Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 fint det lissom finnes ikke noe bedere..liker noe veldig godt jeg og.. men hu liker vist noe andre.. så det er seriøst bare og gi opp kjiipt ass. hu som var så go.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 søk på google etter mpg4 to mp3 Bra englesk monstar! . Søk på ''Mp4 too Mp3'' du! Huff... Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg har et spørsmål: Er "ingen er så nydelig som du" korrekt? Heter det ikke "ingen er så nydelig som deg"? Begge er tillatt, men etter min mening er førstnevnte mer korrekt. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Nei, dette synes jeg var noe ordentlig finkeljokum. Jeg kommer til å bruke "å være sterkere enn" som et overordnet verbal (vet ikke het om det er lov, men det får så være), og således bruke subjekt-verbal-objekt-fremstillingen, med tilhørende pronomener. "Jeg er sterkere enn du" høres jo ut som en stygg unote i språkøret mitt. Jeg er sterkere enn deg! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 scootere er "fulle" av elektronikk og diverse, så spør en fagforenings butikk å be de hjelpe deg hvis du er usikker! Hva i all verden...? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg har et spørsmål: Er "ingen er så nydelig som du" korrekt? Heter det ikke "ingen er så nydelig som deg"? Begge er tillatt, men etter min mening er førstnevnte mer korrekt. Hæ? Syns "ingen er så nydelig som du" høres helt mongis ut.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Er det ikke på tide at vi mailer språkrådet om konkrete regler om dette? Det er jo en veldig interessant sak. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Joda, gjør det. Kanskje de kan delta med litt faglig assistanse i denne tråden også.. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Sjekk OSS-en deres før du sender, da. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Sjekk OSS-en deres før du sender, da. God idé: Spørsmål: Heter det "Jeg er større enn deg" eller "Jeg er større enn du"? Svar: Tidligere grammatikk forlangte at 2. sammenlikningsledd skulle ha samme kasus som 1. Det som lå bak, var jamføring med sammenlikningssetninger: Jeg er større enn hva du er. Nå brukes sammenlikningskonjunksjonene "som" og "enn" på linje med preposisjoner, og "jeg er større enn deg" er godtatt fullt ut (på linje med "jeg er større enn du", som omtrent ikke brukes). http://www.sprakrad.no/templates/Page.aspx?id=634#degdu1 Endret 3. oktober 2004 av PelsJakob Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 87% av norske forumbrukere deler ord. Jeg tilhører de andre 23%. Det står bra til med gramatikken, men matematikken er det visst verre med. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 PelsJakob: Der har vi svaret, ja, og det var i bunn og grunn akkurat det jeg håpet det skulle være Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) *Slettet av moderator* Endret 3. oktober 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) *Slettet av moderator* Haha, ILLE Endret 3. oktober 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) er det noen av dere som hvet hvor jeg kan få en logitech til rundt 2800 kr i sarpsborg ikke i en nettshop men i vanelig butikk er det noen av dere som hvet hvor jeg kan få et bok som jeg kan lere meg og lese å skrive vanelig me? Endret 3. oktober 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 En av forutsetningene for at vi får ha denne tråden, er at ingen brukere skal nevnes. Ingen quote=brukernavn, og ingen direktelinking til "alle poster av brukernavn". Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Tar kritikk på det. Beklager. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 kjønte ikke helt denne posten Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) "He beated him to death with his own skull!" "HEY!, That's not fysically possible!" "Yeah! That's what he said too...." Han slåttet ham ned!, man kunne jo tro han ikke var helt cykisk frisk. Uff... skrivefeil i signatur. Og grammatikkfeil. Endret 4. oktober 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 "He beated him to death with his own skull!" "HEY!, That's not fysically possible!" "Yeah! That's what he said too...." Han slåttet ham ned!, man kunne jo tro han ikke var helt sykisk frisk. Uff... skrivefeil i signatur. Og grammatikkfeil. sykisk frisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå