Gitarhm Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Vannskelig når jeg selv er 15. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg slår dere... Justin Bieber, 17 år, artist. Drapstrusler på konserten i Peru 17. Okt. Hva er galt med verden? Drepe folk fordi de får flere views på youtube? Dreper du Justin, dreper du meg. 98% vil ikke sette denne som sin status. Jeg er en av de 2% som setter den som min statusoppdatering. Ikke bare fordi jeg er fan av Bieber, men fordi jeg er i mot hat. Tør du og sette den på din status? I'm a BELIEBER ♥ Dette kom fra en fyr i 20årene... 3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Synes det skulle ha vært laget en tråd for "Dumme/morsomme/latterlige sitater fra Facebook" Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Den hadde blitt overfyllt med en gang. 1 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvorfor bruker kommunen jeg bor i, så mye penger på å tilrettelegge veiene, slik at det blir lettere å ta de som kjører fort? Hvorfor ruster de ikke opp veiene, slik at det blir tryggere å kjøre fort...? 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Synes det skulle ha vært laget en tråd for "Dumme/morsomme/latterlige sitater fra Facebook" www.failbook.com Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Synes det skulle ha vært laget en tråd for "Dumme/morsomme/latterlige sitater fra Facebook" www.failbook.com Hadde vært kult med en norsk versjon da En tråd med norske FB-fails. Endret 7. november 2011 av TMB Lenke til kommentar
fenele Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvorfor bruker kommunen jeg bor i, så mye penger på å tilrettelegge veiene, slik at det blir lettere å ta de som kjører fort? Hvorfor ruster de ikke opp veiene, slik at det blir tryggere å kjøre fort...? Sånn går det i et land der sosialistene styrer.. Protip: Stem borgelig, hvis du ikke gjør det. Slutt å klag. 3 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Synes det skulle ha vært laget en tråd for "Dumme/morsomme/latterlige sitater fra Facebook" www.failbook.com Hadde vært kult med en norsk versjon da En tråd med norske FB-fails. De går vel til artige. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Alle vet at jenters mentale alder går opp, og så går den ned igjen når de har fått unger. Du har vel sett barnemødre sitte med ungene sine å si "ÆDDABÆDDA!" Jeg opplever det motsatte. At totalt håpløse jenter vokser enormt med oppgaven det er å bli mor. Ei uforanderlig totalomveltning til det positive. Jeg slår dere... Justin Bieber, 17 år, artist. Drapstrusler på konserten i Peru 17. Okt. Hva er galt med verden? Drepe folk fordi de får flere views på youtube? Dreper du Justin, dreper du meg. 98% vil ikke sette denne som sin status. Jeg er en av de 2% som setter den som min statusoppdatering. Ikke bare fordi jeg er fan av Bieber, men fordi jeg er i mot hat. Tør du og sette den på din status? I'm a BELIEBER ♥Dette kom fra en fyr i 20årene... Mchansern? 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Nei, brukerstatusen hans er noe høyere. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Dunket just hode noe i helvete på et håndklestativ etter jeg skulle skru opp varmen på ovnen. Blødde jo som et helvete! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvorfor har jeg et talent til å rote meg opp i batshit insane kvinnfolk? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Du er et batshit insane mannfolk? Pus Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvorfor har jeg et talent til å rote meg opp i batshit insane kvinnfolk? Du får trøste deg med at du kun ser det gode i folk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det er helt sikkert en sammenheng! Kanskje jeg ikke skal lete i Computer Science-avdelingen neste gang! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Alle babesa er jo i CS. My lambda brings all the boys to the yard. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg trår bare varsomt, så får vi se om jeg ender opp død i en sadokjeller eller treffer på enda en psykopat! Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Aner så vidt hva skyrim er og aldri om jeg kommer til å spille det. MEN SOUNDTRACKEN DERIMOT... Ja den skal man få på hjernen ja Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 At jeg ikke har råd til iPhone 4S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå