likferd Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Å ikkje Gjøre Oss Store fan Så deppa av alt det negative du sier, Det kommer nokk noen som blir Farli sint av det du sier, å har lyst å flame (som meg)Din mening er respektert, men Måtte du så absolutt dele det med oss andre? Er det På mote med Tilfeldige store bokstaver Uten mål Og mening? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 jeg er ikke sikker på hvem skjerm jeg skal velge.jeg kommer ikke til å spille så mye, men se en del på filmer og slikt. jeg har lest at eizo L557 er super til bilde til film og slikt. men nå er eizo L550 på tilbud. så kanskje jeg heller bare skal gå for den og spare noen hundre lapper? Hvis du sparer noen hundre lapper på en 17" LCD, vil jeg påstå at det er et kupp! Hihi Lenke til kommentar
DevN Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 De med to knapper. Følg litt med da. Hehe, kan kun huske å ha sett kulemus med to knapper, da er det altså kulemus kule muser? Uff, jeg aner ikke hva jeg snakker om. Forbehold på skrivefeil, da. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Fra tråden "Are you Dumb?": tydligvis Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 De med to knapper. Følg litt med da. Nei, det sto at det var de med to "kanpper". Lenke til kommentar
atrax Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hørte noe om at det nye spillet skulle hete GTA 4 og skulle komme på neste generasjonsspill konsoller. Hvilken by/stat det skulle være i har jeg ingen anelse om... Min utheving. <Sett inn vulgarisme her> Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Egentlig ikke herifra forumet, men fra en tekst skrevet av Knut Dørum... Syns den var litt artig... Du skal heller ikke parafrasere en tekst for å gjøre den til din egen. Dersom du gjør det, og det blir oppdaget, vil det av Universitetet bli oppfattet som forsøk på fusk. Med elektriske søkemidler er mulighetene for å oppdage fusk ganske gode. Eletriske søkemidler er en fin ting... Eller hva? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Tror dere at prisen synker litt til rundt hjuletider? Snakker han om rundere tider? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Collitteral? :!: Den var lur. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Tror dere at prisen synker litt til rundt hjuletider? Snakker han om rundere tider? Hahaha.... den var god Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har du liten forståelse/kunnskap for det norske språk, bør du unngå og uttale deg på norske fora. Feie for egen dør... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Hva er så fryktelig galt med den? Utenom at den er litt vrien fordi forståelse og kunnskap krever to forskjellige ord i etterkant, for å gi sin rette mening. Endret 31. oktober 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hva er så fryktelig galt med den? Utenom at den er litt vrien fordi forståelse og kunnskap krever to forskjellige ord i etterkant, for å gi sin rette mening. og/å? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Aha, det var det ja. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Hehe Velkommen tilbake, HalTan. Endret 31. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Btw, HalTan, vi har en felles bekjent. Cody, you know? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hva er så fryktelig galt med den? Mest av alt var jeg irritert over det svaret, som var tåpelig i sammenhengen. Men jeg linker ikke til tråden her... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 eg har et ganske sjipt chieftech microtårn så eg vil piffa litt opp litt. men plysj/kosebamsestoff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå