Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem er synes at jeg skal farge håret mitt brunt?

Har ingenting imot at folk skriver noe småtteri i navnet sitt (har selv sangen som spilles i Winamp stående), så lenge navnet deres står et eller annet sted, slik at jeg vet hvem jeg snakker med... men sånt som det der, er bare skremmende.

Asså æ bi så førrbanna!

EDIT: Spratt nettopp opp følgende:

*navn på person og lignende ting* Life suck

Denne jenta har også prestert å skrive "wanna be a man! wanna marry a women?"

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
hei.. bare lurer på....

Hvorstor sjangse er d for at noe skjer med min tunge piercing?

Er d veldig risiko fylt??? har lest på nette no å der er d mange skrekkhistorier... jeg var fast bestemf for å gå å ta i dag. men no er jeg usikker... så jeg håper på svar....

er d trygt å sove?? jeg har en vennine som var våken to netter på rad fordi hun ikke turde å sove.... seff sovnet hun om dagen et par timer.. men d e vel ikke farlig å sove m tre dobblet tunge??? å gjør d vondt??????? jeg har nettopp fått lov a mamma... hun ble sur når jeg spurte atter en gang... hun har hørt like mange skrekkhistorier som meg.... er de sann??? eller er d bare for å skremme?? de ligger jo på nette å....

takk for svar

Det kommer faktisk an på hvor tung piercingen er. Er den over 10 gram, sliter du.

:roll:

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Kom dette i PM, psilocybe? Det var liksom en jente sin måte å skrive på.

*være ekstra nervøs for skrivefeil i denne tråden*

Du nmå sende ndenn mailen videre til minst 10 pers. ellers så sletter de hotmailen din

:nei:

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

er dette samme jenta som du quotet, psilocybe?

hei.. kan noen svare meg.. helst jørgen å andre..

har dritt lyst på hull i tunga.. får lov a mamma.. men e litt redd.. har hørt masse rart om folk m piercing i tunga...

kan man bli veldig syk??? har d noen gang skjedd??? har d noen gang skjedd at man har død???

er d farlig vist dn blir betent??????

kan jeg gå på kino ettr på viss eg har med meg isbiter??? må dn nødvendig viss hovneopp???

kan noen visse meg et vedlegg der d står om noen har død?? kan noen svare meg på disse spørsmålene?? tusen takk

Lenke til kommentar
Døds stiligt stå på  :yes:
Viss dei skal kunn bruke ein pc til å surfe vitsen med å lege så masse peng i deT?
Er det ikkje litt lurt å kjøpe hk som støtter pcixpress å ddr 2 :) så han har det :) (bare eit innspill)
Den enklaste måten (gjenn tar ein oppe) Kjøpe den ein kryssa kabel. Så tar du sett opp hjemme nettverk veivisern
Har aldrig hatt dame. :-/

Kan tenke meg hvorfor...

Edit: Alt er forresten hentet fra samme brukeren.

Endret av jephque
Lenke til kommentar

På sparket kan jeg si at "is" brukes når man snakker om én ting, mens "are" bruker man om flere ting.

Men forskjellen på "it is" og "there is" er jeg ikke sikker på. Men ut i fra det som jeg naturlig hører at er rett og galt å si, så tror jeg "it is" brukes når man skal beskrive noe, mens "there is" brukes når man skal forklare at noe eksisterer.

Det er bare ut i fra noen eksempelsetninger som jeg kjørte i hodet mitt nå. Men jeg tror ikke det så altfor feil.

Eksempler:

It is a green house (beskrivende, entall)

They are green cars (beskrivende, flertall)

There is a king in Norway (eksistensielt opplysende, entall)

There are many kings in Europe (eksistensielt opplysende, flertall)

Dette tror jeg er meget riktig, men kom gjerne med innspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...