guezz Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 HEI vil si til alle cheatere Hei cheatere hvorfor cheater dere det hjelper ikke dere suger i cs hadet vi vil ikke se dere hadet hadet.F*** håper dere råtner i helvete dere må få det i hauene deres at cheating er for Pyser som ikke gidder å tape litt!!!!!!!!!!!F*** slutt å CHEAT PLZ!!!!!!!! DeeSant :razz:!!!!!! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Fy faen, slutt å cheat AZZ!! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Faen azz! Disse cheatera ødelegger hele spillet lizzm! Gåkke an å spille me'rem! Hey! Se på meg når jeg snakker til deg! Morra di, hører du? MORRARI! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Fra FAQ-siden til IP24:Får du bare opptet signal når du løfter av røre. Så er mest trolig abonomanget ditt ikke aktivert. Ta kontakt med ip24 suport å be om å eventuelt om å få nr aktivert Noen som ble fristet til å skifte teleoperatør? :!: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg skall kjøpe meg ny cpu vifte i dag til max 500 kr.Jeg har pentium 2.8 e prescott. Den må nesten hvere helt stille så hvis du har noe info om en bra cpu kjøler-vifte? SÅ skriv i vei :D Leg hjerne url til side du kjøpte den på Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 en hjerne url faktisk :!: Lenke til kommentar
guezz Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 dette er kanskje et dumt spørsmål-siden HF2 ikke har kommet enda-men er det noen sjanse for at HF2 kommer til å gå glatt på vedig bra grafikk med x800 kortet fra radeon? eller bør jeg heller gå for fx6800? er personlig mest fan av radeon men går for nVidia hvis jeg må! "Kronisk-fravær-av-stor-forbokstav-mentalitet!" Jeg skal ikke kommentere andre sider ved dette "bidraget"... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kjøpte en 3.0 ghz prosessor hos pcutstyr, pakket den opp monterte den inn. Den virkert fint, helt til jeg reboota. Da nullet den alt i bios min, kjørte den på et asus p800e deluxe hovedkort. som var helt nytt kjøpt på psdata trudde det var noe feil med hovedkortet sente det tilbake fikk et nytt samme feilen med prosessoren sente den til pcutstyr trudde det her skulle gå bra men nei da da jeg fikk melding om at det var bøyde pinner på prosessorer som ikke ble dekket av garantien jøss tenkte jeg var ikke noen bøyde pinner på den da jeg sente den har 2 vitner på det som var med og bygde maskinen sa det til dem at her må det være en feil jeg har ikke bøyd noen pinner da må det være noen hos dere som har bøyd pinnene da dem testet den for hos meg har den vært i 2 hovedkort fikk ikke noe respons hos pcutstyr bare avviste alt sente den tilbake til meg ferdig med saken da jeg fikk prosessoren var det 8-9 bøyde pinner på den noen så krølla så her må noen ha brukt slegge for og montere den aviste alt gadd ikke og gi meg en rabatt på en ny en gang dette er den største møkka butikken i norge med uhøflige persjoner jeg vet om nei ikke handle der bruk psdata norges kjappeste levering koselige og folk som vet hva dem driver med enden på denne sagan er en prosessor til 2071 kr som dem har ødelagt og ikke vill vedkjenne noen ting kjøp hos alle untatt PCUTSYR STYR UNNA DISSE EEK Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Oj! Den lengst setningen jeg noengang har sett. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kjøpte en 3.0 ghz prosessor hos pcutstyr, pakket den opp monterte den inn. Den virkert fint, helt til jeg reboota. Da nullet den alt i bios min, kjørte den på et asus p800e deluxe hovedkort. som var helt nytt kjøpt på psdata trudde det var noe feil med hovedkortet sente det tilbake fikk et nytt samme feilen med prosessoren sente den til pcutstyr trudde det her skulle gå bra men nei da da jeg fikk melding om at det var bøyde pinner på prosessorer som ikke ble dekket av garantien jøss tenkte jeg var ikke noen bøyde pinner på den da jeg sente den har 2 vitner på det som var med og bygde maskinen sa det til dem at her må det være en feil jeg har ikke bøyd noen pinner da må det være noen hos dere som har bøyd pinnene da dem testet den for hos meg har den vært i 2 hovedkort fikk ikke noe respons hos pcutstyr bare avviste alt sente den tilbake til meg ferdig med saken da jeg fikk prosessoren var det 8-9 bøyde pinner på den noen så krølla så her må noen ha brukt slegge for og montere den aviste alt gadd ikke og gi meg en rabatt på en ny en gang dette er den største møkka butikken i norge med uhøflige persjoner jeg vet om nei ikke handle der bruk psdata norges kjappeste levering koselige og folk som vet hva dem driver med enden på denne sagan er en prosessor til 2071 kr som dem har ødelagt og ikke vill vedkjenne noen ting kjøp hos alle untatt PCUTSYR STYR UNNA DISSE EEK "Piip, piip, piip, piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip" "guezz er herved offisielt blitt erklært død grunnet oksygenmangel" Lenke til kommentar
total Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 ok dder ser du at eg ikkje høyrer på satan musikk. Eg høyrer på dimmu fordi det er veldi bra spilling på dei trommisen ruler bass gitar fyren og resten dei speler enormt bra. kult med key bord og... liker best kings og the carnilval creation og Mourning palace..... Metal heart for gitar solo. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 folk som alltid skal engaskjere seg i saker Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Å det er å vist mote nå med ustelt hår får i alle fall masse komplimenter på byen av jenter så det er hvist også fint nå ja ja.. Folk som kler seg etter hva som er Inn.(tegn på dårlig selvfølese) jeg spurte en råd ungdom aktivist engang om han var for eller mot privtisering.. det det hviste han ikke helt OMG Å så hater jeg å ikke kunne skrive uten masse skrive feill....ja ja Lenke til kommentar
gspr Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Bra han innser problemet... Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 SP2 aktivere brannmuren automagisk som standard ved installering Det er klart SP2 virkelig forvandler Windows XP til det bedre, men jeg hadde ikke forventet magi i prosessen. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 når jeg skriver in bruker navne og passord får jeg en feil melding could not connect to steam network. this coult be due to a problem with your internett connection , or with the steam network. pleas visit www.steampowered.com for more info. Ouch. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 SP2 aktivere brannmuren automagisk som standard ved installering Det er klart SP2 virkelig forvandler Windows XP til det bedre, men jeg hadde ikke forventet magi i prosessen. Jeg skriver ofte "automagisk" selv, helt bevisst. Jeg ser selvsagt an hvor jeg gjør det, det ville ikke falt meg inn å skrive det i en innleveringsoppgave eller lignende. Du har tilsvarende på engelsk: "automagic". Lenke til kommentar
gspr Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 automagically /aw-toh-maj'i-klee/ adv. Automatically, but in a way that, for some reason (typically because it is too complicated, or too ugly, or perhaps even too trivial), the speaker doesn't feel like explaining to you. See magic. "The C-INTERCAL compiler generates C, then automagically invokes cc(1) to produce an executable." This term is quite old, going back at least to the mid-70s in jargon and probably much earlier. The word `automagic' occurred in advertising (for a shirt-ironing gadget) as far back as the late 1940s. The Jargon File kommanderer kanskje ikke like stor respekt som en ordinær ordbok, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå