Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Jeg tipper at det er "problem-stillinger" han sikter til. Det skal da vitterlig være "problemstillinger"?

Det har seg nå slik at jeg skjønte hva han siktet til. ;)

Saken er bare at det er fullt lovlig å skrive det på den måten, og da synes jeg det ble rart å klage på en setning her som strengt tatt ikke inneholder skrivefeil. Men jeg er hjertens enig med Holger, det var et totalt unødvendig overgrep mot bindestreken. :)

Ja, jeg er også klar over at liten bokstav i førsten kan være en feil, men det kommer ikke fram hvorvidt "det" var starten på setningen.

Endret av nr.4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

What - the - fuck? :dontgetit:

Er det noen som kan utdype hvorfor folk ikke gidder å se over hva de skriver?

Fordi de er ekstremt late og/eller idioter? Lite å utdype. :)

Hva er det som skjer her? Folk har plutselig startet med å slenge inn stor forbokstav der de har lyst, helt uten tanke på grammatikken. Ser følgende topics på "vis nye innlegg:"

Hvordan funker Min koffert?
Ahhh jeg Sliter
Hvor mye er Klokka?

Hadde ikke noen et navn på dette?

Lenke til kommentar
Har oxo 9700 Pro, og det funker fjell egentlig.. selvom spill ikke flyter like bra, så husk at Prossesor og Ram er veldig viktig.. Jeg har ingen problemer med å kjøre doom 3 på 1024 * 768 med High, men det lagger pågrunn av Ram, har kun 512.. 1024 så hadde det antaglighvis flyti fint.. 

Me buye ny pc.. Skal ik ha så veldig bra skjermkort egentlig.. Giddr ik å kjøpe skikkelig jævel pc.. Skal ha x800 SE 128 mb.. hakket bedre enn 9800 Xt..

Hyl!

Lenke til kommentar
heij, ska kjøpe ny mus, dn ska brukes mest t CS da..mn vill jærne ha d beste..hr hørt om dn nye "laser" musa...!! ??

så skal jeg også kjøpe nytt tastatur..d trenger ikke å være så bra derimot... 

Er det noen som vet om noen av disse delen???

link hadde vært flott

Å herregud! Hvor må alle CS-fjortissene rote seg inn på gamerdelen av forumet?

Denne tråden må abonneres på ;)

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
hmm... circa 2 meter over pcen er det et litte takk som akkurtat holder over pcen for pcen står på herandaen i 3 etasje.

Så det kommer ikke snø til...

Men jeg har tatt av kabinet dør a kanskje jeg burde tenkte på og ta den på når det blir minus grader?

Om dere finner frem til hvilken bruker dette er, les flere av innleggene hans (vel å merke om norsklæreren inni dere overlever det)! :p

Lenke til kommentar
at utsende har noe å si betyr ikke nødvendigvis at de må være anoreksia tynn, fotball pupper, barbie hud... osv....

2 stk. orddelingfeil og "anoreksia", standardfeil mao. :p

Skjønner fortsatt ikke hvorfor folk skal slenge på den "a"'en... :hmm:

Som jeg presiserte for mange sider siden. Det er idiotisk med den "anoreksia"-saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...