alexf Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=317827 Sjef. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 hos entusiastene er Nforce ett første valg, få som tørr å gamble på via bare for å spare noen hundre lapper Tja... ikke helt enig Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 hos entusiastene er Nforce ett første valg, få som tørr å gamble på via bare for å spare noen hundre lapper Tja... ikke helt enig Det var da veldig til prisøkning på nForce-hovedkort Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Vist du skal søke lærling jobb, søker enn med karakterene en fikk til jul... Tipper du kan trenge noen ekstra timer på skolebenken. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 må nok slenge meg på "love hurts" klubben Er så sykt gla i ei... men jeg vet desverre at hun er for opptatt med andre og har ikke tid til meg uansett. Huff *sukk* jaja... Ingen har noen gang likt meg så Menmen. jeg snakker da med henne en god del. Hun hjelper meg med en god del ting i værdagen og. Skulle ønske en venn som henne ville bli mere en en venn Menmen Sånn er bare livet Savner henne bare jeg tenker på henne menmen gla for at vi i alle fall er venner Hello, my name is Smiley Galore! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Da kan jeg anbefale det jeg lagde til middag i dag: *Lamme koteletter; kryddret med; salt og pepper, mye hvitløk og bbc olje. Inn i oven på 100 grader i 2 timer, deretter slår du opp tempen til 200 grader i 30 min... (møre som faen) *Kokte poteter *Og haddis spesial brun saus <---den får du ikke oppskrift på *EDIT: glemte oste gratinerte brokkoli Lykke till Javel... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Lamme koteletter Hahahaha! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 "Lamme koteletter" er jo en klassiker. Og "grillet kylling lever". Grøss og gru. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 heey!! eg har tengt på å ta hål i navlen,,, men eg vill gjørr d sjøl for eg får che lovt..... åsså seie mange at eg bare kan gå på apoteke å spørr itte ein rosa sprøyte spiss for den e sjokke nåkk kan eg d?? åsså lure eg på om d e farligt å få betenelse i d? åsså..hehe....e d d "sama" kor langt nere å oppe me tar ann?? pliiiis svar då...... k9b mg! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kom det på mail eller? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Tok et par bilder da jeg var på en film-festival på Strømmen i helgen. "Frukt Kongen": Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Og "Ny Stekt Pizza!": :!: Endret 25. oktober 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Godt at pizzaen ikke var brukt da. Lenke til kommentar
Lizzie Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvorfor gidder dere å snakke om så teite saker?? det er jo ikke noe å diskutere i det hele tatt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvorfor gidder dere å snakke om så teite saker?? det er jo ikke noe å diskutere i det hele tatt. Hvorfor gidder du registere deg for å kun kommentere det? Minst like teit... Og vi er forkjempere for korrekt norsk! Du glemte forresten stor bokstav etter dine to spørsmålstegn. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1303101 "Nylig va det stor kamp om sikre seg..." "Andre atraktive domener var øl.no pg båt.no." "i hvert fall intil videre" "De norske tegnene fungerer blant annet på Opera og enkelte nyere nettlesere. Men i Microsoft Explorer..." Lekkert. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 heey!! eg har tengt på å ta hål i navlen,,, men eg vill gjørr d sjøl for eg får che lovt..... åsså seie mange at eg bare kan gå på apoteke å spørr itte ein rosa sprøyte spiss for den e sjokke nåkk kan eg d?? åsså lure eg på om d e farligt å få betenelse i d? åsså..hehe....e d d "sama" kor langt nere å oppe me tar ann?? pliiiis svar då...... k9b mg! Man skulle nesten tro at det var en parodi på dårlig norsk. "Får che lov" tok virkelig kaka. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Hvorfor gidder dere å snakke om så teite saker?? det er jo ikke noe å diskutere i det hele tatt. Endret 25. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Becouse? Holger, da.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Æsj, fant den på internett. Ikke min feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå