DevN Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Mer for den interiserte: Hadde litt problemer med det ordet før, og visste sånn omtrent hvordan man skrev det. En norsktime skulle fem stykker så framme med tavla og skrive 5-10 forskjellige ord hver, som læreren leste opp. Jeg var en av de der framme, selvfølgelig fikk jeg ordet "interessant", og av en eller annen merkelig grunn skrev jeg "interesangt". Når jeg gikk på plassen etterpå og læreren skulle gå gjennom ordene vi hadde skrevet, spurte jeg noen venner HVORFOR i all verden jeg hadde skrevet "interesangt". Må jo ha skrevet det mens jeg sto i helt andre tanker, visste jo at det var feil. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 har gått igjønå der åg, mn eg finner de ikke, kan någen sei litt mer bestemt kor de e? kor på den siå går de an å lasta ner de?? eg finne de søren ikke jzjz, då funka de... takker for hjepå! wub.gif mn der e et spørsmål te, ke må eg gjer for at han ska kjøra på mer en 60-70 fps... har skreve i consolen på cs "fps_max 120" elns. men er der någe eg må gjer i windowns åg?? lenge siden eg gjor dette sist Gjett hvilket forum! ;-) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvis man forsøker å holde igjen ett nys. Kan man sprenge et blodkar i hodet og dø. Kan. Man virkelig det? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Nei, det. Er ganske usannsynlig. Uansett er. Det ikke så ille å sprenge et blodkar. Det er det man. Gjør når man får en kul i hodet. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Altså, ganske enkelt, hvis hud-farge spiller en rolle i tilsettingsprosessen hva skal da man kalle det? Smak og behag, eller gamle kalde rasisme. Det som er oppsiktsvekkende er 87%!!!! Geeze. Geeze? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Altså, ganske enkelt, hvis hud-farge spiller en rolle i tilsettingsprosessen hva skal da man kalle det? Smak og behag, eller gamle kalde rasisme. Det som er oppsiktsvekkende er 87%!!!! Geeze. Geeze? Er det noe gale med geeze? Selv foretrekker jeg jeeez, men ser ikke noe gale i geeze. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 De er jo alle slangord for jesus, så egentlig bør man bruke gåseøyne. Men da mister det selvsagt en del coolness. (Jeg bruker jeez, med to e-er) Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Dere kan jo heller bruke gode norske uttrykk som «herre, min hatt» og liknende. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Milde majones, milde måne, ved tante Olines snurrebart, sånne ting? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Vel, i situsjoner der hvor man ergrer seg over andres inkompetanse er det vanskelig å finne flere norske ord utenom "faen" som ikke høres komiske ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Er det bare meg det er noe gærlig med? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg skal bruke den til Kvalitets sikring, ordre, onsite fakturering, vare bestilling og anbuds befarings rapport.Vare database ligger på rundt 20.000 artikler, og det er lige i overkanten for hvad P900 kan vere med på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Dansk? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Det var ihvertfall ikke brukt verken det danske eller det norske språket. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Norsk lekser @ søndag 21:16 Kanskje ikke så dumt, egentlig. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=317827 Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=317827 Hehe, genialt! Lenke til kommentar
guezz Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=317827 :!: Edit: Øyvind Dahle er på hugget med denne stenge-meldingen! Stor bosktav eller liten. Samufnnet er fullt av små feil, noen dog strøre enn andre. Men jeg mener besetmt at vi allrede har en tråd der vi ergrer oss over gramtaikse feil i formuet. Bare dere legger god vilja (orddleing foklens) er det fatkisk fullt mulig å lese hva en annen bruker skirver. Det er utrloig hva hjernen kan oppftate av rare ordsammenestninger uten at dere reager nenvverdig mye. Før denne tråden utivkler seg, så stegner jeg denne. Dere har allede deres tr¨d hvor dette diksuteres. Derfor Denne Tråden Stegnes Endret 24. oktober 2004 av guezz Lenke til kommentar
DevN Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hehe, jeg trodde først det var leifer som hadde lurt seg inn, i det jeg begynte å lese. Men, men... Viste seg å være bekjente av Øyvind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå