gspr Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Han har bekymrelsesverdige drømmer også... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg bruker Opera er mykje bedre enn ie... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Se på første siden der er det en detaljert bruksnavisnong.... Kan få morsomme ord ved å stokke om bokstavene. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har vann kjølt min 6800GT Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 I teorien kunne jo han ha spurt om vannet har kjølt kortet hans. I så fall er nok svaret ja. Men selvfølgelig: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Nei, nei. Han spurte om noen ved navn "vann" hadde kjølt 6800GT'en hans. (Om det er en bil eller båt aner jeg ikke, er ihvertfall ikke et kort). Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Nå er jo 6800 GT navnet på selve prosessoren, og det er jo hannkjønn (en prosessor). Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Nå er jo 6800 GT navnet på selve prosessoren, og det er jo hannkjønn (en prosessor). Nei, NV43 er navnet på prosessoren. 6800GT er navnet på kortet. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Nei, nei.Han spurte om noen ved navn "vann" hadde kjølt 6800GT'en hans. (Om det er en bil eller båt aner jeg ikke, er ihvertfall ikke et kort). Hvordan kan noen hete vann? I så fall måtte jo vedkommende hete Vann. Derfor er det en skrivefeil der uansett, eventuelt to, man avslutter et spørsmål med spørsmålstegn. Forbehold på skrivefeil og slurvefeil. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 litt dumt med de led'sa, men det fikser du vel på en elegenat måte [...] Lykke til!!!1"led'sa"? Og hvilken måte er det å bøye et substantiv på? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 neimå jo ikke , da finner di jo ut at vi ikke vet hva det er di selger ikke så dumt dette stuntet demes , vi får sikker mange forumbrukere til og sjekke sidnene demes Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Under utvikling er også et spesielt røntgensystem, kjent som «backscatter portal» som gjør det mulig å se objekter gjemt på menneskekroppen, slik som plastisk sprengstoff, håndvåpen laget av annet materialet enn metall og narkotika. Håndvåpen laget av narkotika, gitt. Hva blir det neste? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 haha se sen VILLE prisen ! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Under utvikling er også et spesielt røntgensystem, kjent som «backscatter portal» som gjør det mulig å se objekter gjemt på menneskekroppen, slik som plastisk sprengstoff, håndvåpen laget av annet materialet enn metall og narkotika. Håndvåpen laget av narkotika, gitt. Hva blir det neste? Hemp kan visstnok brukes til alt... edit: Har kun en dag fra vær Endret 21. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
atrax Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Har kun en dag fra vær Kanskje den dagen da de lærte om orddeling? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hehe, Knatten har fått en spamfax full av skrivefeil.. http://forum.begin.no/index.php?showtopic=316118&hl= Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Haha, det må være noe av det dummeste jeg har sett. :!: Lenke til kommentar
guezz Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Noen av disse metodene er fra krigens dager, det er like liten grunn til å frykte for å bli innesperret som du har sjangse til å bli rik, dvs. null. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 jeg har kommet til et oppdrag hvor jeg skal hente noe siaggrer.jeg har tatt lastebilen og er på havna men kor er den røyken jeg skal stjelle? er den inni et lagger? på havna? må ha hjelp fort Return of the double consonants: the sequel. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Såg noe lignende på Vg.no For rundt eit år siden så våknet eg opp på golvet, uten å vite hvordan eller hvorfor. Det va ei helt vanlig natt uten alkohol eller noe. Har ein tendens til å snakke i søvne og... For en herlig blandng av nynorsk og bokmål! Kanskje brukeren har ei mor som skriver nynorsk mens faren skriver bokmål, eller omvendt?.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå