Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jeg har lagt merke til at det er en del som har for få/ingen komma i postene sine, så hvis de ikke finner noen, kan de låne her...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(Trådstarter sa ingenting om at han/henne skulle vente med å kjøpe mobil)

Hehe, en feil som ikke er så lett å legge merke til.

Feilen er?

Plager meg at jeg ikke finner ut sånt. :blush:

Skulle henne vente med å kjøpe mobil?

;)

EDIT: Earindil, you bastard! :(

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
hvist jeg skal på tg VURDERER jeg og kjøre selv og da blir jeg mest sansynelig og kjøre en Buss 

denne vill det bli plass til folk i (mot splesinig på disel) jeg bor i stavanger og kommer kjøre stavanger-kr.sand-oslo-hamar

har enda ikke bestemt meg , har lyst , men det var det med jobb og sånt da

og busser har stort sett plass til 49 sittende + driver , hvist man bergner halve bussen til pc bagger ol så er det plass til 24 stykker

bussen må jeg leie, men får grise gode priser i selskapet jeg jobber+ at vi har noen siklig gamle saker som jeg sikker kan leie enda biligere

håper alle fikk med seg vurderer delen og ikke dynger med ned med pm og sitte plasser , kommer defentlig til og anonsere saken hvist det blir noe av det ,

Her var det mye fint :)

Endret av Magnus Kopstad
Lenke til kommentar
Pent! Det verste er jo at fyren tydeligvis har bussertifikat, og da må du vel være 20, eller deromkring, ikke sant? Skremmende!

Tenk deg han på teoriprøven ;)

Fant forresten denne her blant brukererfaringer:

Beste datahøytallere jeg noensinne har vert borti. Får oss til å tro på 2.1-systemene.. Garantert verdt en 1000lapp

Høye tall? :hmm:

Lenke til kommentar
anette skrive du drid om mæg:P hehe.. bare kødda.. ja tog pircing i tonga.. *skommelt* stakk ud tonga å blonde auen + tok tag i hånna t anette. hehe.. høre i bakgrunn: ja nå den den ijennom.. anette som glane så på tonga mi. off.. ekkelt. men vakje vondt..kjente d litt. fekk ik ti t å sej au.. ettepå begynte æg bare å le..:D va så rart å ha någe i kjeften.. begynte vist å blææ:/ offda men whatever.. stor nå:/ så nå dope æg mg m Ibux å masse kaldt vann:) hehe.. men anette påstår at man bli lettar foll nå? *åc la ikje merke t d*

*Klynk*

Lenke til kommentar
anette skrive du drid om mæg:P hehe.. bare kødda.. ja tog pircing i tonga.. *skommelt* stakk ud tonga å blonde auen + tok tag i hånna t anette. hehe.. høre i bakgrunn: ja nå den den ijennom.. anette som glane så på tonga mi. off.. ekkelt. men vakje vondt..kjente d litt. fekk ik ti t å sej au.. ettepå begynte æg bare å le..:D va så rart å ha någe i kjeften.. begynte vist å blææ:/ offda men whatever.. stor nå:/ så nå dope æg mg m Ibux å masse kaldt vann:) hehe.. men anette påstår at man bli lettar foll nå? *åc la ikje merke t d*

*Klynk*

Hvordan er det mulig? :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Fikk alt han betsilte, venta litt over en uke, men det var ikke så farlig. En av fordelene var at han slapp og kjøpe Operativ system noe som du ofte får andre steder og er med på å heve prisen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...