Jørgen Sørheim Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) jg er oxo ei jente på 13.. jg tok oxo piercing i nevelen selv, jg har prøvd MAAANGE ganger å jøre dt med SYNÅL.... jg ble ikke betent.. men jg må si at dt er forskjellig fra person til person..!=) hehe............ jg er ikke betent.. jg har hatt piercing siden sommerferien til 8kl... så, jg er enda ikke betent..! men uansett... LYKKE TIL VIDERE=) *Grøss* Endret 11. oktober 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Jeg har alltid satt pris på folk som har satt piercing i nevelen. EDIT: AnAnAs: Så snill broren din er. Kjøper kjeks og sjokolade til deg. Endret 11. oktober 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 jg er oxo ei jente på 13.. jg tok oxo piercing i nevelen selv, jg har prøvd MAAANGE ganger å jøre dt med SYNÅL.... jg ble ikke betent.. men jg må si at dt er forskjellig fra person til person..!=) hehe............ jg er ikke betent.. jg har hatt piercing siden sommerferien til 8kl... så, jg er enda ikke betent..! men uansett... LYKKE TIL VIDERE=) HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL Lenke til kommentar
guezz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 jg er oxo ei jente på 13.. jg tok oxo piercing i nevelen selv, jg har prøvd MAAANGE ganger å jøre dt med SYNÅL.... jg ble ikke betent.. men jg må si at dt er forskjellig fra person til person..!=) hehe............ jg er ikke betent.. jg har hatt piercing siden sommerferien til 8kl... så, jg er enda ikke betent..! men uansett... LYKKE TIL VIDERE=) *Grøss* Jeg kan dessverre ikke dy meg. Hvordan går det an å skjende det norske skriftspråk så graverende?! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Heisann jeg har problemer med at lille broren min driver og laster ned og er kjedelig og gå ned og dra ut tpen hver gang han gjør det så jeg lurer på om det fins et program jeg kan instalere på pcen han sån at jeg kan disconect internett hans når jeg for eks driver og spiller med clanen? *Gispe etter luft* Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Uff, klarte bare til ordet driver. EDIT: Ikke første, men andre ordet. Endret 11. oktober 2004 av DevN Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Likte denne best: driver og laster ned og er kjedelig og gå ned og dra ut tpen Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 På Internett så er nok Leif et av de mest populære navnene. Noen som tok den? Ehh, kjeder meg bare litt. Unnskyld. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 På Internett så er nok Leif et av de mest populære navnene.Noen som tok den? Ehh, kjeder meg bare litt. Unnskyld. Vittig Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Vi er ferdig med hver eneste kodelinje, hvert grafikkpiksel, hver eneste animasjon, hver eneste fonem i dialogene, og hver eneste note musikk, skriver Bungie i en pressemelding. Omgomg! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 an noen prøve å sette opp et trenings opp sett på 7 dager til meg med kosthold og trening? Har manualer, benk som jeg kan ta div øvelser på og matte til situps osv... Det hadd vært toppers.. =) Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 denne k700i har jeg ikke opnet handsfree'en eller tatt av plastikken av manuellen og har til og med den plastikk greie på skjermen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Leser gjennom en engelskprøve: It was sun and no clouds on the sky. It was 3.Mars. I remember that I arrived school around 8.20, and at the moment I was in the schoolyard my friend Scott, a boy with red colored hair and at least 10 green men in his nose, told me what terrifying thing that had happened! It was undisguised one reason for Mrs. Tingler’s dead. You now… I have now prow. The only thing I want to now is; what was Mrs. Tingler’s first name? Nobody knows. Cause nobody ever now her… Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ok, jeg skriver nok bedre engelskstil en det. Men for all del, engelsk er ikke min sterke side. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) SteffyBoy: Det er ikke din altså? Endret 12. oktober 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Som topicke sier lurer jeg på hvordan (...) Lenke til kommentar
guezz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Greit nok å være imot relegioner og sånt Det ordet er tydeligvis vanskelig å skrive for mange. Dessuten er også ordet "poleti" en gjenganger. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 SteffyBoy: Det er ikke din altså? Nei, det er det ikke.. Jeg gjør det faktisk helt ok i engelsk. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 "Poletikk" og "ideot" er også to typiske feil... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ei random kveit fra trondheims fem første utsagn i en MSN-samtale: heeejzann:D drw m duh ah?? fiiiint d ah!!! næij d er well ikke d!!!! hmm....chipt ah! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå