Aquabat Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 eg har et ganske sjipt chieftech microtårn så eg vil piffa litt opp litt. men plysj/kosebamsestoff. Argh! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Dette var hele teksten i et innlegg: ja hate da drite Say what? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) og/å? For ikke å glemme «kunnskap for det norske språk». Endret 31. oktober 2004 av PelsJakob Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Dette var hele teksten i et innlegg:ja hate da drite Say what? Wild guess: "Jeg hater den driten!"? Skremmende! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Holde meste parten for deg selv :] Å ikkje Gjøre Oss Store fan Så deppa av alt det negative du sier, Det kommer nokk noen som blir Farli sint av det du sier, å har lyst å flame (som meg) Din mening er respektert, men Måtte du så absolutt dele det med oss andre? PS: Ka gjøre Half-life 2 til et sånn vindunder spill? Lenke til kommentar
guezz Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Holde meste parten for deg selv :] Å ikkje Gjøre Oss Store fan Så deppa av alt det negative du sier, Det kommer nokk noen som blir Farli sint av det du sier, å har lyst å flame (som meg) Din mening er respektert, men Måtte du så absolutt dele det med oss andre? PS: Ka gjøre Half-life 2 til et sånn vindunder spill? <insert sarcasm> Lenke til kommentar
likferd Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Du er treg psilocybe, jeg postet den på forrige side Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hehe, saksøke hw.no pga. epelepsia . "jeg visste ikke at det var så avhengighetsdannende"neida, kanke gjøre noe vondt mot hverken gamer.no eller hw.no Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hva er galt med "hverken"? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Hva er galt med "hverken"? edit: "Verken" og "hverken" er visstnok likestilt. Se ordboka. Endret 31. oktober 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det er nok ganske utdatert (dansk). Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Fullt lovlig å bruke begge deler. Personlig skriver jeg "hverken". Lenke til kommentar
T.L Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg må si at for en nynorsk motstander som meg Litt morsomt hvordan en orddelingsfeil kan forandre meningen i en setning. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) http://interaktiv.vg.no/elevavisen/dagbok.php?id=239 Jeg blir bare så trist av å lese slik voldtekt av språket.. "dæve av lættis" ? Hele greia er gjennomsyret av store mengder punktum og utropsteg etter hverandre, SMS språk, samt en total mangel av avsnitt. Hvem skriver slik? Endret 31. oktober 2004 av likferd Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg må si at for en nynorsk motstander som meg Litt morsomt hvordan en orddelingsfeil kan forandre meningen i en setning. Dagens, hahaha, dagens Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Denne er jo best da: en fange har blitt dømt til døden, men så vil han benåde til presidenten. Presidenten benåder han og får sekretæren til å skrive en mail til fengselet: 'vent ikke, drep han' istedetfor presidentens melding 'vent, ikke drep han' Endret 31. oktober 2004 av uberhunter Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Eg bruker vanlig vis 5-700 på sko og tobben 500 på bukse og gens... men er du intriserit i klær så er du det. Ja, du er vel det. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 hvor for ikke? E r v e l i k k e l e n g e t i l d e t i k k e f i n n e s o r d l e n g r e, d e d e l e r j o a l t. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå