Putekos Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hva stor ble so2? Spørresetninger er kos. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 PC'en henger seg opp. For en flink PC Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Noe snedig jeg lurer på er hvorfor noen nesten aldri bruker stor bokstav etter punktum.?Og jeg lurer på hvorfor denne personen bruker punktum før spørsmålstegn. Noen ting får man sikkert aldri svar på... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Var ikke akkurat det som var feilen, SupremeX... henge hang, hengt (sm o s II *henge, jf norr hanga) 4 stå, sitte, gå og h- være slapp, uvirksom Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Noe snedig jeg lurer på er hvorfor noen nesten aldri bruker stor bokstav etter punktum.?Og jeg lurer på hvorfor denne personen bruker punktum før spørsmålstegn. Noen ting får man sikkert aldri svar på... Tror ikke han vet helt om bruken av "snedig" heller. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hoved kortet er bra nok det men jeg ville nok heller hatt dette her http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301393&cks=PRL er eit kjempe hovedkort.... masse ting på det... er berre eit minus er litt stort.. men det er ikkje allti eit minus Det finnes fortsatt et håp for denne tapte sjelen til å komme seg ut av ord delings helvetet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 di er jo myndige og kan stemme og gå i krig for landet sitt men drikke øl det kan di ikke for det er farlig det , logikken stemmer ikke helt i usa , men det har nokk noen med at landet er bygget av Extremt relgiøse personer som rømte fra europa pga forfølgeles (og andre personer som var forfulgt) tilog med australia som er bygget for det meste av kriminelle virker som et bedre land en usa Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Jeg analbefaler deg å kjøpe sølv eller gull pakken på steam, da får du det med. Endret 17. oktober 2004 av jarmo Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det er da ikke mulig å skrive det slik med et uhell, med mindre man satt og tenkte på anal og sånt "griseri". Kanskje han skrev det for å være morsom - som han ikke var. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Ja helt enig jeg fåretrekker helt ordinære dassruller med helt ordinært papir! Altså kan sau brukes som toalettpapir. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Holger: Mitt syn på setningen er da ikke feil, det heller? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Holger: Mitt syn på setningen er da ikke feil, det heller? Nei, begge tolkninger av "å henge seg opp" er selvsagt riktig. Men hva er feil i setningen? *grammarchallenge* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 over klokkings program Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Tre ord i emnetittel... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det er fullstendig mulig å lage en god tittel på over tre ord uten å hugge opp et uskyldig ord. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (Trådstarter sa ingenting om at han/henne skulle vente med å kjøpe mobil) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Jeg analbefaler deg å kjøpe sølv eller gull pakken på steam, da får du det med. Jeeeg ddøøøørr! :lol: Endret 17. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (Trådstarter sa ingenting om at han/henne skulle vente med å kjøpe mobil) Hehe, en feil som ikke er så lett å legge merke til. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hey. En venn av meg har solgt bilen sin fordi han arvet en annen bil han bestemteseg for å lage en "monster pc" Kan dere hjelpe meg litt å finne riktig utstyr til han. han kan bruke opp til 25000kr! Som er ganske mye.....Jeg har satt opp en liste av komponenter, kan dere hjelpe meg å se om jeg har gjort noe feil Merkelig... I det siste har forumet vist tendenser til å ignorere punktum, for så å samle dem opp et tilfeldig sted i posten. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Ja er ganske lett og samle tegn i slutten av meldingen så kan leserne selv plassere de der de vil ha tegnene,,. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå