Daniel Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 t630 først +blåtann +ir +god jostick -ikke videooptak -ikke noen nyere teknologi som mp3 og radio -ikke noe spesielt godt kamera cx65 +ir +videoopptakk +dritt bra kamera -ikke blåtann -ikke blitz -ikke radio eller mp3 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 skal på jobb snart så jeg har ikke tia til å lese igjenom hele låven i dag. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Da kunne heldigvis nissen spise grøten sin i fred. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Da kunne heldigvis nissen spise grøten sin i fred. :!: hva er mest treff sikkert ? Jauda, hainn træff sekkert! Fra samme tråd: er m4 colt mest treff sikker med lyd demeper eller uten Demeper? edit: Ordelingsfeil tror jeg er noe av det mest irriterende jeg ser Endret 22. oktober 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg legger merke til at orddelingsfeilene bare blir flere og flere, mye grunnet anglofiseringen av språket. Er dette bare en bølge, eller ender vi opp med en fremtidig endring av språket? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Jeg legger merke til at orddelingsfeilene bare blir flere og flere, mye grunnet anglofiseringen av språket. Er dette bare en bølge, eller ender vi opp med en fremtidig endring av språket? Det er så enormt mye orddeling, både på TV og andre steder at jeg trur vi ender opp med deling av ord. Hvis noen har "TV 2 EKSTRA", så er det en slik høstsone der. Der er det musikk avstemning og masse annet digg! Endret 22. oktober 2004 av INGaR Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Og en enorm del av varene man kjøper i butikken er jo orddelt. "Grov brød" osv. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Jeg legger merke til at orddelingsfeilene bare blir flere og flere, mye grunnet anglofiseringen av språket. Er dette bare en bølge, eller ender vi opp med en fremtidig endring av språket? Jeg tror dessverre at vi kommer til å dele ord i framtiden, de fleste "framskritt" innen språk irriterer meg ikke så mye. Men akkurat orddeling er litt plagsomt, det norske systemet er så uendelig mye enklere, i england er noen ord delt, andre har bindestrek, og andre igjen er sammeslått. AtW Edit: binde strek, er det mulig, kan ikke noen slå meg? Endret 22. oktober 2004 av ATWindsor Lenke til kommentar
T.L Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg tror også egentlig vi vil dele ord en gang i fremtiden, siden bruk av (dårlige)retteprogrammer øker, og engelsk blir mer og mer vanlig å skrive, som dessverre helt sikkert vil forvirre noen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Innen 100 år snakker nok hele verden det samme språket, og da slipper vi sånne problemer Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Innen 100 år snakker nok hele verden det samme språket, og da slipper vi sånne problemer Kjedelig da. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Nei, det er GrammarPolice forumet skulle hatt. Med Holger som sjef, kanskje? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Innen 100 år snakker nok hele verden det samme språket, og da slipper vi sånne problemer Folk kommer sikkert til å dele ord på det språket også... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Nei, det er GrammarPolice forumet skulle hatt. Med Holger som sjef, kanskje? Det hadde vel blitt litt vel mye hersing med brukere, men absolutt en god idé. Goophy: Hehe, sikkert HolgerLudvigsen: Desverre vil nok fremtidige generasjoner lære seg det foreldrene deres lærte dem, så du skal ikke se bort ifra at det kan komme en slik endring av språket. Synd, men sant. Vi som fortsatt har litt peiling på grammatikk, vil nok bli i sterkt mindretall etterhvert. Endret 22. oktober 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Nei, det er GrammarPolice forumet skulle hatt. Med Holger som sjef, kanskje? Det hadde vel blitt litt vel mye hersing med brukere, men absolutt en god idé. Goophy: Hehe, sikkert HolgerLudvigsen: Desverre vil nok fremtidige generasjoner lære seg det foreldrene deres lærte dem, så du skal ikke se bort ifra at det kan komme en slik endring av språket. Synd, men sant. Vi som fortsatt har litt peiling på grammatikk, vil nok bli i sterkt mindretall etterhvert. Akkurat det tror jeg neppe, folk har alltid hisset seg opp over forandring i språket, sikkert nok av gode gramatikere i framtiden også, selv om språket er litt annerledes. AtW Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 sterkt mindretall Jeg sa ikke at alle kommer til å forsvinne. Med tanke på hvor mange mennesker som vil bo i Norge om ca 20-30 år, så tror jeg de som kan grammatikk, vil bli i mindretall i forhold til massene. Men joda, sikkert gode grammatikere i fremtiden også, men du skjønner poenget mitt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Innen 100 år snakker nok hele verden det samme språket, og da slipper vi sånne problemer Folk kommer sikkert til å dele ord på det språket også... Hvis alle snakker engelsk blir ikke det et problem. Hvor mange språk har forsvunnet på de siste 200 årene? Jeg vil tro det er en del. Men er nynorsk en av de? Neida.. Typisk.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Kanskje nynorsk vil bli det nye verdensspråket. Det virker jo som det ikke kan utryddes. :!: Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Kanskje nynorsk vil bli det nye verdensspråket. Det virker jo som det ikke kan utryddes. :!: OH NOES!!!oneone!!111!! *løpe ut og grave opp beina av ivar aasen, for så å kverne de, putte "melet" en romrakett og sende den til Jupiter* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg er imot nekrofili, men hvis det er noen som fortjener å bli voldtatt så er det Ivar Aasen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå