Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min frustrasjon er ordet "Internetten". Hjælp! Internetten klikker! DET HETER INTERNET!

Jasså, heter det "Internet" nå?

Ny informasjon for meg... ;)

Det er selvfølgelig den internasjonale betegnelsen. Valgte å bruke den for å unngå søksmål fra brukere, men planen inneholdt visst et lite sikkerhetshull, hehe...

Lenke til kommentar

De fleste skriver vel "internetten virker ikke", altså liten i.

Vel, vel. Står fast på at det er et eget navn, siden det kun eksisterer et Internett. Dessuten er det feil og angi det på den måten uansett, Internettet virker hele tiden det, da.

Forbehold på skrivefeil og slurvefeil.

Lenke til kommentar
Min frustrasjon er ordet "Internetten". Hjælp! Internetten klikker! DET HETER INTERNET!

Jasså, heter det "Internet" nå?

Ny informasjon for meg... ;)

Det er selvfølgelig den internasjonale betegnelsen. Valgte å bruke den for å unngå søksmål fra brukere, men planen inneholdt visst et lite sikkerhetshull, hehe...

Ohohohooo, der trodde du at du gjorde det skarpt? ;)

<pirkemodus>

Den internasjonale betegnelsen, joda... Men på hvilket språk?

Er vel norske skrivefeil av ulik art vi ser på her... :p

internasjonal internasjonal (av *inter-) som gjelder flere nasjoner el. stater, mellomfolkelig Den i-e domstolen i Haag / i-e avtaler / et i-t idrettsstevne som har deltakere fra flere land / være kjent i-t / gjøre i- karriere .

betegnelse beteg´n|else m1 symbol, term, navn oksygen er den vedtatte b-n på surstoff / en uheldig b- .

</pirkemodus>

*Si Internett med resten av HW.no sine korgutter/jenter.*

Lenke til kommentar
osen pce må du hadde for å kjøre cs optimalt?

Nok en juvel fra en CS-spiller. :wee:

Edit: Dette var topic, innholdet var heller ikke så verst:

Heisann!

Har nettop skaffa meg counter-strike soruch og fps ligger på rund 50-100, lurer på hvilken pce deller jeg må kjøpe meg for å få 100 fps konstant i soruch?

Endret av Rikky
Lenke til kommentar
Edit: Dette var topic, innholdet var heller ikke så verst:
Heisann!

Har nettop skaffa meg counter-strike soruch og fps ligger på rund 50-100, lurer på hvilken pce deller jeg må kjøpe meg for å få 100 fps konstant i soruch?

Jeg elsker det når folk bare lukker øya og gutser på et ord uten å ha den minste anelse om hvilke bokstaver som inngår eller rekkefølgen på de. :!:

"sårs" =>"sorutsj"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...