Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg slår dere...

Justin Bieber, 17 år, artist. Drapstrusler på konserten i Peru 17. Okt. Hva er galt med verden? Drepe folk fordi de får flere views på youtube? Dreper du Justin, dreper du meg. 98% vil ikke sette denne som sin status. Jeg er en av de 2% som setter den som min statusoppdatering. Ikke bare fordi jeg er fan av Bieber, men fordi jeg er i mot hat. Tør du og sette den på din status? I'm a BELIEBER ♥

Dette kom fra en fyr i 20årene...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor bruker kommunen jeg bor i, så mye penger på å tilrettelegge veiene, slik at det blir lettere å ta de som kjører fort? Hvorfor ruster de ikke opp veiene, slik at det blir tryggere å kjøre fort...?

 

Sånn går det i et land der sosialistene styrer.. Protip: Stem borgelig, hvis du ikke gjør det. Slutt å klag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Alle vet at jenters mentale alder går opp, og så går den ned igjen når de har fått unger. Du har vel sett barnemødre sitte med ungene sine å si "ÆDDABÆDDA!"

Jeg opplever det motsatte. At totalt håpløse jenter vokser enormt med oppgaven det er å bli mor. Ei uforanderlig totalomveltning til det positive.

 

Jeg slår dere...

Justin Bieber, 17 år, artist. Drapstrusler på konserten i Peru 17. Okt. Hva er galt med verden? Drepe folk fordi de får flere views på youtube? Dreper du Justin, dreper du meg. 98% vil ikke sette denne som sin status. Jeg er en av de 2% som setter den som min statusoppdatering. Ikke bare fordi jeg er fan av Bieber, men fordi jeg er i mot hat. Tør du og sette den på din status? I'm a BELIEBER ♥
Dette kom fra en fyr i 20årene...

Mchansern? :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...