nr.4 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Jeg tipper at det er "problem-stillinger" han sikter til. Det skal da vitterlig være "problemstillinger"? Det har seg nå slik at jeg skjønte hva han siktet til. Saken er bare at det er fullt lovlig å skrive det på den måten, og da synes jeg det ble rart å klage på en setning her som strengt tatt ikke inneholder skrivefeil. Men jeg er hjertens enig med Holger, det var et totalt unødvendig overgrep mot bindestreken. Ja, jeg er også klar over at liten bokstav i førsten kan være en feil, men det kommer ikke fram hvorvidt "det" var starten på setningen. Endret 5. september 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Surfet litt rundt på Nett idag, og fant dette Morsomme Stupe Spillet.. Spillet finner du Her Lenke til kommentar
Same- Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hva handler denne tråden om? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hva handler denne tråden om? Det står vel pent og pyntelig i topicen samt første innlegg. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hvis du har pieling på om det kan skje noe i det helle tatt så hadde det hbert flott om du skrev noe. What - the - fuck? Er det noen som kan utdype hvorfor folk ikke gidder å se over hva de skriver? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 What - the - fuck? Er det noen som kan utdype hvorfor folk ikke gidder å se over hva de skriver? Fordi de er ekstremt late og/eller idioter? Lite å utdype. Hva er det som skjer her? Folk har plutselig startet med å slenge inn stor forbokstav der de har lyst, helt uten tanke på grammatikken. Ser følgende topics på "vis nye innlegg:" Hvordan funker Min koffert? Ahhh jeg Sliter Hvor mye er Klokka? Hadde ikke noen et navn på dette? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Surfet litt rundt på Nett idag, og fant dette Morsomme Stupe Spillet.. Spillet finner du Her Mange fine egennavn han har funnet på. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Har oxo 9700 Pro, og det funker fjell egentlig.. selvom spill ikke flyter like bra, så husk at Prossesor og Ram er veldig viktig.. Jeg har ingen problemer med å kjøre doom 3 på 1024 * 768 med High, men det lagger pågrunn av Ram, har kun 512.. 1024 så hadde det antaglighvis flyti fint.. Me buye ny pc.. Skal ik ha så veldig bra skjermkort egentlig.. Giddr ik å kjøpe skikkelig jævel pc.. Skal ha x800 SE 128 mb.. hakket bedre enn 9800 Xt.. Hyl! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) heij, ska kjøpe ny mus, dn ska brukes mest t CS da..mn vill jærne ha d beste..hr hørt om dn nye "laser" musa...!! ?? så skal jeg også kjøpe nytt tastatur..d trenger ikke å være så bra derimot... Er det noen som vet om noen av disse delen??? link hadde vært flott Å herregud! Hvor må alle CS-fjortissene rote seg inn på gamerdelen av forumet? Denne tråden må abonneres på Endret 5. september 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har lasermusa! :!: Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 "dont smoke and dance. sir jeg bare haha noe av det sykeste jeg har sett." Fin bruk av punktum. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hmm... circa 2 meter over pcen er det et litte takk som akkurtat holder over pcen for pcen står på herandaen i 3 etasje.Så det kommer ikke snø til... Men jeg har tatt av kabinet dør a kanskje jeg burde tenkte på og ta den på når det blir minus grader? Om dere finner frem til hvilken bruker dette er, les flere av innleggene hans (vel å merke om norsklæreren inni dere overlever det)! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 "dont smoke and dance. sir jeg bare haha noe av det sykeste jeg har sett." Fin bruk av punktum. Og viss du sier at x ikke kan være 4 da? :!: Neida, no hard feelings. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Som dr.x sier så kommer det ann på kor dere skal. Typiske turist steder er litt kan være en del dyrere enn de billigst stedene for spanjoler. Den siste (forsåvidt den første også) setningen hans er litt kan lide av en del sleivtreff på tastaturet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 vilket garfikkort er best? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Helt enig.. bare et spill som gjeller red alert!!! Blubb, blubb. Hater vøl egentlig ikke noen, War of the ring vart vøl en av de mest signe spella i det siste. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 at utsende har noe å si betyr ikke nødvendigvis at de må være anoreksia tynn, fotball pupper, barbie hud... osv.... 2 stk. orddelingfeil og "anoreksia", standardfeil mao. Skjønner fortsatt ikke hvorfor folk skal slenge på den "a"'en... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 at utsende har noe å si betyr ikke nødvendigvis at de må være anoreksia tynn, fotball pupper, barbie hud... osv.... 2 stk. orddelingfeil og "anoreksia", standardfeil mao. Skjønner fortsatt ikke hvorfor folk skal slenge på den "a"'en... Som jeg presiserte for mange sider siden. Det er idiotisk med den "anoreksia"-saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå