guezz Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Driter i åsn biffen er.Spiser den rå jeg ellers griller jeg den istykker... neida men jeg hakke peil på biff så jeg satser medium jeg Hater løk og bærnesaus og nesten alt annet gud skapte mens han kjedet seg Rein biff er da n 1 Edit:faen jeg gjorde en feil lol Nåde? :!: Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) han gjorde mange mange feil lol Bærnesaus høres skummelt ut. Jeg får kvalmende assosiasjoner til sausutvinning (varsle språkrådet om nytt ord) av barn fra Bærum. Blir omtrent som barnesåpe og Vikingmelk (spør etter det i butikken) kontra lavendelsåpe og kumelk. Endret 20. september 2004 av EJH Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg fikk akkurat Sims 2 i posten installerte og begynnte å spille, så tengte jeg [...] Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Åssen skjifter man bukser Skummelt. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) D har godt et skjedebrev på msN i d sizte om atte vis du ike sender det vidre så sleter homtail mailen din!!11!!1one!! Denne setningen må være noe av det verste skjendingen av det norske skriftspråk jeg noengang har sett! Edit: Setningsoppbygningen kan sikkert også fikses på. Endret 20. september 2004 av guezz Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) guezz, du fikk ikke med deg at den var ironisk skrevet da. Endret 20. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
guezz Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 guezz, du fikke ikke med deg at den var ironisk skrevet da. Det får så være... Er ikke dette et fora for oss grammatikk-nazister? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Ingen er perfekte... Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Åssen skjifter man bukser Skummelt. Det er vel sånt man kaller helgardering... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 D har godt et skjedebrev på msN i d sizte om atte vis du ike sender det vidre så sleter homtail mailen din!!11!!1one!! Denne setningen må være noe av det verste skjendingen av det norske skriftspråk jeg noengang har sett! Edit: Setningsoppbygningen kan sikkert også fikses på. Luring du er. Det var jeg som skrev den setningen. Om du fortsatt ikke har forstått det, var det en spøk. Morsomt at du ikke forstod den. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) D har godt et skjedebrev på msN i d sizte om atte vis du ike sender det vidre så sleter homtail mailen din!!11!!1one!! Denne setningen må være noe av det verste skjendingen av det norske skriftspråk jeg noengang har sett! Edit: Setningsoppbygningen kan sikkert også fikses på. Luring du er. Det var jeg som skrev den setningen. Om du fortsatt ikke har forstått det, var det en spøk. Morsomt at du ikke forstod den. Jeg gjorde nok det... Det var bare grammatikk-nazisten i meg som blomstret. Edit: Jeg har tross alt lagt merke til dine mange kritiske innlegg i denne tråden. Endret 20. september 2004 av guezz Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hehe, du er ikke alene om å være en grammatikk-nazist, jeg gjorde bare narr av trådstarterens oppførsel og skrivemåte, om du skjønner. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Når man skriver !!11oneone, så er det som regel en del av en ironisk/sarkastisk spøk. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Her en dag, leste jeg et oppslag utenfor datasalen på skolen med tittelen: "Nyskjerrig på linux? ..." Det var en invitasjon til nybegynnermøte om linux. Det ble tilbudt info ang. linux og forslag til distribusjoner osv. Mener å ha hørt det flere ganger at "linux er for de med IQ!" Jeg fikk ihvertfall ikke lyst til å gå på møtet. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Når man skriver !!11oneone, så er det som regel en del av en ironisk/sarkastisk spøk. Korrekt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 !1onehundredandeleven for ekstra effekt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 !1onehundredandeleven for ekstra effekt. :!: Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg bruker helst !!!1111enenenenenen jeg. Forkjemper for det norske språk som jeg er. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 ingen bøyde eller knukkete pinner? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 netshop har et sån angre rett skjema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå