Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Det som irriterer meg er at alt fokus er lagt på brystkreft. At det er den store stygge ulven. At vi skal "donere" penger til brystkreft og drite langt faen i alle andre krefttyper.

Det fordi sammfunnet vårt har blitt lært opp til at vi alltid skal syntes synd på kvinner, og alt er værre om det gjelder kvinner. Det er en del av "liktestillingen"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At folk er så jævlig opptatt av brystkreft!

Brystkreft har en dødlighetsratio på 25% (2001) mens f.eks. lungekreft har en dødelighet på 85%!!! Hvorfor donerer en ikke bare penger til generell kreftforskning? Hvorfor må det være en spesefik krefttype som 99,9% kvinner får, hvorfor er det så "urettferdig" for dem at de kan få den og ikke menn? Fordi, det er like mange menn som kvinner som får diagnosen kreft iløpet av livet.

Menn kan også få brystkreft.

Lenke til kommentar

Når folk er pålogget på facebook, jeg stiller henne et relativt viktig spørsmål, så logger hun av med en gang. :nei:

Slett facebookbrukeren.

Saken er løst.

Lenke til kommentar

Har gått med trange sokker i hele dag, og nå har jeg en sånn kløe som ikke går vekk, men bare fortsetter å klø og klø og klø. Resultat: hudlag klødd vekk, og stort, væskende sår på oversiden av foten.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Jeg hater alle som har et speilrefleks og kan sort/hvitt-funksjon og tror at det automatisk gjør dem til fotograf.

Er de ikke det da?

fotograf

subst. m fotograf () [futuˈgɾɑːf] person som har som yrke el. hobby å fotografere

Nei, det er de ikke.

Ta deg en runk eller noe og slapp av. Ordboksdefinisjoner biter jeg ikke på!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...