HolgerL Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Pokker! De kommer til å slette kontoen! Gjelder dettte meg også??!!111 Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Technische Probleme.Ein Fehler hat stattgefunden, wenn dies das erste Mal das Sie diesen Fehler sehen ist, bitte versuchen Sie diese Seite zu erfrischen. Wenn das Problem noch existiert, bitte Versuch wieder später. Ville heller sagt det sånn: Technische Probleme. Ein Fehler hat stattgefunden. Wenn dies das erste Mal ist, dass Sie diesen Fehler sehen, bitte versuchen Sie diese Seite eruneut zu öffnen. Wenn das Problem trotzdem noch existiert, bitte versuchen Sie es Später noch ein mal. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Technische Probleme.Ein Fehler hat stattgefunden, wenn dies das erste Mal das Sie diesen Fehler sehen ist, bitte versuchen Sie diese Seite zu erfrischen. Wenn das Problem noch existiert, bitte Versuch wieder später. Ville heller sagt det sånn: Technische Probleme. Ein Fehler hat stattgefunden. Wenn dies das erste Mal ist, dass Sie diesen Fehler sehen, bitte versuchen Sie diese Seite eruneut zu öffnen. Wenn das Problem trotzdem noch existiert, bitte versuchen Sie es Später noch ein mal. Ja, dass sieht doch schon ein bisschen besser aus als mein Vorschlag. Man kann sich ja auch fragen, warum es auf Deutsch und Englisch steht, da dies ein norwegisches Forum ist... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Ja, dass sieht doch schon ein bisschen besser aus als mein Vorschlag. Man kann sich ja auch fragen, warum es auf Deutsch und Englisch steht, da dies ein norwegisches Forum ist... Ist ja klar, vielleich sind hier ja auch ausländische Besucher die das Forum ab und zu mal checken Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Invision Power Board er jo ganske internasjonalt, så det er nok derfor. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Prøver å sitt å jøre lekser i et time etter jeg kommer fra skolen, men blir oftest å sitte forran TVen.Det er sikkert sunt med lekser med tanke på femtiden, men i moderate mengder! Hva skjer i femtiden? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Prøver å sitt å jøre lekser i et time etter jeg kommer fra skolen, men blir oftest å sitte forran TVen.Det er sikkert sunt med lekser med tanke på femtiden, men i moderate mengder! Hva skjer i femtiden? Vet ikke, men i sextiden er det barnetv. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Skal ha sjerm Hihihi, skjerm iallfall! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) eg trur dei er ganske bra til klokking:D "Du tror? Jeg er vil ha fakta. Dessuten oppfattes du ikke så seriøs siden du skriver på dialekt." Sitat slutt. Dialekt eller nynorsk ? Endret 17. september 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Dessuten oppfattes du ikke så seriøs siden du ikke kjenner til 50% av skriftspråkene i Norge. Eller er det 33%? Pga samisk? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Dessuten oppfattes du ikke så seriøs siden du ikke kjenner til 50% av skriftspråkene i Norge. Eller er det 33%? Pga samisk? Er ikke mine sitater de ovenfor, hentet de fra en tråd i dag..... Dialekt eller nynorsk er mitt spørsmål.... Endret 17. september 2004 av jarmo Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Dessuten oppfattes du ikke så seriøs siden du ikke kjenner til 50% av skriftspråkene i Norge. Eller er det 33%? Pga samisk? Er ikke mine sitater de ovenfor, hentet de fra en tråd i dag..... Dialekt eller nynorsk er mitt spørsmål.... Heh, tok litt tid før jeg skjønte den. Litt mer triksing med quote hadde vært fint. Morsom var den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er ikke mine sitater de ovenfor, hentet de fra en tråd i dag..... Klar over det, det var et svar til han. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Vent litt og, det vil komme. Genial og, innovativ kommaplassering! EDIT: Innlegg 1111. It's binary! Endret 17. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Holder: Innlegg 1111 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Holder: Innlegg 1111 Argh! *angre på at jeg postet et innlegg i forumets tilbakemeldingsdel* Forresten: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=299198&hl= Support, support! ... og det er Holger, ikke Holder. Endret 17. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Det kommer automatisk et irriterene http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j ojsann..? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Det kommer automatisk et irriterene http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j ojsann..? Det var trykkfeil da. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 mente seff Holger, gikk litt fort i svingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå