Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Å ikkje Gjøre Oss Store fan Så deppa av alt det negative du sier, Det kommer nokk noen som blir Farli sint av det du sier, å har lyst å flame (som meg)

Din mening er respektert, men Måtte du så absolutt dele det med oss andre?

Er det På mote med Tilfeldige store bokstaver Uten mål Og mening?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg er ikke sikker på hvem skjerm jeg skal velge.jeg kommer ikke til å spille så mye, men se en del på filmer og slikt. jeg har lest at eizo L557 er super til bilde til film og slikt. men nå er eizo L550 på tilbud. så kanskje jeg heller bare skal gå for den og spare noen hundre lapper?

Hvis du sparer noen hundre lapper på en 17" LCD, vil jeg påstå at det er et kupp!

Hihi :w00t:

Lenke til kommentar

Egentlig ikke herifra forumet, men fra en tekst skrevet av Knut Dørum... Syns den var litt artig...

Du skal heller ikke parafrasere en tekst for å gjøre den til din egen. Dersom du gjør det, og det blir oppdaget, vil det av Universitetet bli oppfattet som forsøk på fusk. Med elektriske søkemidler er mulighetene for å oppdage fusk ganske gode.

Eletriske søkemidler er en fin ting... Eller hva?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva er så fryktelig galt med den? Utenom at den er litt vrien fordi forståelse og kunnskap krever to forskjellige ord i etterkant, for å gi sin rette mening.

og/å?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...