200gb hold vis du ikke er en last ned mye osv box kjøler helle ok men kanskj litt bråke vis du tenk på det ps kjøpe 200gb du de kost like mye som 160 så Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 200gb hold vis du ikke er en last ned mye osv box kjøler helle ok men kanskj litt bråke vis du tenk på det ps kjøpe 200gb du de kost like mye som 160 så hæ? Noen som kan oversette det til norsk for meg? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 200GB holder hvis du ikke laster ned så mye. Box (?) kjøler bra, men kan bråke ganske mye. Ps. Kjøp en 200GB harddisk, du. Koster like mye som 160GB, så. Copyright © 2004 Devn Oversetting AS. Med enerett. - Noe sånt antar jeg, litt av en utfordring det der, Ernie. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 200gb holder hvis du ikke er en sånn som laster ned mye osv. Box kjøler helt ok, men det bråker kanskje litt mye hvis du tenker på det. Ps. Kjøp 200gb du, de koster like mye som 160 så... Noe slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå