Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Forsvars-kurset" på VGTV.

 

Er jo bare tull, ingen kvinne som ikke har trent selvforsvar en god stund, med god forståelse for hvordan kroppen skal brukes til sin fordel vil noen gang klare å komme seg vekk fra en sprengkåt, halvgal overgrepsmann! Det eneste det gjør er å skape en falsk trygghet for noen av seerne, som igjen kan føre til uønskede situasjoner!

Lenke til kommentar

Argh, jeg spiser og spiser, selv om jeg er mett. Jeg har prøvd alt, tyggegummi, vann, avlede tankene med en aktivitet, munnvann, ingenting hjelper. Det spiller ingen rolle hva jeg spiser, eller hvor mye jeg spiser, det å være mett får meg ikke til å slutte å hige etter mer. Det er bare når jeg fysisk ikke klarer mer - når jeg får vondt, at jeg slutter.

 

Det er et veldig stort irritasjonsmoment akkurat nå.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

La meg forklare.

 

Jeg irriterer meg grønn over nybakte foreldre av flere grunner.

 

For det første; de skal absolutt dytte den skitne, stinkende smittebomba nedi halsen på deg! Vik fra meg, jeg trodde kjemisk krigføring var forbudt!

 

For det andre; vår menneskerase (homo sapiens) har eksistert i ca. 200.000 år og vi har klart oss helt fint. Plutselig har noen bestemt at babyer KAN IKKE VOKSE OPP UTEN MASSE STIMULANS! De må ha masse skrikende farger, høre lyder, se bevegelse og framfor alt må de se ting med rare farger som lager lyder bevege seg! Alle verdens babyer har klart seg fint uten alt dette tøvet i 199.980 år, men plutselig er en grønn og rosa leke som beveger seg det viktigste de noen gang kan ha! De kan tydeligvis ikke vokse opp uten!

 

Og sist, men ikke minst; hygiene! Jeg er sikker på at dersom du hadde solgt plastbobler som babyer kunne leve i hadde nybakte foreldre gått mann av huset og hamstret inn! "Å herregud, ikke slipp den katten inn hit, lille Teodor kan DØ av bakteriene!"

 

For 100.000 år siden lå babyer innpakket i nyflådd mammuttpels i EN FORBANNA HULE! Dersom det er så uhygienisk inne hos deg at det er tryggere å vokse opp i en HULE så har du litt større problemer enn litt smuss!

 

Kom hit med ungen din så skal jeg nyse på han!

 

GAH! :wallbash:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At folk er så jævlig opptatt av brystkreft!

 

Brystkreft har en dødlighetsratio på 25% (2001) mens f.eks. lungekreft har en dødelighet på 85%!!! Hvorfor donerer en ikke bare penger til generell kreftforskning? Hvorfor må det være en spesefik krefttype som 99,9% kvinner får, hvorfor er det så "urettferdig" for dem at de kan få den og ikke menn? Fordi, det er like mange menn som kvinner som får diagnosen kreft iløpet av livet.

Lenke til kommentar

Hvorfor bruker kommunen jeg bor i, så mye penger på å tilrettelegge veiene, slik at det blir lettere å ta de som kjører fort? Hvorfor ruster de ikke opp veiene, slik at det blir tryggere å kjøre fort...?

 

 

Ja, helt forferdelig at Norge bruker penger på å fikse opp veiene....

Du bor vel på Østlandet...

Her fikser de ikke opp veiene, det er områdene rundt veiene derimot, slik at de lettere kan ha kontroller uten å bli oppdaget i siste sekund...

Lenke til kommentar

At folk er så jævlig opptatt av brystkreft!

 

Brystkreft har en dødlighetsratio på 25% (2001) mens f.eks. lungekreft har en dødelighet på 85%!!! Hvorfor donerer en ikke bare penger til generell kreftforskning? Hvorfor må det være en spesefik krefttype som 99,9% kvinner får, hvorfor er det så "urettferdig" for dem at de kan få den og ikke menn? Fordi, det er like mange menn som kvinner som får diagnosen kreft iløpet av livet.

Menn kan også få brystkreft.

Lenke til kommentar

Du får lungekreft selv om du aldri har røket så ser ikke helt greia. Men vi har jo også andre krefttyper som hjernesvulst og generelt alle andre organer i kroppen som er svært mye mer viktig en ett bryst og mer problematisk og fjerne.

 

 

At folk er så jævlig opptatt av brystkreft!

 

Brystkreft har en dødlighetsratio på 25% (2001) mens f.eks. lungekreft har en dødelighet på 85%!!! Hvorfor donerer en ikke bare penger til generell kreftforskning? Hvorfor må det være en spesefik krefttype som 99,9% kvinner får, hvorfor er det så "urettferdig" for dem at de kan få den og ikke menn? Fordi, det er like mange menn som kvinner som får diagnosen kreft iløpet av livet.

Menn kan også få brystkreft.

 

 

Ehh, ja derfor jeg sa 99,9% kvinner.

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Du får lungekreft selv om du aldri har røket så ser ikke helt greia. Men vi har jo også andre krefttyper som hjernesvulst og generelt alle andre organer i kroppen som er svært mye mer viktig en ett bryst og mer problematisk og fjerne.

 

 

At folk er så jævlig opptatt av brystkreft!

 

Brystkreft har en dødlighetsratio på 25% (2001) mens f.eks. lungekreft har en dødelighet på 85%!!! Hvorfor donerer en ikke bare penger til generell kreftforskning? Hvorfor må det være en spesefik krefttype som 99,9% kvinner får, hvorfor er det så "urettferdig" for dem at de kan få den og ikke menn? Fordi, det er like mange menn som kvinner som får diagnosen kreft iløpet av livet.

Menn kan også få brystkreft.

 

 

Ehh, ja derfor jeg sa 99,9% kvinner.

 

Akkurat dette kan jeg ikke skjønne skal irritere deg sånn!

Lenke til kommentar

Du får lungekreft selv om du aldri har røket så ser ikke helt greia. Men vi har jo også andre krefttyper som hjernesvulst og generelt alle andre organer i kroppen som er svært mye mer viktig en ett bryst og mer problematisk og fjerne.

 

 

At folk er så jævlig opptatt av brystkreft!

 

Brystkreft har en dødlighetsratio på 25% (2001) mens f.eks. lungekreft har en dødelighet på 85%!!! Hvorfor donerer en ikke bare penger til generell kreftforskning? Hvorfor må det være en spesefik krefttype som 99,9% kvinner får, hvorfor er det så "urettferdig" for dem at de kan få den og ikke menn? Fordi, det er like mange menn som kvinner som får diagnosen kreft iløpet av livet.

Menn kan også få brystkreft.

 

 

Ehh, ja derfor jeg sa 99,9% kvinner.

 

Akkurat dette kan jeg ikke skjønne skal irritere deg sånn!

 

Det som irriterer meg er at alt fokus er lagt på brystkreft. At det er den store stygge ulven. At vi skal "donere" penger til brystkreft og drite langt faen i alle andre krefttyper.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor bruker kommunen jeg bor i, så mye penger på å tilrettelegge veiene, slik at det blir lettere å ta de som kjører fort? Hvorfor ruster de ikke opp veiene, slik at det blir tryggere å kjøre fort...?

 

 

Ja, helt forferdelig at Norge bruker penger på å fikse opp veiene....

Du bor vel på Østlandet...

Her fikser de ikke opp veiene, det er områdene rundt veiene derimot, slik at de lettere kan ha kontroller uten å bli oppdaget i siste sekund...

 

Da misforstod jeg det du sa. Jeg las at du mente "Irriterer meg at kommunen bruker penger på å fikse opp veiene slik at det er lettere å kjøre fort".

Vet ikke hvorfor jeg las det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...