Dorian Gray Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Merkelige. Det er bergensk (mamma bruker det ihvertfall). Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Brukes på stavangersk også. Hvis en ting er 'løyen', er flere slike ting 'løgne'. Betyr det samme som morsom. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva er viktigst for deg ved valg av kamera? Flere svar alternativer mulig Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Andbefaller 65-serien på det sterkeste Lånte scooteren til en kar. Den veltet pga mye vind. 3000k i egenandel. Endret 6. oktober 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Lånte scooteren til en kar. Den veltet pga mye vind. 3000k i egenandel. Tror det hadde vært billigere å kjøpe ny. jeg er ikek DOMMM Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Men den med cpuen var en kompiss Ja, de var sikkert gode venner. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Lånte scooteren til en kar. Den veltet pga mye vind. 3000k i egenandel. Tror det hadde vært billigere å kjøpe ny. jeg er ikek DOMMM Hehe, neppe. Men egenandelen på scootere er jo helt latterlig. Ringte jo IF, 3000, så poengterte jeg at det er 1/5 av scooterens verdi. Følgende kom fra dama i telefonen: "men vi har lavere egenandel på skade av glass da". Hvilket glass? Det er ikke vindksjermer på 50cc-scootere. Men over til topic, synes ikke det avsnittet var så ille, kanskje litt klomsete. Pluss at det er vanskelig å skjønne om han lånte scooteren bor til en kar, eller om en kar lånte scooteren bort til han. Men ikke så ille som det andre som er i denne tråden. AtW Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Poenget var vel 3 mill i egenandel. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Ja, 3000k = 3 millioner. Kan jo hende han mente 3k, eller 3000kr. Hm. Det er så typisk.. hver gang jeg går på 7-11 for å kjøpe meg noe som ikke holder romtemperatur, kommer kundene strømmende. Vanligvis er det en kopp kaffe, denne gangen var det en liten Häagen-Dazs-is og en kopp kaffe. Begge to var lunkne når alle hadde gått. En som besvimte tre ganger også.. ungdom nu til dags, altså. O store skuffelse over å få se at dette mennesket har brutt en grammatisk regel! Ikke egentlig, jeg sier alltid "når" selv. Det er en del av dialekten her i Brønnøy. Endret 6. oktober 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 når/da burde alle kunne Blir oppgitt hver gang noen sier/skriver det feil Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) *fnis* Nå vet jeg også hvem som skrev "når" i stedet for "da". EDIT: Skal innrømme at det er fort gjort å gjøre den feilen... Endret 6. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Poenget var vel 3 mill i egenandel. Oi, snakker om å være sløv AtW Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har prQvd: Norton antivirus 2005 den fant 3 virus men kunne ikke fjerne dem, og mAtte kjQpes for A brukes, me system krav Nod32 fant 7 unknown virus som den kunne ike fjerne. nod32 kan du jallefall finne en cd key og legge inn, og lite system krav Avast home er gratis og finner ingen virus og ganske uvant, middel system krav sA ka vil dere annbefale? > med lite system krav finner meste parten virus enkelt og bruke og ikke minst gratis eller finnes ned lastbar cd key.kan jo ramse gode firewaller og. Punktum er noe dritt... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 er di gode gammle midi musikken som var på det gode gammle tycoon på loco Jepp, tegnsetting, rettskriving, semantikk og grammatikk er tydeligvis også overflødig. AtW Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Og klokke Ram og CPU på en gang på dette korte er håpløst eller er det bare jeg som gjør noe feil? Jeg tror nok det er du som gjør noe feil. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Eg har bygget ei cnc masking og no har eg eit lite problem med og styre den. Eg bruker "Kcam" til og styre den. Der ligger noken eksempel i det programet og di er ingen problem og frese, men ingen vits! Kcam bare styrer fresen og trenger og inportere tegninga. So eg må ha eit anna program og konstruere og tegn i. Eg kan inportere ".DXF" filer. Er det noken som har erfaring fra eit brukervenlig program? Ka kan anbefales? Jeg kan på det varmeste anbefale deg å følge litt ekstra med i norsktimene. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ja. det var et klistre merke der. men det har blitt revet ta. :| Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 så snekkern, det du mener er at 3000+ og 3700+ bør koste det samme fordi de da "umulig kan ha sprikende produksjonskostnader". jeg sier bare rolleyes.gifBåde produksjonsmessige, økonomiske og teknologiske kalkulasjoner ligger til grunn for de CPU prisene vi har i dag. Og Snekkern, har du aldri tenkt på at vi finansierer Teknologien på løpende bånd ved å kjøpe produktene som de lanserer med jevne mellomrom. Det blir omtrent som å be en bilprodusent bare komme ut med en modell hvert tiende år slik at vi kunne se noen VIRKELIGE framskritt. Ingen bedrifter kan overleve slik, de trenger løpende kapital for å finansiere all utviklingen. Å be alle "stanse kjøpefesten" slik du utrykker det, fører ikke til noe annet enn at Konkurrenten går konkurs hvis dette skulle ha slått igjennom i virkeligheten. Men jeg forventer ikke akkurat at en som jobber som Snekker skal kunne forstå seg på Bedriftsøkonomi whistle.gif Bedriftsøkonomi. Konkurrenten. Teknologien. egennavn er Fint. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Eller sett han på selle med de værste voltekts forbryterne som er homofile/hetrofile alt avhenig av hva hvilket kjønn den pedofile er. + Ekstra rasjoner til de som er extremt voldlige samtidig. (et krav er at de som gjør dette er inne for livstid de også) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Og slik en flott plan han hadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå