G2Petter Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Er ikke det korrekt? Du kan i hvert fall ikke bruke "og" uten å endre på setningsstillingen, tror jeg . Det beste ville vel vært "Han skulle ut på jakt? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Paint må være en av de dårligste bilde komprimering og kvalitets programmene ever... Det var slitsomt å lese... Endret 18. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Er ikke det korrekt? Du kan i hvert fall ikke bruke "og" uten å endre på setningsstillingen, tror jeg . Jo, det kan du. Skal du ha "å", må du skrive "ut for å jakte". Lenke til kommentar
guezz Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 *ahhh.... deilig å få ut agresjon* Greit nok, men nå blir jeg sint! Av deg!!!111one1 Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det er bare fordi Nightwish er mere sjent, alle jentene jeg kjenner som har hørt HIM har synes det har vært MINST like bra som Nightwish!!! SJENT? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det er bare fordi Nightwish er mere sjent, alle jentene jeg kjenner som har hørt HIM har synes det har vært MINST like bra som Nightwish!!! SJENT? *gråte* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 SnowDOG_, det var meg som startet det! "Meg vil ikke være objektform lenger... " Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Man skal det meste av det beste som er på markedet for å klare max grafikk.Har en venn som har den derre nye supre sapphire grafikkortet, med den derre supre nye pentium 64 bit's CPU greia eller hva det var, pluss ny super ram OSV, han klarer et 6000 mans multyslag med det meste på fult helt glatt, det går sikkert med mer og. Men hvis man speller mot mange comps så er det no annet... jeg har merka at AI'en sluker cpu. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Man skal det meste av det beste som er på markedet for å klare max grafikk.Har en venn som har den derre nye supre sapphire grafikkortet, med den derre supre nye pentium 64 bit's CPU greia eller hva det var, pluss ny super ram OSV, han klarer et 6000 mans multyslag med det meste på fult helt glatt, det går sikkert med mer og. Men hvis man speller mot mange comps så er det no annet... jeg har merka at AI'en sluker cpu. Jeg ble mer frustrert over innholdet, faktisk. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg vurderer å avslutte abonnementet mitt på denne tråden. Jeg blir bare til stadighet minnet på at verden er på vei ned i det uregulerte grammatikkhelvetet. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg vurderer å avslutte abonnementet mitt på denne tråden. Jeg blir bare til stadighet minnet på at verden er på vei ned i det uregulerte grammatikkhelvetet. True... True... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Man skal det meste av det beste som er på markedet for å klare max grafikk.Har en venn som har den derre nye supre sapphire grafikkortet, med den derre supre nye pentium 64 bit's CPU greia eller hva det var, pluss ny super ram OSV, han klarer et 6000 mans multyslag med det meste på fult helt glatt, det går sikkert med mer og. Men hvis man speller mot mange comps så er det no annet... jeg har merka at AI'en sluker cpu. Han der virket bare dum. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse" and "i had to help my uncle jack off a horse" Jada, hentet rett fra bash.org, men jeg måtte bare nevne den. Do not hurt me. EDIT: Oi, det var visst jeg som postet sist også... beklager! Endret 19. oktober 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hjelp veldeligheit med eit klikk om dagen! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hm, kva er veldedighet på nynorsk? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Kan du ikke nynorskregelen? Plassér en a på slutten av ordet. Veldigheta. Voila, nynorsk. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hehe, det tok ikke lang tid før du så den, nei. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Øhm, hørast ikkje Hjelp veldigheit med eit klikk om dagen meir "korrekt" ut? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Den nokian fikkl lavere karakter enn K700 i både Ambobil å itavisen da Ambobil... morsomt. Øhm, hørast ikkje Hjelp veldigheit med eit klikk om dagen meir "korrekt" ut? Hva med "Hjelp veldedighet" istedet for "Hjelp veldighet". Og heter det ikke "høyrast"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå