Bandidos-Pelle Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) OHNOEHS!1!!11 De kn ta hotmalen min DUME HOTMALE *Jg skynne sej å sene MANGE TUSEN TRILIONER MALE VIDERE* Endret 19. oktober 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Rofl lol mao 2k! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 BWAHAHAHA! Den er kjip. TATOVERE noe som er skrevet feil! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 http://home.no/snusk4k/carpedeim.jpg Rofl lol mao 2k! Den var lei.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 psilo: Det er muligens det morsomste jeg har sett i hele mitt liv. Fy fader så flaut. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Bjørnen som drepte elgjeger Johan Vesterlund som var ute på jakt i den nordsvenske kommunen Jokkmokk i helga er drept og brakt inn fra skogen. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg fikk mitt Sapphire X800 Pro VIVO igår....jeg testet kortet litt med stock kjøling, kjørte 3D mark både med stock hastighet og XT colck på core/minne. Etter et par timer klarte jeg ikke å vente lengre så jeg og en kamerat låste oss onn på et rom (vi er på LAN) og monterte Waterchill vannblokka (brukte AS5). Etter å ha tømt loopen for luft og leak testa så fyrte jeg maskina i gang. Allt funka helt fint....Jeg la inn ATI tool og etter litt putling og hjelp fra formet så fant jeg ut at kortet ligger på 27 grader idle og ca 34 load (kan kanskje være litt høyere men tviler siden cpuen ikkje går over 40 grader i det hele tatt). Kraftlaget meldte at det kunne være strømbrudd den kvelden så jeg måtte vente med å flashe. I halv fem tida om morgenen så anså vi at faren for strømbrudd var lik null så vi satte i gang med flashinga. Jeg var så trøtt at bokstavene i DOS var noe uklare for meg så jeg er svært takknemlig for støtten til kompisen min som tok *spellcheck* på komandoen etter begge flashene så kjørte vi 3D mark og til min store fortvilelse fikk jeg bare 7000 å noe i forhold til 11000 å noe før flashen @ XT clock og bare 12 pipelines. Plutselig slo det meg at jeg ahdde satt på AA og AF i controll panel. etter jeg slo dette av økte 3D mark score til akseptable 12207 idag har jeg testa doom 3 på 1600x1200 med 4xAA og 8xAF uten noen problemer. jeg må bare oppsumere med at jeg er meget imponert over dette kortet. Francis Lenke til kommentar
gixer Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hær fant jeg den! Hær? Hvor? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Kortene har en design som illustrerer de mange mulighetene du har. Design er faktisk hankjønn ... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) *sjekke* Was?! Hvorfor står det "et design" og "nytt design" over alt? Fanden ta flertallets idioti! EDIT: Det verste er at et søk på norske sider med "en design" gir 1 710 treff, mens "et design" gir hele 4 610 treff. Endret 20. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Whaaat? Forferdelig! Jeg håper Språkrådet velger å åpne opp for alternative former. Inntil da må jeg bare unngå å bruke ordet design. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det blir nok lovlig snart. Og når situasjonen er slik velger jeg å skrive "et design", da det høres utrolig mye bedre ut. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Si det til familien hans du...men enig med at bjørnen var her før oss og det er ikke bare menneske som må drpe for å overleve!! Regner med at de fleste finner fram til hvor jeg fant denne. Kan bare si at jeg ikke skjønner helt hva han vil fram til. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg fant en annonse på bruktmarkedet: FAR CRY + DOOM 3 + STARWARS BATELWRONT + BATELFEALD VIETNAM + NEED FOR SPED UNDERGRAUND + SIMS 2 +++ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Som Saftis så treffende sa det: Jeg elsker det når folk bare lukker øya og gutser på et ord uten å ha den minste anelse om hvilke bokstaver som inngår eller rekkefølgen på de. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg fant en annonse på bruktmarkedet:FAR CRY + DOOM 3 + STARWARS BATELWRONT + BATELFEALD VIETNAM + NEED FOR SPED UNDERGRAUND + SIMS 2 +++ He? Are you kidding me?? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Minnet kunne ikke være "read"?? Endret 20. oktober 2004 av Cheezcake Lenke til kommentar
guezz Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Først drømmte jeg at jeg stod i rekkene i spillet Rome: total war.så såg jeg meg rundt og oppdaget at jeg stod fullt opprustet med skjold og greier. og etter det såg jeg en gigantisk hær fremmom meg og jeg fikk frysninger. Og plutselig begynte disse stor amrèene å storme mot hverandre, og jeg bar fulgte med. derretter sa det pang og blod sprutet, og nå mener jeg ikke sånn SOF2 blod men seriøst blodet sprutet ut av avskårne lemm og munner og folk fikk sånne doom3 uttrykk. Blod rann i elver. Og jeg bare begynte å hogge fremfor meg med øynene igjenn i frykt for å få blod i dem. Det regnet piler overalt jeg såg sprutet blod og folk hylte. Så såg jeg tungt kavaleri komme stormendes ned fjellsia og skar seg gjennom infanteriet som en kniv gjennom varmt smør. Før jeg visst ordet av det fikk jeg panikk og begynte å hugge ned for fote. Bar sprang rundt og skar. OMFG!? PS: Unnskyld for den lange posten, men jeg vil vise denne brukerens gjentatte grove overtramp mot grammatisk korrekt bokmål! Brukeren kan dog være en dyslektiker, men det kan vi ikke ta hensyn til i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå