Rikky Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Kjermkort å driver som gir svart kjerm trur jeg. Kjikkelig kjipt det der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg bruker og drømme om slikt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Jeg bruker og drømme om slikt. Er vel ikke så gale med én å/og feil? Broren min sin pc, fikk seg nytt xp system og alt så bra ut. Hva for en kommaregel er dette? Endret 30. september 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg bruker og drømme om slikt. Er vel ikke så gale med én å/og feil? "Bruker og?" "Pleier å" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Reagerer ikke på "bruker å", trodde det var lov. Ser ihvertfall ikke på det som feil, det er jo bare et uttrykk som folk sier. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 rare dyre venner Ser virkelig ikke folk at dette får en helt annen mening? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har heldigvis ingen dyre venner. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) rare dyre venner Ser virkelig ikke folk at dette får en helt annen mening? jeg har en rar, dyr venn Denne er litt gammel, men håper virkelig trådstarter har lært seg å dele opp slike massive blokker med tekst. O.M.G. edit: URL'en kanskje? Endret 1. oktober 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
T.L Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 rare dyre venner Ser virkelig ikke folk at dette får en helt annen mening? Enda bedre er jo "grillet kylling lever". Lenke til kommentar
guezz Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 rare dyre venner Ser virkelig ikke folk at dette får en helt annen mening? Enda bedre er jo "grillet kylling lever". Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Trådløst Ustabilt Nettværk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) den usp skuddet ditt var bra Endret 1. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
atrax Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Petra byte er altså hakket over terra byte. Og hvor i rekken ligger "Olga byte"? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Haha! :!: Bra, atrax. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det er så utrolig mye grovt i kategorien "Søppel". Enkelte brukere viser gang på gang at de overhodet ikke behersker det norske språk på en tilfredsstillende måte. Her er noen skrekkeksempler: Jeg er sterkere enn du! Jeg er så glad i hun Jeg liker å shoppe å klippe håret Henne er verdens nydeligste jente, henne er bare så fin Lenke til kommentar
gspr Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Om de tjener GROFT JA?! herregud, det er sinnsykt! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Avansert telefon med touch screen. Jeg er ikke helt sikker på om dette er feil... men det ser ikke rett ut for meg. EDIT: Denne derimot er jeg sikker på: Kordiner din kalender med PC, T9 SMS, WAP,GPRS, eMail og MMS. Du kan til og med legge til lyd på dine MMS. Taletid 4,5 timer og standby tid på 400 timer. Forøvrig litt morsomt lesestoff alt, hvis man vet litt om mobiltelefoner. For eksempel, hva har T9 SMS med kalendere å gjøre? Og når ble det stort å kunne legge til lyd i en MMS-melding? Og når kunne man begynne å sende en Multimedia Messaging System? Endret 2. oktober 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
gspr Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det heter vel touch screen på engelsk? En mulighet er jo å skrive trykkfølsom skjerm, men det høres jo litt rart ut Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal holde på å presse engelske ord inn i norsken når vi har ord for det selv. "Trykkfølsom skjerm" er riktig. "Touch screen" er riktig på engelsk, men ikke på norsk. (Om det er ansett greit, er en annen sak.) Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Her er noen skrekkeksempler: [...]Jeg er sterkere enn du! Dette er faktisk korrekt. 'Du' referer her til 'jeg'. For å forstå dette, kan man se på hva som ville ha skjedd dersom det var omvendt: Du er sterkere enn jeg. Dette er åpenbart mer korrekt enn det mange vil skrive: Jeg er sterkere enn deg. Hvilket medfører at den omvendte setningen blir: Deg er sterkere enn jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå