werwer Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det er ingenting som sei noko imot det å skrive dialekt her på forumet, sjølv om eg ikkje støttar det. jeg så da en post som ble låst pga det heromdagen!! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 og hvorfor er det egentlig så farlig å skrive på dialekt.. Æ har ikkje nåkka i mot å skrive dialækt egentli... ... men er så irriterende å lese. Alternative grunner: 1. Virker useriøst. 2. Ikke alle forstår det og det uttrykket. 3. Jeg liker det ikke (viktig). Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 annen mat jeg ikke liker maa vil vare rottene ting, rottene epler, og annen mat.Rottent smor er ikke noe...... nei takk Svært så mange retter man kan få ut av et usselt dyr: Rotter. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg så; apselut idag. :!: Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvis jeg begynner å grine nå er det noen som forteller meg åssen jeg kan bytte brukernavn på forumkontoen min? Er drittlei av å hete "****" faen jævla stygge nicket jeg hadde når jeg var fjortis ARGH det er så JÆVLI stygt!! HATER DET!!!!!!!!!!!!!! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆææ#¤%UY¤#¤&Y(%/%(&)=((T&/%¤#"! Menne kan ikke en eller annen moderator være kæmpesnill og bytte brukernavnet mitt til "***" a? NÅR han var fjortiss? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det er ingenting som sei noko imot det å skrive dialekt her på forumet, sjølv om eg ikkje støttar det. jeg så da en post som ble låst pga det heromdagen!! Har det noko med saken å gjere? Nei. Eg snakka om retningslinjene og nettiketten her på forumet, og dei sei ikkje noko i mot det å skrive dialekt her. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg kunne tenkt å skiftet mitt nick ja. Lurer på hva jeg tenkte da jeg ordna meg det. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Jeg kunne og tenke meg og skifte nick... Hehe, blir aldri fornøyd. Men er vel helt normalt at man blir lei nicket sitt etter en stund. Eller er det bare jeg? EDIT: Hmmm, "kunne og/å tenke"..? Endret 8. oktober 2004 av DevN Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Kunne òg tenke meg. Lenke til kommentar
werwer Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det er ingenting som sei noko imot det å skrive dialekt her på forumet, sjølv om eg ikkje støttar det. jeg så da en post som ble låst pga det heromdagen!! Har det noko med saken å gjere? Nei. Eg snakka om retningslinjene og nettiketten her på forumet, og dei sei ikkje noko i mot det å skrive dialekt her. ja, jeg synes derfor det var merkelig at en eller annen hadde stengt en post pga dialekt nå snakker jeg med dialekt selv, men har aldri helt fått taket på å skrive dialekt.. skjønner ikke helt poenget Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg kunne og tenke meg og skifte nick... EDIT: Hmmm, "kunne og/å tenke"..? Ikke gjør det vanskelig, bruk "også" i stedet for "òg". "Jeg kunne også tenke meg å skifte nick". Det var dagens tips. Forresten, long time no see DevN! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 åssn kan jeg få ordn i rotet i pcen min?har kjøpt ny pc for 2 uker siden...et thermaltake SKULL kabinett...med en 300watt PSU... bare for å være ærlig...det var **** mange ledninger...så lurte på om hvor det selger orntlig tjukke kabelsamlere? har hatt ærfaring med andre typer som jeg ikke likte:.....feks...ja sånne typer alu rør et eller annet bare... Hater hvordan ordet "åssen" blir brukt her på forumet. Og "åssn," selvsagt. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg kunne og tenke meg og skifte nick... EDIT: Hmmm, "kunne og/å tenke"..? Ikke gjør det vanskelig, bruk "også" i stedet for "òg". "Jeg kunne også tenke meg å skifte nick". Det var dagens tips. Forresten, long time no see DevN! Ok, vet at det er mulig. Men det er som regel en tanke som kommer opp 2 uker etter jeg har postet. Well, I'm back! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) windows xp pro sp 1 inigrated cd-key på windows xp pro sp 2 inigrated Det som jeg tenkte er at jeg har tv kort og innebygd. takke no sinnsykt fon hjelp kompabilitet xp-m 2400 35w Trenger.... motgift....nå...! Endret 9. oktober 2004 av Saft-is Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 windows xp pro sp 1 inigrated cd-key på windows xp pro sp 2 inigrated Det som jeg tenkte er at jeg har tv kort og innebygd. takke no sinnsykt fon hjelp kompabilitet xp-m 2400 35w Trenger.... motgift....nå...! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har du sheket om du har VIRUS? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Er det virkelig mulig? Må jo være en utrolig grov slurv eller skrivefeil. Kan ikke tenke meg at noen virkelig TROR det skrives sånn. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Er det virkelig mulig? Må jo være en utrolig grov slurv eller skrivefeil. Kan ikke tenke meg at noen virkelig TROR det skrives sånn. Du glemmer våre nye landsmenn, er jo ikke alltid så intuitiv sammenheng mellom vårt danskarvede skriftspråk og muntlig norsk. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 åssn kan jeg få ordn i rotet i pcen min?har kjøpt ny pc for 2 uker siden...et thermaltake SKULL kabinett...med en 300watt PSU... bare for å være ærlig...det var **** mange ledninger...så lurte på om hvor det selger orntlig tjukke kabelsamlere? har hatt ærfaring med andre typer som jeg ikke likte:.....feks...ja sånne typer alu rør et eller annet bare... Hater hvordan ordet "åssen" blir brukt her på forumet. Og "åssn," selvsagt. Noen som vet osen du slår av dchp på dlink-624? Da synes jeg "osen" er mye bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå