Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 At jeg ikke får løsna vifta fra hovedkortet på EEEPC-en min. >< Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Busstidene her...når jeg har fri i første time har jeg to valg ang buss til neste time: en som gjør at jeg må vente en halv time eller en som gjør at jeg kommer 5 min for sent Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg hater alle som har et speilrefleks og kan sort/hvitt-funksjon og tror at det automatisk gjør dem til fotograf. Er de ikke det da? fotografsubst. m fotograf () [futuˈgɾɑːf] person som har som yrke el. hobby å fotografere Nei, det er de ikke. Ta deg en runk eller noe og slapp av. Ordboksdefinisjoner biter jeg ikke på! Du har tapt diskusjonen! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg hater alle som har et speilrefleks og kan sort/hvitt-funksjon og tror at det automatisk gjør dem til fotograf. Er de ikke det da? fotografsubst. m fotograf () [futuˈgɾɑːf] person som har som yrke el. hobby å fotografere Nei, det er de ikke. Ta deg en runk eller noe og slapp av. Ordboksdefinisjoner biter jeg ikke på! Du har tapt diskusjonen! Det føltes GODT. Sweet Jesus! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Kan ikke den fiskegratengen steke ferdig snart, jeg er sulten. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Busstidene her...når jeg har fri i første time har jeg to valg ang buss til neste time: en som gjør at jeg må vente en halv time eller en som gjør at jeg kommer 5 min for sent Samme som meg det. Prøvde å få til en avtale med læreren. Sa han skulle tenke på det. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 At jeg glemmer alt for enkelt matematikk jeg har gjort tidligere. Når jeg ser tilbake på enkelte oppgaver som jeg har gjort selv, så hender det at jeg begynner å lure på hva i all verden jeg selv har tenkt. 2 Lenke til kommentar
Sanony Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 At diskusjon.no ikke lenger har "Mine innlegg"-funksjonen. Er så tungvint å gå inn "manuelt" hver gang jeg vil sjekke ut bestemte tråder. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Uh, "Mine innlegg" ligger jo i lista det? 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 At noen idioter faktisk klarer å misbruke begrepet "bokstavelig talt"! "Jeg ble så sjokkert at jeg bokstavelig talt døde!" Å, gjorde du nå virkelig det? 3 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Får noen gang en god latter ut av de der :!: Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 At jeg ikke er best i gym-timene lenger, baller ta den nye gutten. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Kan ikke den fiskegratengen steke ferdig snart, jeg er sulten. Faen, nå ble jeg kvalm. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 At jeg ikke er best i gym-timene lenger, baller ta den nye gutten. I share your pain, bro 1 Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 At jeg ikke er best i gym-timene lenger, baller ta den nye gutten. I share your pain, bro See more on Know Your Meme Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 At diskusjon.no ikke lenger har "Mine innlegg"-funksjonen. Er så tungvint å gå inn "manuelt" hver gang jeg vil sjekke ut bestemte tråder. Eh, jo? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 At jeg ikke er best i gym-timene lenger, baller ta den nye gutten. I share your pain, bro See more on Know Your Meme Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Flott, nå er skjermen min knust Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 At avataren til Patrick, som eg alltid har antatt er ein engel, viser seg å vere ein kar som dett i dusjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå