Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Mer for den interiserte:

:ohmy:

Hadde litt problemer med det ordet før, og visste sånn omtrent hvordan man skrev det. En norsktime skulle fem stykker så framme med tavla og skrive 5-10 forskjellige ord hver, som læreren leste opp. Jeg var en av de der framme, selvfølgelig fikk jeg ordet "interessant", og av en eller annen merkelig grunn skrev jeg "interesangt". Når jeg gikk på plassen etterpå og læreren skulle gå gjennom ordene vi hadde skrevet, spurte jeg noen venner HVORFOR i all verden jeg hadde skrevet "interesangt".

Må jo ha skrevet det mens jeg sto i helt andre tanker, visste jo at det var feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har gått igjønå der åg, mn eg finner de ikke, kan någen sei litt mer bestemt kor de e?
kor på den siå går de an å lasta ner de?? eg finne de søren ikke
jzjz, då funka de... takker for hjepå! wub.gif

mn der e et spørsmål te, ke må eg gjer for at han ska kjøra på mer en 60-70 fps...

har skreve i consolen på cs "fps_max 120" elns.

men er der någe eg må gjer i windowns åg?? lenge siden eg gjor dette sist

Gjett hvilket forum! ;-)

Lenke til kommentar

:!:

Edit:

Øyvind Dahle er på hugget med denne stenge-meldingen! :lol:

Stor bosktav eller liten. Samufnnet er fullt av små feil, noen dog strøre enn andre.

Men jeg mener besetmt at vi allrede har en tråd der vi ergrer oss over gramtaikse feil i formuet. Bare dere legger god vilja (orddleing foklens) er det fatkisk fullt mulig å lese hva en annen bruker skirver. Det er utrloig hva hjernen kan oppftate av rare ordsammenestninger uten at dere reager nenvverdig mye.

Før denne tråden utivkler seg, så stegner jeg denne. Dere har allede deres tr¨d hvor dette diksuteres.

Derfor Denne Tråden Stegnes

Endret av guezz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...