guezz Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) PCI-E gir ikke noen ytelse i økning Lurer på hva jeg tenkte på der... Det var kanskje ikke den rette formuleringen... Mer passende er: "PCI-E yter ikke bedre enn AGP-baserte skjermkort." Tror det skal være rimelig isi å putte denne inn i et kabinett WTF!? Edit: Hvordan klarte du å bruke noen istedenfor noe? Det er tross alt ikke personer det er snakk om... Endret 12. september 2004 av guezz Lenke til kommentar
guezz Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) dobbeltsidig teip ! Er det ikke sjarmerende med mellomrom foran utropstegnet? Topicen burde vært følgende: "Hvor kan jeg kjøpe dobbelsidig teip?" Det er alltid gøy å gjette hva som er den egentlige hensikten med topicen. Endret 12. september 2004 av guezz Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det er bare å rapportere sånt som brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Tror det skal være rimelig isi å putte denne inn i et kabinett Språkrådet danser i begeistring, tenker jeg. Dette var jo helt i tråd med deres politikk. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Pøh, den var ikke ille iforhold til tekstinga på Alle Elsker Raymond : "Holy crap!" "Du hellige kineser!" omgomgomgn00bpwndlolofofo Crap = dritt = kineser?! Rasisme blant norske oversettere! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 poletikken hans er like ideotisk om det er sant eller ikke. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 poletikken hans er like ideotisk om det er sant eller ikke. Den setningen er virkelig ille! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 poletikken hans er like ideotisk om det er sant eller ikke. Den setningen er virkelig ille! Jepp, en sak for språkpoletiet. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Dette fikk jeg nettopp på MSN fra ei jente i England. you have just been PIMP KISSED ! pass on the . if you get it back your realli loved i'd really appreciate it if u passed it around!Tonight at midnight your true love will realize they like you. something good will happen to you between 1-4pm tommorow it could be anywere so do not break dis chain if you do you will have bad look for 7 years. you have 15 minutes to Vel, jeg får vel dårlig se i sju år, jeg. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Nei, nei, nei, du misforstår, du blir STYGG i sju år Lenke til kommentar
guezz Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Halla.... intresangt! hadde jeg HATT peng til og lage skulle jeg jammen meg gjort det! blir prosjektoren som det nederste bildet?? detta må jeg fulge med på ass! mest spenende prosjektet hittil! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Herre gud for eit klyse lagg stabek er. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ho er så bortskjemt at hun setter ikke pris på ting.... vertfall i følge bestevennina ho's Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 By-problematikken eller byproblematikken? Lenke til kommentar
guezz Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) By-problematikken eller byproblematikken? Jeg tror det er byproblematikken. Se i orboka for problematikk da ser det ut som det kan brukes basert på punkt 2. Endret 14. september 2004 av guezz Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 By-problematikken eller byproblematikken? Begge. Men byproblematikken er bedre synes jeg... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har gått igjennom bindestreksbruk før i tråden. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har gått igjennom bindestreksbruk før i tråden. Kunne du gitt en liten oppfrisker? Lenke til kommentar
guezz Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har gått igjennom bindestreksbruk før i tråden. Kunne du gitt en liten oppfrisker? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Språkrådet om bindestreksregler: http://www.språkrådet.no/oss.htm#saer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå