Gå til innhold

Hva er det egentlig å finne på i lillestrøm?

Anbefalte innlegg

Hei. Flytta til Lillestrøm for noen måneder sia, uten egentlig å kjenne noen her.

Når jeg nå endelig har litt fritid i helgene, har jeg lyst til å gjøre noe sosialt.

Problemet er at jeg er særdeles lite interessert i festing/drikking uten mål og mening; jeg lurer derfor på om det finnes noen andre sosiale aktiviteter her i byen og omegn (akershus/oslo), som da er verdt å sjekke ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For noen år siden var jeg og noen kompiser og spillte paintball på et sted rett ved komferansesenteret. Var jævlig morsomt og ikke så dyrt. Man fikk låne alt av utstyr og kunne kjøpe så mange skudd man gadd. Lokalet var relativt stort, med to etasjer på deler av den og plenty av ting og gjemme seg bak. Du kan jo sjekke det ut og få med deg noen folk du jobber med/går på skole med?

Skal sies at jeg ikke husker hva stedet het, er ikke engang sikkert det eksisterer lenger, men det finnes i hvertfall gode alternativer i Oslo.

Kan forøvrig også anbefale GoCart, er alltid fett :new_woot:

Passer best på dagtid dette da, kveldsaktiviteter har jeg liten erfaring med i Lillestrøm :p

Håkon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...