G2Petter Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Jeg har lagt merke til at det er en del som har for få/ingen komma i postene sine, så hvis de ikke finner noen, kan de låne her... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hadde en liten diskusjon med moren min mens hun hjalp meg med kåseri: Hvilke av alternativene er riktige? Alt er vel/vell og bra. Ting blir bare verre/værre og verre/værre. Jeg mente de til høyre. Har sikkert driti meg ut. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har sikkert driti meg ut. Kraftig faktisk. ahpadts mor vs. ahpadt 2-0. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har sikkert driti meg ut. Kraftig faktisk. ahpadts mor vs. ahpadt 2-0. Æsj. *banke i bordet* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (Trådstarter sa ingenting om at han/henne skulle vente med å kjøpe mobil) Hehe, en feil som ikke er så lett å legge merke til. Feilen er? Plager meg at jeg ikke finner ut sånt. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 "Hun" i staden for "henne" blir vel rett. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) (Trådstarter sa ingenting om at han/henne skulle vente med å kjøpe mobil) Hehe, en feil som ikke er så lett å legge merke til. Feilen er? Plager meg at jeg ikke finner ut sånt. Skulle henne vente med å kjøpe mobil? EDIT: Earindil, you bastard! Endret 17. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Oh. Den var ikke så lett å se. Tenkte liksom ikke over det. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) PS! Moderator pls gi han en advarsel for dårlig språkbruk?Ja, pls gjr dt! Gjør heller skole arbeid du Tror du skal gjøre litt skole arbeid selv. Endret 18. oktober 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) hvist jeg skal på tg VURDERER jeg og kjøre selv og da blir jeg mest sansynelig og kjøre en Buss denne vill det bli plass til folk i (mot splesinig på disel) jeg bor i stavanger og kommer kjøre stavanger-kr.sand-oslo-hamar har enda ikke bestemt meg , har lyst , men det var det med jobb og sånt da og busser har stort sett plass til 49 sittende + driver , hvist man bergner halve bussen til pc bagger ol så er det plass til 24 stykker bussen må jeg leie, men får grise gode priser i selskapet jeg jobber+ at vi har noen siklig gamle saker som jeg sikker kan leie enda biligere håper alle fikk med seg vurderer delen og ikke dynger med ned med pm og sitte plasser , kommer defentlig til og anonsere saken hvist det blir noe av det , Her var det mye fint Endret 18. oktober 2004 av Magnus Kopstad Lenke til kommentar
gspr Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Pent! Det verste er jo at fyren tydeligvis har bussertifikat, og da må du vel være 20, eller deromkring, ikke sant? Skremmende! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Pent! Det verste er jo at fyren tydeligvis har bussertifikat, og da må du vel være 20, eller deromkring, ikke sant? Skremmende! Tenk deg han på teoriprøven Fant forresten denne her blant brukererfaringer: Beste datahøytallere jeg noensinne har vert borti. Får oss til å tro på 2.1-systemene.. Garantert verdt en 1000lapp Høye tall? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Høye tall? Høytallere er jo ekstremt vanlig å skrive feil, i likhet med anbefalle. Tror ikke helt folk skjønner hvordan disse doble konsonantene fungerer. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg klarer rett og slett ikke å forstå hvordan man kan skrive SÅ feil. "Anbefalle", da sier de vel også "befalle"? Det handler ikke om å falle... Skriver man anbefale feil, og befale riktig... bør de VIRKELIG gå om igjen på skolen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 anette skrive du drid om mæg:P hehe.. bare kødda.. ja tog pircing i tonga.. *skommelt* stakk ud tonga å blonde auen + tok tag i hånna t anette. hehe.. høre i bakgrunn: ja nå den den ijennom.. anette som glane så på tonga mi. off.. ekkelt. men vakje vondt..kjente d litt. fekk ik ti t å sej au.. ettepå begynte æg bare å le.. va så rart å ha någe i kjeften.. begynte vist å blææ:/ offda men whatever.. stor nå:/ så nå dope æg mg m Ibux å masse kaldt vann:) hehe.. men anette påstår at man bli lettar foll nå? *åc la ikje merke t d* *Klynk* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg er enig. Jeg har aldri møtt noen som faktisk sier "anbefaLLe" eller "høytaLLere". Det må rett og slett være total idioti. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 anette skrive du drid om mæg:P hehe.. bare kødda.. ja tog pircing i tonga.. *skommelt* stakk ud tonga å blonde auen + tok tag i hånna t anette. hehe.. høre i bakgrunn: ja nå den den ijennom.. anette som glane så på tonga mi. off.. ekkelt. men vakje vondt..kjente d litt. fekk ik ti t å sej au.. ettepå begynte æg bare å le.. va så rart å ha någe i kjeften.. begynte vist å blææ:/ offda men whatever.. stor nå:/ så nå dope æg mg m Ibux å masse kaldt vann:) hehe.. men anette påstår at man bli lettar foll nå? *åc la ikje merke t d* *Klynk* Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Fikk alt han betsilte, venta litt over en uke, men det var ikke så farlig. En av fordelene var at han slapp og kjøpe Operativ system noe som du ofte får andre steder og er med på å heve prisen. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 hva sher med netverskort mitt er det ødelakt? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Han skulle ut å jakte sammen med et større jaktlag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå