Dorian Gray Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hehe, alltid moro når folk prøver å virke smart, men skrivrr zånn sm dete. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Og fra CS-forumet kommer følgende gullkorn:CS:S er MYE gøyere en 1.6 var når det kom ut, den fysikkmotoren de bruker, du kan nesten gjøre alt med det, folka detter i de rareste posisjoner hehe CS:S EIER! Jeg elsker det ordet! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Endret 14. oktober 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Whatever lissom International fjortizz! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hvorfor kan de ikke bare si liksom? *Oppgitt* Lenke til kommentar
ponke Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Vet ikke om denne har blitt postet før (det burde den), men det er iallfall en skrivefeil på søkesiden: du kan og bruke AND for og søke etter flere ord Burde være ordnet nå. Hilsen ponke Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Vet ikke om denne har blitt postet før (det burde den), men det er iallfall en skrivefeil på søkesiden: du kan og bruke AND for og søke etter flere ord Burde være ordnet nå. Hilsen ponke Er det du som var kjello2 før ? Kan du endre nicket mitt til Saftis ? Sendte mail uten å få svar. Orddelingen irriterer meg grønn, og senker nivået av arroganse jeg kan utøve Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hater folk som sier "gamlere", "menner" og "huser".. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Half Life var ett allvorlig bra spill i syns nå eg da Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 På trøndersk så sier vi "Kordan ledning træng æ?" Er nok dialekten som kan henge litt igjen når man skriver... Ikke faen heller på trøndersk sier vi: "Kossen ledning trøng æ?" du høres ut som du er fra nordnorge så jeg spør "e du fra Harstad" Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hah, fra iform.no siden deter snakk om sex er.Hvordan får dere best mulig sex osv. Hva tenner dere, posisjoner osv. berre for å gjere tråden litt interresang. Sykt Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Ang. "gay thread" bildet... I all verden!!?? Er ikke det K.I.T.T.2000 bilen (se: Knight Rider 2000 filmen). I tillegg vil vi dele ut FMOs "Ord Delings Pris" hver måned til en nettside som har gjort seg "fortjent" til en slik pris. Vinnerene av denne prisen bes vennligst ta et skippertak når det gjelder retting av orddelingsfeil. - Juni 2004 - http://forum.hw.no http://www.fmo.moo.no/ <-- hehe! Dagens! Endret 15. oktober 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 er det mulig og fjerne søppel donken på skrive bordet??? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Behold, Saft-is -> Saftis ! Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 På trøndersk så sier vi "Kordan ledning træng æ?" Er nok dialekten som kan henge litt igjen når man skriver... Ikke faen heller på trøndersk sier vi: "Kossen ledning trøng æ?" du høres ut som du er fra nordnorge så jeg spør "e du fra Harstad" Jeg sier "kordan" ofte, og jeg kommer fra midt i Trøndelag. De fleste i Trondheim sier "kordan", så det er ikke noe spesielt for nordlendinger. "Trøng" har aldri falt på mine lepper, men "træng" derimot..Spørs nok hvor i Trøndelag man kommer fra Lenke til kommentar
gspr Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 På trøndersk så sier vi "Kordan ledning træng æ?" Er nok dialekten som kan henge litt igjen når man skriver... Ikke faen heller på trøndersk sier vi: "Kossen ledning trøng æ?" du høres ut som du er fra nordnorge så jeg spør "e du fra Harstad" Jeg sier "kordan" ofte, og jeg kommer fra midt i Trøndelag. De fleste i Trondheim sier "kordan", så det er ikke noe spesielt for nordlendinger. "Trøng" har aldri falt på mine lepper, men "træng" derimot..Spørs nok hvor i Trøndelag man kommer fra Jepp, mye rart ute og går her, men østlendingene er helt klart de verste. Jeg tenker da spesielt på de fra de innerste dalkrokene på østlandet. Grøss og gru! Trønderdialekten er ikke spesielt forferdelig å høre på, og ikke mer "ukorrekt" enn f.eks. bergensk. --Eksilbergenser i Trondheim Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Er Asus X600XT ett greit spillkort? PC'en henger seg opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå