G2Petter Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 exorcist the begynning satan for en rå film:D alle venne mine ble livredd tilogmed meg men slutten var litt teit :/ + stemmen til den besatte erke særlig skommel det burde de ha gjort annerledes Gi meg en "O" Gi meg en "M" Gi meg en "G" Hva blir det?! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 cola light næææ fæl etter smak... mmm plastik... Hva faen? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Grand Theft Auto San Andreas (Playstation2 - Svenskt omslag - mer info klikk her Morsomt ord Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 exorcist the begynning satan for en rå film:D alle venne mine ble livredd tilogmed meg men slutten var litt teit :/ + stemmen til den besatte erke særlig skommel det burde de ha gjort annerledes Gi meg en "O" Gi meg en "M" Gi meg en "G" Hva blir det?! Haha.. garantert fjortis Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Elver i norske skole mangler matematisk og fysikalsk forståelse. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Elver i norske skole mangler matematisk og fysikalsk forståelse. Tydeligvis grammatisk forståelse og! :!: :!: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 vi har så mange : hva er din ditt og din datt , så hva med en , hva er din favoritt smily tråd her er min en poll hvist en moddi gidder EDIT: rettet noe skrivefeil, la til noen komma så det ble noe lettere og lese Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Tilfeldig plasserte kommaer gjør det alltid lettere å lese Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Tilfeldig, plasserte kommaer gjør det, alltid, lettere å lese Bare for å, bevise tesen liksom jeg, la til noen i posten din, for å vise, det liksom. Og bare sånn apropos: Endret 1. november 2004 av EJH Lenke til kommentar
JimL Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Men da øker plutselig problemet "ordsammenføyningsfeil" med ca 100%. Skal ikke være enkelt Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Psssj, detaljer. Dessuten kan man få til mellomrom ved hjelp av alt+tallkombinasjon. På den måten må folk tenke seg nøye om før de bruker mellomrom. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) om du ikke viste det så går det an og drikke øl fordi det er godt og ikke med det formål å bli full Jaha. Endret 1. november 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Grand Theft Auto San Andreas (Playstation2 - Svenskt omslag - mer info klikk her Morsomt ord Hehe, det er riktig med t - på svensk! Jeg har en del svensk i dialekta, så jeg sliter litt med det der av og til. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Cheating og banning - Gull korn! Jeg vil også ha korn av gull! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Halvparten av skrivefeilene her er jo fra CS-forumet. :!: Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Rart det der... Kan det ha noe med at det er der man finner det laveste aldersgjennomsnittet? Endret 1. november 2004 av Cheezcake Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Vil gjerne minne dere om at man ikke skal ha sitater med brukernavn i. Vi skal tross alt ikke henge folk ut. edit: Har vært på nett en stund, men ligger link til hvordan du kan laste ned Michal moores film Fahrenheit 9/11. Denne filmen blir roset og hatet. Denne posten kan også handle om Michal morres andre filmer. Og Btw jeg ser ikke helt svart hvitm jeg har vært inne på moore watch og andre lignende sider. Men jeg syntes tabene hans er små og derfor er min menning at filmene er bra selvom de indeholder noen fakta feil. Endret 1. november 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Øl bryggings tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå