Kea Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Kvalme + kramper = dritt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Kvalme + kramper = dritt. Hvis du kaller barnet Candy eller Cinderella så blir det garantert ei stripper, og da slipper du å tenke på utdanningskostnader osv. My tip 4 u! 4 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Jeg er ikke gravid. Jeg er kvalm fordi jeg har drukket for mye cola, og har kramper fordi det er "that time of the month". Endret 4. november 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Tipset hans er fortsatt gjeldende. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg er ikke gravid. Jeg er kvalm fordi jeg har drukket for mye cola, og har kramper fordi det er "that time of the month". Blowjob week? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Jeg er ikke gravid. Jeg er kvalm fordi jeg har drukket for mye cola, og har kramper fordi det er "that time of the month". Blowjob week? Endret 4. november 2011 av Lycantrophe 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Gah, hvorfor skal det være så vanskelig å ta et vinkelrett bilde av en pocket? Først så har pæra i fjellsola gått slik at jeg får irriterende skygger, så vil ikke stativet stå stødig, jeg finner ikke selvutløseren og på toppen av det hele så vil ikke forsiden på pocketen ligge flatt, men spretter opp rundt en halv centimeter, slik at bildet uansett blir skeivt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Gah, hvorfor skal det være så vanskelig å ta et vinkelrett bilde av en pocket? Først så har pæra i fjellsola gått slik at jeg får irriterende skygger, så vil ikke stativet stå stødig, jeg finner ikke selvutløseren og på toppen av det hele så vil ikke forsiden på pocketen ligge flatt, men spretter opp rundt en halv centimeter, slik at bildet uansett blir skeivt. Teip. Rull litt vanlig teip rundt en finger med limet ut. Putt teipbitrullen under coveret og klem hardt på boka. Hvis coveret nå løfter seg, teip kanten på papiret. Endret 5. november 2011 av Dragen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ja, vurderer det, men nå er selvfølgelig den jævla tapen borte. -_- Jeg sverger på at det er noen gnomer av noe slag som farter rundt her og saboterer meg. :| Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Helvetes insomnia! Henger sikkert sammen med at jeg har vært et jævla hormonvrak den siste måneden! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Solution: Async perioden din fra de du bor med og flush ut søvnløsheten med skotske dråper. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Helvetes insomnia! Henger sikkert sammen med at jeg har vært et jævla hormonvrak den siste måneden! 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Når man åpner kroneis-papiret å oppdager at nedre halvdel erbrutt av Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Er såpass vanlig at jeg heller ser det som en glad-nyhet når den ikke er knekt av. Endret 5. november 2011 av Notelitten Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 At jeg holder meg hjemme på en lørdag for å lese om engelsk fonetikk og norske språkmøter 1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Familiebesøker hele fordømte jævla helgen -.- Glad i familien, men i mindre doser Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Solution: Async perioden din fra de du bor med og flush ut søvnløsheten med skotske dråper. Om du snakker om å drikke seg i søvne, så fungerer det ikke annet enn den ene gangen. Helvetes insomnia! Henger sikkert sammen med at jeg har vært et jævla hormonvrak den siste måneden! Nope! Jeg har insomnia. Skal bestille time hos legen neste uke! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Jeg har en sti på øyet som irriterer noe inn i granskauen, samt at jeg prestrerte å få tapetlim på favorittjoggebuksa mi. >< Umulig å oppholde seg noe sted i dette huset uten å ende opp med lim all over. e: Slang joggebuksa i vaskemaskina uten å sjekke lommene og sitter nå her uten lypsyl (sterkt avhengig), en Läkerol-eske mindre og en femtilapp mindre. >< Endret 5. november 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg har en sti på øyet som irriterer noe inn i granskauen, samt at jeg prestrerte å få tapetlim på favorittjoggebuksa mi. >< Umulig å oppholde seg noe sted i dette huset uten å ende opp med lim all over. e: Slang joggebuksa i vaskemaskina uten å sjekke lommene og sitter nå her uten lypsyl (sterkt avhengig), en Läkerol-eske mindre og en femtilapp mindre. >< Fikk meg til å tenke. Hva om du finner ut en venninde eller kompis som har glidemiddel, også bytter du ut det med lim. Hva skjer da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå