Bruker-33331 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 what exactly is the g-spot? It is the bean-shaped, spongy tissue of the paraurethral gland, which is analogous to the male prostate. The actual area is only about the size of a quarter, but it feels rougher to the touch than the surrounding tissue. Because the G-spot is composed of erectile tissue, it swells up when blood rushes to it -- especially if you learn how to master the woman's G-spot effectively. It is located about one to two inches back from the vaginal opening inside the front vaginal wall. The "front" wall is the wall of the vagina on the same side as her belly button. Read more: http://www.askmen.com/dating/vanessa_100/115_love_secrets.html#ixzz1dPXXA38c Derfor 1 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Violeta-violeta trilogien. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Munnskold irriterer. Noe så inderlig og... Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg er tørst som faen, men det er ingen jeg kjenner som er ute, og jeg gidder ikke sitte hjemme å drekke bare for å drekke. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Nav. ROFL. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Munnskold irriterer. Noe så inderlig og... Oralmedic. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Violeta-violeta trilogien. Hvorfor? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Munnskold irriterer. Noe så inderlig og... Oralmedic. Den er fin. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Munnskold irriterer. Noe så inderlig og... fytti helvete ja jeg bruker sterke ord for og vise hvor jævlig dette er, Har du munnsår kan det vare 2- 3 uker, du blir sint på folk rundt deg, man må gjøre seg klar til og spise med og pusse tennene med spesiel tankrem for og bedøve såret, Mye annet, Jeg er seriøs når jeg sier dette, jeg vil heller vere dødssyk 3 uker en og ha munnsår i 3 uker, du slipper ivertfall jobben når du er syk, FUCK MUNNSKOLD I HATE IT SOO MUCH!!!! Og INGEN ting fungerer imot det, og ikke den idiotiske esken som du ser over meg heller Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Violeta-violeta trilogien. Hvorfor? Er litt usikker, men føles liksom litt... Tamt? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Violeta-violeta trilogien. Hvorfor? Er litt usikker, men føles liksom litt... Tamt? Nja, kan si meg litt enig i 2.utgivelsen, men irriterer meg ikke over det akkurat Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Varm øl og våte chilinøtter Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Slutt å søl pilsen din overalt. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 ingen er over jay-z! ikke engang de dere homsene som oldmor hørte på, de derre the beatels og elvis osv 6 hours ago · Like · 1 Tatt fra facebook. Worlds gone mad. 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Er bare 1 "liker" så jeg tror verden har det ganske bra. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Slutt å søl pilsen din overalt. Minner meg om da satt og ventet på bussen i sommer. Var sliten og lei. Så sitter det et 40-50 år gammelt par, som lignet på narkiser. Så presterer karen å søle pils på meg. Jeg sier rolig ''Kan du være så snill å passe på litt'', med et litt svakt smil om munnen. Så hisser seg han opp. ''Blablablabla, hvorfor sier du sånn der. Jeg skal ta å stikke kniven min i magen din din jævla homo sopp. Du har faen meg stygg bukse din homo blablablabla''. Han var jo ganske liten og ikke den vanskeligste karen å gi litt 'lærdom' til. Så sier jeg 'Truer du meg en gang til, brekker jeg nakken din, jævla narkis'. Han tar meg i hånda og sier at vi bare glemmer dette. Lenge siden jeg har vært så irritert på en vilt fremmed mann. Endret 12. november 2011 av Skrujernet 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Men det funker som regel alltid det du gjorde mot folk som hisser seg opp. Bare du er rolig og kald i blikket og ser på dem som "WTF? TROR DU VIRKELIG DU KAN GJØRE NOE" utrykk. Endret 12. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Brukere som poster veldig mange innlegg med masse skrivefeil og smileys i stedet for punktum. Arrgh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå