Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta Tank Koden Å spill sånn mission med den.....Etter en Time vil du få ca:100000 Kr For Hvert Oppdrag Utført. Det tjener du Groft På....Purken kan være litt slitsom....Så ta denne koden Leavemealone så mister du purk att.

For flere koder sjekk utwww.cheatplanet.com thumbup.gif

By the way: alle som har Vice På data Prøv dette: Sett en bil noen meter bortenfor deg trykk esc og skriv denne koden: Bigbang ca.20 ganger trykk esc igjen å se hva som skjer! extremt morro

OK, nå er jeg overbevist. Tilfeldige store bokstaver er virkelig på fremmarsj i disse dager!

Lenke til kommentar
lang historie kort... jeg trenger 1 pompe som skal pumpe vann til 2 cpu'er...

hva burde være nokk trykk i den pompa???

takker på forhond på alle svar :D:w00t:
og jeg er nøtt til å ha en av Swiftech pompene...
men ellers takk får tips

En pompe som skal pumpe? Jeg må bare spørre: Hvordan har han klart å misforstå skrivemåten av substantivet 'pumpe'?

Lenke til kommentar
atrax: Her sei me "pompe" istadenfor "pumpe". Det går på dialekt. :)

Tror nesten man sier "pompe" på de fleste dialektene her i landet. Men nårtid ble det lov å skrive dialekt?

Æ skjønne ikkje ka såm e galt me de, aille skjønne jo ka æ mene, ikkje saint?

Lenke til kommentar
Det er ingenting som sei noko imot det å skrive dialekt her på forumet, sjølv om eg ikkje støttar det.

Etter at jeg skummet gjennom retningslinjene og nettiketten innser jeg til min store forskrekkelse at du har rett! Jeg var helt sikker på at det ikke var lov, men jeg finner bare forbud mot SMS-språk og overdreven mengde av utropstegn/spørsmålstegn.

I utgangspunktet er jeg mot forbud generelt, men i denne saken tror jeg absolutt det er på sin plass.

Lenke til kommentar
Noen som hveit hvorlang du kan presse en 3500+ med et eller annet bra hovedkort

begge de kortene er vel likle gode overklokkere kan eventuelt kjøpe en aspire 500w som er testet av overklokking.no

Hvordan finner jeg device manager har prøvd med enhetsbehandling funka dårlig der har driveren på en ASUS CD men jeg får ikke lov til og instalere den av windows må nok uinstale lydkortet ja men det sittter epå hovedkortet da

(ASUS i845PE)

lyden i windows 2000 er borte det mangler noen filer tror jeg den høytaleren nederst i høyere gjørne er borte og all lyd er helt gone men jeg hører den start opp lyden på asus kkortet mitt da power on self test coputer now booting from operativ system noen som hveit hva jeg kan gjøre?

vil helst ikke reinstalre alt må jo instalere alle spill og porgrammer på nytt pluss masse virus

Punktum-tyven har vært på ferde, ser jeg. Huff.

Lenke til kommentar

Ang. pompe/pumpe-problematikken: Poenget var at han konsekvent brukte 'pompe' om substantivet, og 'pumpe' om verbet.

Har veldig lyst på MX1000 og kommer deffentlig til å kjøp vis den kommer i Blåtann utgave.

Deffentlig?!

Herlig. Han tenkte sikkert på 'definitely' på engelsk. Men one mikser not språk on den way! :p

Lenke til kommentar

hvor går grensa mellom dårlig norsk(nynorsk eller skikkelig norsk), dialekt og dårlig språk..?

det er ikke lov å skrive dialekt, men hvor dårlig kan man være i norsk før man ikke får være med?

og hvorfor er det egentlig så farlig å skrive på dialekt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...