atrax Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 "Lamme koteletter" er jo en klassiker. Og "grillet kylling lever". Grøss og gru. I butikken i dag solgte de "Lam kjøtt strimlet". Nesten som i militæret, som har gjort orddeling til en kunstart: "Bukse, under, vinter, lang" eller "Stol, bord, skrive". Det er riktignok for å forenkle klassifisering, men likevel: Herregud. I Trondheim har de forresten også "Ny Stekt Pizza!"-esker (Sams Pizza Grill AS ved Gløshaugen). Pizzaen inni smakte forøvrig ganske godt, til tross for grov orddeling som lo av meg fra esken mens jeg spiste. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Dett var bare latterlir!1 Jeg er dessverre enig med deg der! Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Her på Gjøvik har vi "Mester Kokken Restaurant". Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) En moderator her på forumet har prestert å skrive følgende ikke bare en gang, men hvertfall 4 ganger (gidder ikke gå igjennom alle postene hans) Feil postet, flyttet. Finnes det flere måter å poste på? Også har vi en ganske bra en her: Du har nok rett i at jeg lider av den samme sykdommen som normenn generelt gjør. Ord delingsfeil.Nesten et under at personen har skrevet delingsfeil i et ord og ikke delings feil. Her på Gjøvik har vi "Mester Kokken Restaurant". Hvor ligger den da? Endret 25. oktober 2004 av ernie85 Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ligger i Strandgata. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 En flott butikk i Trondheim som kan tilby deg flere kaffe sorter og veldig mange te smaker.. Lurer på om butikken ikke het Kaffe og Te Huset. For ikke å snakke om låsforhandleren som har "Lås Forhandler" i bronsje på veggen sin. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har lenge forsøkt å overleve med "hvem skjermkort" osv, men dette blir bare for drøyt. hele artikkelen Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) I dag fikk vi et ark med oppgaver i norsk, og der hadde norsklæreren vår prestert å skrive rolle spill, istedenfor rollespill. edit: Endret 26. oktober 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 <XzYLsiT> KAN IKKE SNAKKE TRØNDELAG DIALEKT PÅ DENNE KANALEN , DENNE KANALEN SUGER, DETTE ER IKKE EN FRO KANAL JOIN "trondheim" Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har lenge forsøkt å overleve med "hvem skjermkort" osv, men dette blir bare for drøyt. hele artikkelen VG goes leet. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Æ ke ammel ok a ... ... Jeg er helt blank... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Æ ke ammel ok a ... ... Jeg er helt blank... Etter å ha tenkt noen sekunder, kom jeg fram til : "er ikke ammel(?) ok da" hva en "ammel" er vet jeg ikke Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Kommer ann på hvilket fag. "Ann" må jo være et nytt ord. Endret 26. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kommer ann på hvilket fag. "Ann" må jo være et nytt ord. Det er vel en form for et moderne uttrykk. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kanskje han trekker inn noe fra nynorsk: ann: ann adj ant, anne (norr annr; truleg smh med *onn) verksam, annsam; ihuga ha det ant om / ha det ant med vere sterkt oppteken med / vere ant om haste med Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Han har jo bare lagt til en ekstra n. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg skulle for det meste bare teste dere litt. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Han har jo bare lagt til en ekstra n. Slutt å tull da Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Jeg skulle for det meste bare teste dere litt. Særlig! Det er forresten nok av skrekkeksempler å ta fatt i, så slikt småpirk er vel strengt tatt unødvendig. EDIT: Hvilken sted for en leif! Endret 26. oktober 2004 av Feynman Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Slutt å tull da Slutt å tulle, heter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå