HolgerL Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Holger, i profilen din, er "grafics" en bevisst feilstavelse? Selvsagt! Endret 3. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 hvor stor brånd brede får man av pci port jeg luere på jeg har tenkt å bruke noen scsi disker hk mit er 875p abit max 3 Phuu... my lungs cramp! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Ny ram men, hvilken? Heia komma! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Komma er en fin bil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Hvordan hovedkort og cpu burde jeg kjøpe til et eventuelt nytt system ? Noe som er bra og i samme tid ikke er så altfor dyrt? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Hvordan er reglene for tegnsetting dersom man f.eks har et firmanavn som slutter med utropstegn? Eksempel: "Jeg jobber i Firm!" "Jeg jobber i Firm!." Der "Firm!" er firmanavnet. Skal dette komme punktum etter utropstegnet her? Tipper at det ikke skal være det, men må bare få det på det rene. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Riktig. Du skal unnlate å ta med punktum. Noe jeg lurer på. Hvilken er riktig: 1. "Jeg spiser en marsipan-gris". 2. "Jeg spiser en marsipan-gris." Jeg tror selv at det er nummer en, men er det noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Riktig. Du skal unnlate å ta med punktum. Noe jeg lurer på. Hvilken er riktig: 1. "Jeg spiser en marsipan-gris". 2. "Jeg spiser en marsipan-gris." Jeg tror selv at det er nummer en, men er det noen som kan bekrefte det? Jeg tror to. Fordi du avslutter setningen inni gåseøynene. Mener jeg. Er ikke så god i norsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Jeg tror selv at det er nummer en, men er det noen som kan bekrefte det? Bekreftet. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Gåseøyne? Anførselstegn, heter det Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Husk punktum, bfisk. «Er rompa min stor, kjære?» Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Gåseøyne? Anførselstegn, heter det Jada. Har omtrent sport om det samme, så skjekk ut denne: Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Altså, var å titta litt på prisene til DC nå. Jeg ble nesten skremt av å se på de teiteste prisene de har : En vanlig 1mbit/256 koster 399, helt greit det. Men skal du ha 128 mer på upload linja di koster det 200 kr ekstra, hahaahahahah. HVEM I ALL VERDEN GIDDER Å BETALE 200 kr MER FOR NOE SLIKT????????????????????????????????????????????? Unnskyld uttrykket, men blir så forbannn oppgitt.. !! GUD Skjønner jeg godt. Jeg ble faktisk forbannn oppgitt jeg også. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 det er mange problem-stillinger rundt harddisker. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 det er trosalt et MMORPG spill Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Skulle hatt en annen tråd hvor vi hang ut personer som dobbeltposter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Joda, jeg har en NORMAL vifte som blåser ned å senker varmen + enda en vifte, så den holder seg ok, men det er ikke serlig pratisk. Ikke et av de verste, men sånne innlegg er de mest irriterende. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 det er mange problem-stillinger rundt harddisker. Show me the typo... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Show me the typo... Det var vel strengt tatt et overgrep mot bindestreken. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) det er mange problem-stillinger rundt harddisker. Show me the typo... Jeg tipper at det er "problem-stillinger" han sikter til. Det skal da vitterlig være "problemstillinger"? Edit: neste gang skal jeg trykke f5 _før_ jeg poster. Endret 5. september 2004 av jephque Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå