Mr. A Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det som irriterer meg er at alt fokus er lagt på brystkreft. At det er den store stygge ulven. At vi skal "donere" penger til brystkreft og drite langt faen i alle andre krefttyper. Det fordi sammfunnet vårt har blitt lært opp til at vi alltid skal syntes synd på kvinner, og alt er værre om det gjelder kvinner. Det er en del av "liktestillingen" 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hysteriet angående den "nye" cod-spillet... 3 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 At folk er så jævlig opptatt av brystkreft! Brystkreft har en dødlighetsratio på 25% (2001) mens f.eks. lungekreft har en dødelighet på 85%!!! Hvorfor donerer en ikke bare penger til generell kreftforskning? Hvorfor må det være en spesefik krefttype som 99,9% kvinner får, hvorfor er det så "urettferdig" for dem at de kan få den og ikke menn? Fordi, det er like mange menn som kvinner som får diagnosen kreft iløpet av livet. Menn kan også få brystkreft. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Irriterer meg at søvlringer ikke kan strammes inn. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Når folk er pålogget på facebook, jeg stiller henne et relativt viktig spørsmål, så logger hun av med en gang. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Når folk er pålogget på facebook, jeg stiller henne et relativt viktig spørsmål, så logger hun av med en gang. Ta hintet. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Når folk er pålogget på facebook, jeg stiller henne et relativt viktig spørsmål, så logger hun av med en gang. Ta hintet, hun slipper deg ikke inn bakveien. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ikke noe sånt det er snakk om, nei, både jeg og hun har kjæreste. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Når folk er pålogget på facebook, jeg stiller henne et relativt viktig spørsmål, så logger hun av med en gang. Slett facebookbrukeren. Saken er løst. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Når folk er pålogget på facebook, jeg stiller henne et relativt viktig spørsmål, så logger hun av med en gang. Slett facebookbrukeren. Saken er løst. Det var et veldig dumt svar. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Morsomt hvordan folk som har sletta facebook skal fortelle det hele tiden 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Har gått med trange sokker i hele dag, og nå har jeg en sånn kløe som ikke går vekk, men bare fortsetter å klø og klø og klø. Resultat: hudlag klødd vekk, og stort, væskende sår på oversiden av foten. Endret 8. november 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg hater alle som har et speilrefleks og kan sort/hvitt-funksjon og tror at det automatisk gjør dem til fotograf. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg hater alle som har et speilrefleks og kan sort/hvitt-funksjon og tror at det automatisk gjør dem til fotograf. Er de ikke det da? fotografsubst. m fotograf () [futuˈgɾɑːf] person som har som yrke el. hobby å fotografere 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) +1 til McHansern, spesielt 14 år gamle jenter som gjør det. Hvem som helst kan sikte med ett kamera og trykke på en knapp. Endret 8. november 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg hater alle som har et speilrefleks og kan sort/hvitt-funksjon og tror at det automatisk gjør dem til fotograf. Er de ikke det da? fotografsubst. m fotograf () [futuˈgɾɑːf] person som har som yrke el. hobby å fotografere Nei, det er de ikke. Ta deg en runk eller noe og slapp av. Ordboksdefinisjoner biter jeg ikke på! 4 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Helvetes fuck up. Hadde skrevet et bra, langt innlegg og så kommer jeg borti et jævla bokmerke. E: Skrev det på nytt, men vet ikke om det ble like bra. Endret 9. november 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 At jeg trykker på ''Legg til som venn'' ved uhell i tide og utide. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 At jeg sov fra 03.30 til 08.00 natten som var og ennå er lys våken. Jon Blund, gå og rævkjør deg selv. Kraftig. Helt til du sovner. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Selv må jeg nok døgne. Våknet 13.30 i dag og må opp senest 07. Altså bare å glemme å sovne. Ja, jeg er skyld i det selv, men det blir en intenst tung dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå