guezz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) hallå!!! Er ikke stålt av alt, skriver bare om kordan man hardrette sæ ut når man har vært sjita full, og kanon... Det e jo det som e haile poenge me den hær topicen... Eller tar æ så grønnj**li feil??? Menmen... Skåål.... ut å lage nye drekkerhistoria Men man huske jo som oftest ikkje en sjit når man kommer heim, og våkne om kvelden, f**n så irriteranes... sett å drekk sæ stupfull t 12 tia på søndagsmårran, legg sæ, står opp, går på jobb... så bli man settanes, ka i rødeste s**** gjor man i helga, Huske ikkje en ting Jeg vurderer også å skrive dialekt når jeg bruker dette forumet for å skape litt mangfold. Edit: Selv om det her er snakk om bruk av dialekt finnes det skrivefeil i dette innlegget, som for eksempel bruk av stor forbokstav etter komma... Endret 11. oktober 2004 av guezz Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Juhu! Nå kan jeg få så mange navler jeg bare vil, helt gratis! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Juhu! Nå kan jeg få så mange navler jeg bare vil, helt gratis! Vil du ikke heller ha den tunge barbellen ? Over til noe annet.... Hei jeg kunne tenkt meg en ny skjerm men har ikke mer en 4000 kr til å bruke på det jeg vil bruke den for det meste til å spille på elr se filmer jeg har et radeon 9800 pro skjermkort noen som kan hjelpe med hvilken skjerm jeg skal kjøpe??? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nei, Psilocybe. Du kan få så mange naveler du vil. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Bokmålsordboka Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'naveler' i bokmålsdatabasen. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Must be because it's called "navle" not "navel". :!: Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Holger, blitt litt "slapp" i det siste, eller? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Eh, det heter jo navle, ikke navel. EDIT: Tok dere ikke spøken? EDIT 2: Det står "navel" på bildet, ikke sant! Jeez Endret 11. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hei jeg kunne tenkt meg en ny skjerm men har ikke mer en 4000 kr til å bruke på det jeg vil bruke den for det meste til å spille på elr se filmer jeg har et radeon 9800 pro skjermkort noen som kan hjelpe med hvilken skjerm jeg skal kjøpe??? *trekke luft* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Noen som har tenkt å kommentere at jeg har rett? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Noen som har tenkt å kommentere at jeg har rett? Du hadde rett. Flink gutt. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Noen som har tenkt å kommentere at jeg har rett? Heh, jeg for min del skjønte spøken med en gang. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 *Klappe dere begge på hodet* Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Ok, stilling: 1 - 1, da. Tok ikke spøken, men du hadde vel feil på den der fly-tingen? EDIT: Skrivefeil... Endret 11. oktober 2004 av DevN Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Flytingen kan tolkes på ulike måter. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Flytingen kan tolkes på ulike måter. HolgerLudvigsen prøver å ro mot strømmen i ei stri elv. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Er AMD64 3400+ den høyeste cpuen på bærbare ? Tja, si det. Min P4 er vel 5mm høy. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Broren min sine skrivefeil er sååå søte: Thea, jeg er i buttiken får og kjøpe sjokolade og kjeks å sånn til deg! Jeg er språkmennesket i familien, mens han er mattegeniet Han er bare 10 år da, så han har mange år på seg. Verre med folk som skriver sånn i min alder. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Noen som har tenkt å kommentere at jeg har rett? Jada, jeg. Og flere andre, som du allerede vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå