Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Når jeg må sitte oppe altfor lenge for å føre inn og gjøre oppgave jeg egentlig ikke forstår mye av (hjemme-eksamen, yey).

Positive ved det er at jeg jobber ufattelig mer effektivt under tidspress, enda jeg hater å ha det prettet på meg :wee: .

Oh well, blir vel meg selv jeg irriterer meg over. Kronisk utsettelsessyndrom er noe herk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FYYY FAEN, jeg hater sure bussjåføer. Jeg kom på bussen, ble møtt av et jævlig stygt, syrt tryne, satte kortet i sensoren og ingenting gikk. Så tok han kortet og klikket litt på den skjermen sin, han var skikkelig sur og begynte å slå på den. Så sa han at jeg måtte ha i orden busskort ellers måtte jeg gå av bussen. Jeg spurte om jeg kunne få sitte på siden det jævla busskortet gikk ut for 9 timer siden og jeg ikke fikk tatt ut penger igår, men NEI sa han.

Jeg sverger, hadde jeg hatt litt mindre folkeskikk og besinnelse enn det jeg har, hadde jeg plassert neven godt i trynet hans, tatt tak i den heslige hentesveisen hans og dratt han ut fra det trygge lille hiet sitt i hjørnet, og banget hodet hans gjentatte ganger mot mur-busstoppet.

Faens idiot! Han jobber liksom i et serviceyrke, sadistiske jævel.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Irriterer meg over gerilja-hipster faggots som ødelegger pelsene til folk. Folk bør få lov til å gå med absolutt det de vil, uten å risikere at en eller annen idiot skal komme å ødelegge klærne dine.

Jeg ødelegger ikke deres rastafletter og lusekofter...

Pels er ikke mord! De skal gi blanke faen i om dyr blir slaktet for mat eller pels! Skal de gjøre noe så bør de heller gjøre noe mot uetisk industri fremfor å ødelegge økonomien og gleden til folk!Det er industrien som er korrupt, kast rødmaling på dem!

• Liker 2
Lenke til kommentar

De som ikke skjønner konseptet med STILLEavdeling på toget. Det sitter ofte EN person å snakker høylytt i telefon mens alle andre bare skuer ned denne personen. Flere ganger har jeg sagt ifra til dem at dette er stilleavdeling. Jeg liker ikke å være den kjipe, men alle tenker på det og ingen gjør det.

Alle som blir snakket til av en fremmed blir helt paff. Det virker som om folk ikke tåler å høre sånne ting. Aldri har jeg opplevd noen beklage, de blir mer i den "javel..." duren, nesten så de virker likegyldig til situasjon og at det er vi som må tilpasse oss dem. Forbanna frustrerende.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Pels er ikke mord! De skal gi blanke faen i om dyr blir slaktet for mat eller pels! Skal de gjøre noe så bør de heller gjøre noe mot uetisk industri fremfor å ødelegge økonomien og gleden til folk!Det er industrien som er korrupt, kast rødmaling på dem!

De som klager på pels er for dum til å forstå det, dessuten finnes det mye verre industrier de kan klage på.

• Liker 1
Lenke til kommentar

FYYY FAEN, jeg hater sure bussjåføer. Jeg kom på bussen, ble møtt av et jævlig stygt, syrt tryne, satte kortet i sensoren og ingenting gikk. Så tok han kortet og klikket litt på den skjermen sin, han var skikkelig sur og begynte å slå på den. Så sa han at jeg måtte ha i orden busskort ellers måtte jeg gå av bussen. Jeg spurte om jeg kunne få sitte på siden det jævla busskortet gikk ut for 9 timer siden og jeg ikke fikk tatt ut penger igår, men NEI sa han.

Jeg sverger, hadde jeg hatt litt mindre folkeskikk og besinnelse enn det jeg har, hadde jeg plassert neven godt i trynet hans, tatt tak i den heslige hentesveisen hans og dratt han ut fra det trygge lille hiet sitt i hjørnet, og banget hodet hans gjentatte ganger mot mur-busstoppet.

Er jo din feil at du ikke fikk sjekka det før, og hadde tatt ut penger i forkant. Så det er heller bussjåføren som skulle blitt sur på deg, for at du trodde du kunne få en freeride.

Lenke til kommentar

Det hele er jo din feil. Du hadde et busskort som ikke fungerte, dette skal du ha kontroll på. Det er også du som ikke hadde tatt ut penger.

Jeg jobber i serviceyrke selv, og hvis folk blir sint på meg for noe de selv har stelt i stand så får de høre det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hold kjeft, seriøst. Han BLE jo sur for helvete. Jeg er jo fullstendig klar over at det var min egen feil at jeg ikke hadde fylt på kortet, og jeg hadde ikke blitt sur på andre enn meg selv hvis han hadde tatt det pent og sagt at han dessverre ikke kunne la meg sitte på fordi da hadde sjefen hans blitt sint. All normal logikk tilsier at det ikke hadde skadet noen som helst om jeg hadde fått sitte på den lille turen bort til skolen (3km, ellers lite på folk på bussen jeg tar)

Folk får hele tiden kjeft fra moralkonger fordi de klager på dårlig service fordi de som yter dårlig service er mennesker de også, men det betyr faen ikke at de får gå rundt å oppføre seg som dritt mot alle andre. Jeg er også et menneske med vanlige gjøremål, og jeg glemte å ta ut en 200-lapp til å fylle på busskortet.

Dessuten gikk jeg på på det andre busstoppet på turen hans, altså begynnelsen av dagen hans, så han kan umulig ha opplevd noe rett før som gjorde at han for resten av dagen ikke tålte trynet på "drittunger".

Vil ikke kalle det en freeride siden jeg betaler 200 i måneden for den jævla bussen.

Endret av Bunnskrap
Lenke til kommentar

Hold kjeft, seriøst. Han BLE jo sur for helvete. Jeg er jo fullstendig klar over at det var min egen feil at jeg ikke hadde fylt på kortet, og jeg hadde ikke blitt sur på andre enn meg selv hvis han hadde tatt det pent og sagt at han dessverre ikke kunne la meg sitte på fordi da hadde sjefen hans blitt sint. All normal logikk tilsier at det ikke hadde skadet noen som helst om jeg hadde fått sitte på den lille turen bort til skolen (3km, ellers lite på folk på bussen jeg tar)

Folk får hele tiden kjeft fra moralkonger fordi de klager på dårlig service fordi de som yter dårlig service er mennesker de også, men det betyr faen ikke at de får gå rundt å oppføre seg som dritt mot alle andre. Jeg er også et menneske med vanlige gjøremål, og jeg glemte å ta ut en 200-lapp til å fylle på busskortet.

Dessuten gikk jeg på på det andre busstoppet på turen hans, altså begynnelsen av dagen hans, så han kan umulig ha opplevd noe rett før som gjorde at han for resten av dagen ikke tålte trynet på "drittunger".

Vil ikke kalle det en freeride siden jeg betaler 200 i måneden for den jævla bussen.

Hvorfor skal du få sitte på uten å betale? Fordi du er verdt mer enn alle andre som tar bussen? Det er likt for alle.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal du få sitte på uten å betale? Fordi du er verdt mer enn alle andre som tar bussen? Det er likt for alle.

Fordi det er noe som heter å vise skjønn. Skal jeg, som månedlig betalende i lang tid, og fordi jegh ar glemt å fylle på kortet en gang så skal jeg ikke få sitte på?

Takk gud for at det finnes kundeforhold innenfor andre instanser. Å se litt mellom fingrene er en god ting.

Nå skal detn evnes at fr Bunnskrap sier, så virker det ikke osm han prøvde å overbvise noe særlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer med over pelsindustrien, at det fortsatt er lov i 2010 er sykt, og de som ikke skjønner forskjellen på pelsindustrien og kjøttindustrien irriterer meg også.

Det er du som ikke forstår hva jeg mener! Pelsdyr har like store krav som dyr til mat, så om du spiser kuen eller bruker skinnet har ingenting å si!Hva med høns i bur? Hører ikke deg sutre over det.Jeg snakker ikke om dagens tilstand, jeg snakker om industrien og at feilen ligger i bøndene, ikke industrien og kjøperene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...