Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irritere meg over at det er mulig å skrive som "gjest/annonym" uten å måtte ha en bruker her på forumet.

Det at folk skrive i innlegget sitt at de er TS betyr jo fint lite, siden hvem som helst kan skrive det.

Og at de har fjernet ID greien sånn at man kunne se om TS er samme som en som hevder han er TS.

 

Spam spam spam, søppel overalt på forumet.

 

Det tar kun noen minutter å lage seg en profil her på forumet :thumbdown:

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Stavanger kommune sine regler for utleieenheter!

 

"Fra kommunen har hun fått råd om å fjerne brann- og lydisolering mellom etasjene for på den måten å øke takhøyden." - Hva slags folk er dette? Link Tipper de satt i møtet og alle måtte finne på hver sin ting som skulle være en kriterie. Tenk om 1000 utleieenheter går bort...

Virkelig glad jeg ikke er på leiemarkedet her!

 

Vi har selv en utleieleilighet her i huset på 100 kvadrat. For kommunen blir det litt for lite lys fra vinduene i forhold til størrelsen, noe som kan gjøre at studentene som bor der må ut. Kommunen krever også en utvendig bod!... vi gidder ikke begynne å ombygge halve huset for at kommunen skal bli fornøyde, og da står studentene uten boplass.

 

"Ytterst få er fra huseiere som faktisk trenger leieinntektene. - Dersom kommunen presenterer dem for urimelige krav, kommer de bare til å ta leiligheten ut av markedet i stedet for å ta seg bryet med å oppgradere til lovlig standard. "

Link

 

På toppen av det hele skulle arkitekten som var her 2 timer og sendte brevet til kommunen ha 38k for jobben.

 

Byen for de rike dette.

Endret av Amberlamps
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

Du har bestillt en mobiltelefon med abbonoment hos oss. Vi

kan dessverre ikke behandle din ordre

da adressen jeg får opp hos tele2 ikke stemmer overens med

den du har skrevet in i ordren. Vi kan kun

sende abbonoment til den folkebokførte adressen. Din ordre

vil derfor bli makulert hos oss. Beklager dette.

 

WTF IS THIS SHIT?!?!?

Lenke til kommentar

Hei.

Du har bestillt en mobiltelefon med abbonoment hos oss. Vi

kan dessverre ikke behandle din ordre

da adressen jeg får opp hos tele2 ikke stemmer overens med

den du har skrevet in i ordren. Vi kan kun

sende abbonoment til den folkebokførte adressen. Din ordre

vil derfor bli makulert hos oss. Beklager dette.

 

WTF IS THIS SHIT?!?!?

Jepp, bestilte mobil fra telenor jeg. Skrev inn riktig adresse, den kom til ANDRE SIDEN av vårt kjære forpulte land..

 

 

Tok meg over en måned før jeg fikk den, enda de sendte den ut dagen etterpå.. (2 ukers ventetid på postkontoret hvis ingen henter den)

Lenke til kommentar

Hei.

Du har bestillt en mobiltelefon med abbonoment hos oss. Vi

kan dessverre ikke behandle din ordre

da adressen jeg får opp hos tele2 ikke stemmer overens med

den du har skrevet in i ordren. Vi kan kun

sende abbonoment til den folkebokførte adressen. Din ordre

vil derfor bli makulert hos oss. Beklager dette.

 

WTF IS THIS SHIT?!?!?

lol, seriøst?!?!

Lenke til kommentar

Hei.

Du har bestillt en mobiltelefon med abbonoment hos oss. Vi

kan dessverre ikke behandle din ordre

da adressen jeg får opp hos tele2 ikke stemmer overens med

den du har skrevet in i ordren. Vi kan kun

sende abbonoment til den folkebokførte adressen. Din ordre

vil derfor bli makulert hos oss. Beklager dette.

 

WTF IS THIS SHIT?!?!?

lol, seriøst?!?!

Må være det verste tullet jeg har hørt på lenge. Mange måneder siden jeg flyttet, må da gå an å sende en jævla telefon til et jævla postkontor.

Lenke til kommentar

Hei.

Du har bestillt en mobiltelefon med abbonoment hos oss. Vi

kan dessverre ikke behandle din ordre

da adressen jeg får opp hos tele2 ikke stemmer overens med

den du har skrevet in i ordren. Vi kan kun

sende abbonoment til den folkebokførte adressen. Din ordre

vil derfor bli makulert hos oss. Beklager dette.

 

WTF IS THIS SHIT?!?!?

 

Abonnoment? Seriøst?

Lenke til kommentar

Mobiloperatører er faktisk jævlig strenge på at mobiltelefoner kun sendes til folkeregistrert adresse. Dette fordi bestilling av subsidierte mobiler med abonnement er en av de områdene med størst andel av ID-tyverier her i landet. Altså at noen puncher inn en annens personnummer og får seg en billig mobil, mens han andre stakkars jævelen får inkassosak etter inkassosak på seg.

 

DERFOR vil de ikke sende ut mobilen til annet enn folkeregistrert adresse.

 

Fun fact; Det tar deg 3 minutter å melde flytting elektronisk.

 

Abonnoment? Seriøst?

 

Fun fact 2: Jeg har jobba i en mobiloperatør, og en kollega der hadde en txt-fil med alle forskjellige skrivemåter han (og andre) hadde kommet over av ordet "abonnement". Det var vel nærmere 100 forskjellige måter, såvidt jeg husker. Mulig det er flere nå.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Mobiloperatører er faktisk jævlig strenge på at mobiltelefoner kun sendes til folkeregistrert adresse. Dette fordi bestilling av subsidierte mobiler med abonnement er en av de områdene med størst andel av ID-tyverier her i landet. Altså at noen puncher inn en annens personnummer og får seg en billig mobil, mens han andre stakkars jævelen får inkassosak etter inkassosak på seg.

 

DERFOR vil de ikke sende ut mobilen til annet enn folkeregistrert adresse.

 

Fun fact; Det tar deg 3 minutter å melde flytting elektronisk.

 

Abonnoment? Seriøst?

 

Fun fact 2: Jeg har jobba i en mobiloperatør, og en kollega der hadde en txt-fil med alle forskjellige skrivemåter han (og andre) hadde kommet over av ordet "abonnement". Det var vel nærmere 100 forskjellige måter, såvidt jeg husker. Mulig det er flere nå.

Problemet er at vi har registert flytting. Vet ikke hvor gammel info tele2/siba sitter på jeg, men det er flere mnd siden jeg registererte at jeg skiftet adresse.

Lenke til kommentar

At jobben plutselig bestemte seg for ikke å trekke halv skatt i november i år. (Vi har lønning den 20. så det er derfor vi får halv skatt i november i stedet for i desember som er vanlig ellers(?).)

 

I stedet skal vi visst få lønning den 15. desember og halv skatt for to uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...